Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 192)
Marcel van Wiggen | Frits Galle | Gerard Vriens Ik ben er helemaal klaar mee
een handleiding voor medewerkers, teams en organisaties die wel wat energie kunnen gebruiken
Handreiking voor het verbeteren van de samenwerking binnen bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 149 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Jeroen Busscher Leidinggeven in de hybride organisatie
resultaat en verbinding in tijden van (post-)corona
Adviezen aan leidinggevenden voor de begeleiding van medewerkers die deels op kantoor, deels thuis werken in de tijd na de corona-epidemie.
Non-fictie
Nederlands | 170 pagina's | Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2020
Gedrukt boek
Arjen Banach Remote leiderschap
effectief leidinggeven op afstand
Praktische adviezen aan managers die leiding moeten geven aan medewerkers die op afstand (thuis) werken.
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Godelieve Meeuwissen Inspirerend leiderschap op afstand
de 9 principes voor een sterk team
Praktische handleiding voor managers en teamleiders over hoe je op afstand je team kunt inspireren en resultaten kunt behalen
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | BigBusinessPublishers, [Utrecht] | 2020
Gedrukt boek
Fredrike Bannink | Eline Kuiper | Özgür Eylen De kracht van hospitality
een nieuw concept in organisaties
SAMENVATTING: "Hospitality is een kunst, geen kunstje. Dit boek over hospitality gaat niet over gewone hospitality, maar over gastvrijheid gecombineerd met meer aandacht, meer verrassingen en een bredere glimlach. Dit boek gaat over een nieuw concept in organisaties. In dienstverlenende organisaties draait alles om die aandacht. Aandacht van de medewerker voor de gast en van de manager en leidinggevende voor de medewerker. Dit boek is voor iedereen die de kracht van hospitality wil ontdekken en inzetten,...
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Joris Brenninkmeijer | Mieke Voogd De juiste vraag
de kunst van het vragen stellen in coachende gesprekken
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | Boom|Management Impact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Marije van den Berg Stop.
stopstrategie voor organisaties
Een handleiding organistaies om daadwerkelijk te stoppen met ingesleten werkwijzen of zinloze projecten.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2020
Gedrukt boek
Karin de Galan Online trainen
Online trainen of lesgeven is een extra uitdaging. Maar het kan net zo leerzaam, inspirerend, interactief en leuk zijn als een bijeenkomst op locatie. Want ook online kun je effectief contact maken met je deelnemers, ze raken en laten leren. In dit praktische boek deelt Karin de Galan, dé train-de-trainer van Nederland, al haar inzichten en ervaringen, zodat ook jouw online training een succes wordt. Met: -- Een heldere didactische structuur, waarmee je deelnemers motiveert en stap voor stap naar...
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2020
Gedrukt boek
Thomas Gordon Effectief leiderschap
van macht naar invloed: coachend communiceren in de praktijk
Achtergrond en uitwerking van een op samenwerking gebaseerde methode voor een beter overleg, effectieve besluitvorming en een goede werksfeer.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Cees Harmsen Daarom IK!
Je ambities realiseren door jezelf te profileren
Werk- en oefenboek om persoonlijke ambities op zakelijk gebied te verwezenlijken.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | AnderZ, [Culemborg] | 2018
Gedrukt boek
Fanny Matheusen Rebelleren kan je leren
deep democracy met kinderen en jongeren
Praktische methode voor begeleiders van kinderen en jongeren om hen te begeleiden bij het rebelleren, het geven van hun mening en het laten horen van hun stem, waarbij empathie, lef en verbeelding centraal staan.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Pelckmans Pro, Kalmthout | 2020
Gedrukt boek
Ann De Bisschop Wellbeing
waarom gezonde en gelukkige medewerkers je belangrijkste kapitaal zijn
Pleidooi voor het serieus nemen van wellbeing van medewerkers door bedrijven en een overzicht van mogelijkheden om te bevorderen dat medewerkers energieker, enthousiaster en met commitment hun werk kunnen doen.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Pelckmans Pro, Kalmthout | 2020
Gedrukt boek
Ronald Buitenhuis Dit is management!
25 jaar in 10 thema's
Interviews met tien experts over hun vakgebied, een aspect of deelgebied van management: hoe zijn ze begonnen, hoe hebben ze zich ontwikkeld.
Non-fictie
Nederlands | 210 pagina's | Managementboek, [Schiedam] | 2020
Gedrukt boek
Jorien Enning Eenden, appeltaarten en zwarte gaten
een ongebruikelijke handleiding voor beter samenwerken
Praktische handleiding voor het samenwerken in teams, met aandacht voor het signaleren van verbeterpunten en de aanpak daarvan.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Jirtsin Beenhakker De support organisatie
leidinggeven aan vrijheid en verantwoordelijkheid in een wendbare organisatie
Adviezen aan organisaties die willen gaan werken met zelforganiserende teams.
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Never waste a good crisis
de 10 wetten van crisismanagement
Tips, adviezen en ervaringen die bedrijven kunnen helpen om in crisistijd te overleven.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2020
Gedrukt boek
Huub van Zwieten Lekker, werken!
de gezamenlijke opdracht voor werkgever en werknemer
Pleidooi voor meer werkplezier, waarbij wordt uitgegaan van een gelijkwaardige relatie tussen werkgever en werknemer.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Uitgave van TalentFirst Nederland BV, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Michiel van der Molen Zet het op een bierviltje
verandering vraagt om eenvoud
Vijf handvatten om tot de essentie van een project te komen.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2020
Gedrukt boek
David J. Bland | Alex Osterwalder Businessideeën testen
Leerboek en naslagwerk over de te nemen stappen om een product succesvol te ontwikkelen en in de markt te zetten, met veel aandacht voor het testen van het product.
Non-fictie
Nederlands | 349 pagina's | Boom|Management IMPACT, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Ben Kuiken De Organisatiefilosoof
hoe je door anders denken, anders kijken en een andere taal organisatievraagstukken écht kunt aanpakken
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek