Zoekresultaten
Resultaat 21 - 27 (van 27)
Niels Aalberts Doorbraak!
zero budget marketing op internet; een spannend jongens- en marketingboek in één
Verslag van het succes van Kyteman's Hiphop Orkest en aandacht voor de factoren die daarbij van doorslaggevende betekenis zijn geweest. Het eerste deel beschrijft het succes van Kyteman's Hiphop Orkest. In het tweede deel benoemt de auteur de vier belangrijkste succesfactoren. Opvallend is de rol die sociale media en internet gespeeld hebben.
Non-fictie
Nederlands | 69 pagina's | Lev., Utrecht | 2011
Gedrukt boek
Karin Manuel Een wereld van succes
organiseren en managen van succes in de Nederlandstalige muziekbusiness
Non-fictie
Nederlands | 389 pagina's | Sidestone Press, Leiden | 2013
Gedrukt boek
Ton Lamers Musiconomie
zelfstandig ondernemen voor musici en artiesten
Non-fictie
Nederlands | 129 pagina's | Coutinho, Bussum | 2007
Gedrukt boek
Gust De Meyer Sprekende machines
geschiedenis van de fonografie en van de muziekindustrie
Aandacht voor de geschiedenis van de fonografie en transnationale muziekindustrie, inclusief de ontwikkelingen zoals digitalisering en online aanbod/gebruik van muziek.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2007
Gedrukt boek
PricewaterhouseCoopers Beleggingsinstellingen: verslaggeving, toezicht en fiscaliteit
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Kluwer, Deventer | 2002
Gedrukt boek
Fotomuseum Den Haag Section one
Foto's van jonge kunstfotografen.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 112 pagina's | Solar Initiative, Amsterdam | 2003
Gedrukt boek
Tom Lenting Guerrilla games
een kleine geschiedenis van de grootste gameontwikkelaar uit Nederland
Non-fictie
Nederlands | 97 pagina's | Karel van Mander Academy, [Steenwijk] | 2020
Gedrukt boek