Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 47)
Renée van Zijl Webcare
een tool voor relatiemanagement
Studieboek op hbo-niveau over het beheren door bedrijven en organisaties van klantcontacten via internet en sociale media.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 9,5 MB | Econtentenzo, Haelen | 2018
E-book
Judith Smits De FUNfactor
hoe je direct jouw eerste indruk versterkt en met plezier netwerkt!
Stappenplan voor het leggen en onderhouden van zakelijke contacten.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | BEST Publishers, [Nederland] | 2018
Gedrukt boek
Dechesne & Boertje LIVE!
bereik maximale impact met je evenement
Adviezen aan managers en marketeers voor het succesvol opzetten van een evenement als onderdeel van de communicatie en marketing naar de klanten.
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | D&B Eventmarketing, [Muiden] | 2018
Gedrukt boek
Andrew O’Loughlin | Hans Westerbeek | Paul Hover Hoe organiseer je een invloedrijk evenement?
handleiding voor experience design
Handleiding voor het organiseren van evenementen die een blijvende indruk achterlaten bij het publiek. Met aandacht voor het omzetten van een idee naar een haalbaar plan, risicomanagement en het meten van succes. Met kleurenfoto’s en -illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Golazo Media, Nieuwegein | 2024
Gedrukt boek
Philip De Cleen Marketing
go with the flow
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 292 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
Edwin Hoffman | Arjan Verdooren Diversiteitscompetentie
niet culturen, maar mensen ontmoeten elkaar
Een model voor interculturele communicatie voor mensen die studeren, werken en leven in internationale en multiculturele omgevingen.
Non-fictie
Nederlands | 376 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2018
Gedrukt boek
Sascha Becker | Wenda Bolink De employee journey
creëer een optimale employee experience
Adviezen aan managers voor een optimaal personeelsbeleid vanaf het aannemen van personeel tot en met het afvloeien.
Non-fictie
Nederlands | 229 pagina's | Proof Publishers, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Simone van Saarloos Enz.
het Wilders-proces
Zeer persoonlijk verslag over het proces tegen Geert Wilders in 2016 over zijn 'minder, minder, minder Marokkanen'-uitspraak.
Non-fictie
Nederlands | 315 pagina's | Uitgeverij Atlas Contact, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Gino Van Ossel Retail
de digitale hysterie voorbij; ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
SAMENVATTING: "De digitale revolutie heeft de klant meer dan ooit veeleisend gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën zoals artificiële intelligentie en digitale assistenten een volgende schokgolf aan. Gino van Ossel leidt retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie. Met herkenbare voorbeelden reikt...
Non-fictie
Nederlands | 326 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
Wim Vermeulen Marketing voor de mad men van morgen
sterke merken in een wereld van algoritmes
Inleiding tot reclametechnieken in een digitale wereld.
Non-fictie
Nederlands | 178 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
Bert Ruck Succesvol adviseren in bestuurlijke organisaties
leer het in de Belangenfabriek
Praktische gids voor het schrijven van een bestuursvoorstel voor bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Ruud Frambach Doet marketing ertoe?
effectieve marketing door te sturen op waarde
Beschouwing over het imago van het vak marketing en de wijze waarop dit vak een meerwaarde kan creëren voor zowel klanten en het bedrijf als aandeelhouders.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Katlijn Voordeckers Vermerkvuldig!
je mond-op-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen
Gids voor ondernemers die via mond-tot-mondreclame hun product of dienst in de markt willen zetten.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
Mascha Gerretsen | Irma Machielse Contentmarketing en community management
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 321 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Wiljan Smit | Renske Gommer | Inge berg | Harry Smals | Hillary Vos Zo communiceer je mondeling
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Renée van Zijl Webcare
een tool voor relatiemanagement
Studieboek op hbo-niveau over het beheren door bedrijven en organisaties van klantcontacten via internet en sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Econtentenzo, [Haelen] | 2018
Gedrukt boek
Danny Oosterveer Basisboek digital analytics
benut de kracht van datagedreven marketing
1) Marketing en de rol van analytics 2) Redenen voor het vergaren van data 3) Strategie en organisatie 4) Metrics 5) Consumentengedrag 6) Dataverzameling 7) Privacy 8) Data communiceren 9) Verbeteren 10) Big Data
Non-fictie
Nederlands | 313 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Sonja Schaap Profileren vanuit karakter
communicatie als dé succesfactor voor jouw bedrijf
Adviezen voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf voor het profileren van hun dienst of product.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2018
Gedrukt boek
Gonda Duivenvoorden | Gerald Morssinkhof De psychologie van communicatie
van intentie naar effect
Verhandeling over de psychologie van communicatie en leiderschap in een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's | [Academie voor gedragsverandering], [Utrecht] | 2018
Gedrukt boek
Bart van den Belt Lanceer je bedrijf!
de basis van zakelijk succes
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2016
Gedrukt boek