Boekstart

Ga direct naar de inhoud, het zoekveld of het hoofdmenu.

  • Koffertje
    • Het BoekStartkoffertje
    • Download de waardebon
    • BoekStart in jouw buurt
    • Boekideeën
    • De BoekStartspaarkaart
  • BoekStartdag
  • Actueel
    • Nieuwsoverzicht
    • Mijn VoorleesMoment
  • Boekentips
    • Alle boekentips
    • E-magazine BoekStart voor jou!
    • Webinars met boekentips
  • Samen lezen
    • Waarom voorlezen?
    • Hoe lees je voor?
    • Leesontwikkeling 0-4 jaar
    • Groeimeter
    • Digitaal lezen
    • Liedjes zingen
  • Babyboekje van het Jaar

Zoekresultaten

Resultaat 21 - 40 (van 48)

Filteren

  • Alex van der Hulst | Team Sprout Op jacht naar de perfecte klant

    Marketinglessen van VanMoof, AFAS, Messagebird, BALR. en meer

    Groeiondernemers met ambitie zetten in op state of the art marketing. Daarin draait alles om de klant, een perfecte product-marketfit, een sterke boodschap via de juiste kanalen en data, zoveel mogelijk data. Hoe growth marketing, influencers en buyer personas jou kunnen helpen bij het versnellen van de groei van je onderneming leer je in Op jacht naar de perfecte klant. De makers van Sprout bieden een compacte gids met praktisch toepasbare wetenschappelijke inzichten en de nieuwste tools en methodes....

    Nederlands | 2 uur 50 minuten (245 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Rutger Steenbergen Kickass content

    Zit je verlegen om een origineel idee voor een blog, tweet of Facebookcampagne? Gebruik dan dit handige boek, het zit barstensvol goede ideeën, voortaan schud je content zo uit je mouw. Rutger Steenbergen weet als ervaren SEO-expert precies wat online werkt en heeft voor dit boek de kansrijkste content voor je op een rij gezet. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie

    Nederlands | 2 uur 13 minuten (191 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Marijn Mulders Groeien met verdienmodellen

    Na een korte aanduiding van wat verdienmodellen zijn, worden er negentien stuk voor stuk uitgelegd, waarbij elk model met een voorbeeld wordt uitgewerkt. Afgerond wordt met het selecteren van een model, de implementatie daarvan, het groeien met een extra model en het bedenken van een eigen model. Het boek bevat een lijst met referenties. De auteur schrijft vanuit zijn praktijk- en onderwijservaring een bondige tekst over een opkomend onderwerp. Het boek is aanbevelenswaard voor bijvoorbeeld ondernemers,...

    Nederlands | 2 uur 39 minuten (229 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Machteld Kooij Het monster met de gouden ogen

    Presentatie- én mediatraining voor sprekers in de spotlights

    Elke manager, voorzitter, deskundige of directeur staat regelmatig in de spotlights. Prestentaties, interviews, lezingen en lastige vragen van journalisten: het moet allemaal in dat ene moment gebeuren. Je móet stralen, mensen overtuigen, bemoedigen. Ga er maar aan staan. Machteld Kooij schreef Het monster met de gouden ogen voor iedereen die siddert bij de gedachte om interviews te moeten geven of te moeten spreken. In dit boek leer je hoe je die spreekangst (het monster) kunt ombuigen naar plezier...

    Nederlands | 8 uur 6 minuten (700 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Carlijn Postma Bingemarketing

    Het beste scenario voor het bouwen van je merk

    Hoe lukt het seriemakers wél om mensen lange tijd naar hun content te laten kijken? En waarom hebben we in marketing de grootste moeite om continu publiek te vinden voor ons verhaal? Bingemarketing biedt een verfrissende kijk op marketing in de eenentwintigste eeuw. Hoe bouw je een merk in een tijd waarin de hoeveelheid informatie groter is dan ooit en waarin de media zo versnipperd zijn dat je je publiek amper nog kunt bereiken? Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product...

    Nederlands | 3 uur 48 minuten (329 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Rutger Steenbergen Schrijven voor SEO

    Op internet concurreer je met miljoenen websites. Hoe kun je toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen val je sneller op. In dit praktische boek legt SEO-expert Rutger Steenbergen uit hoe je krachtige webteksten schrijft die scoren bij zoekmachines. Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie ‘Digitale trends en tools in 60 minuten’. De serie is een initiatief van Uitgeverij...

    Nederlands | 2 uur 42 minuten (234 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Seth Godin Dit is nu marketing

    Bereik echte verbinding en betekenis

    "Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen die je wilt bereiken echt ziet en begrijpt. Als zij eenmaal volledig betrokken zijn, zullen ze met liefde jouw boodschap verder uitdragen. Door dit boek zal je andere vragen gaan stellen, zullen andere dingen je opvallen, zal je op een andere...

    Nederlands | 6 uur 25 minuten (554 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Egbert Jan van Bel Kloteklanten 3.0

    Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (... voor mijn klanten)

    Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat je kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in je...

    Nederlands | 3 uur 57 minuten (341 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Jos Burgers Met tevreden klanten schiet je weinig op

    Maak van klanten ambassadeurs

    Het vinden en binden van klanten is de levensader van elke organisatie. Maar loyaliteit is al lang niet meer vanzelfsprekend en klanten bevelen je ook niet zomaar even aan bij anderen. Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je dan ook weinig op. De kunst is om van klanten ambassadeurs te maken. Want als je daarin slaagt, zul je ontdekken dat klantentrouw nog steeds bestaat en dat nieuwe klanten je via mond-tot-mondreclame weten te vinden. In dit luisterboek presenteert bestsellerauteur Jos Burgers...

    Nederlands | 52 minuten (75 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Sarah Gagestein | Jolijn Mes Word meesterframer

    Heb je soms het gevoel dat je boodschap niet overkomt? Leer dan om je verhaal te framen. Door de juiste woorden te gebruiken, overtuig je iedereen, voordat ze het doorhebben. In iedereen schuilt een meesterframer: ook jij kunt leren hoe je taal zo slim kunt inzetten dat je iedereen om je heen kunt beïnvloeden. Dit praktische boek helpt je stap voor stap om een behendige framer te worden. Wat willen mensen graag horen? Hoe laat een brein zich onbewust verleiden? Welke woorden moet je gebruiken en...

    Nederlands | 8 uur 24 minuten (726 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Steven Lips In 6 stappen SIMPEL presenteren

    Handboek voor introverte professionals

    Dit boek is SIMPEL. Super SIMPEL zelfs. Wat niet betekent dat het een makkelijk boek is. Of alleen voor simpele mensen geschreven. SIMPEL staat voor een eenvoudig te onthouden ezelsbruggetje. Een bruggetje dat van iedere introverte professional een zelfverzekerde presentator maakt. Er is al zoveel informatie beschikbaar, ook over het geven van presentaties. Dit boek kun je zien als een filter over al die kennis, tips & tricks. Snel te lezen en direct toe te passen. Want jij wilt gewoon nu aan de...

    Nederlands | 2 uur 2 minuten (176 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Dimitri Lambermont Online copywriting

    Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven. Online copywriter Dimitri Lambermont beschrijft een praktische strategie om snel tot de juiste woorden voor je website te komen. Zo schrijf je teksten die je lezer persoonlijk raken en aanzetten tot actie. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie

    Nederlands | 2 uur 28 minuten (213 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Djoea van Zanten Social selling

    Dankzij sociale media kun je relaties opbouwen met potentiële klanten zonder je producten of diensten aan te prijzen. Als klanten je eenmaal zien als mensen komen ze vanzelf naar je toe als ze iets nodig hebben. Stop ook met koude acquisitie en kies voor een warme band met je klant. Als een van de gezichten van Make Marketing Magic helpt Djoea van Zanten dagelijks bedrijven met hun online marketing- en salesvraagstukken. Hij helpt ondernemers om continu zichtbaar te zijn op de radar van hun klanten....

    Nederlands | 1 uur 48 minuten (156 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Harm Ede Botje | Mischa Cohen Mijn meningen zijn feiten

    De wording van Thierry Baudet

    Mijn meningen zijn feiten van Harm Ede Botje en Mischa Cohen is een onthullend portret van politicus Thierry Baudet. Hij kwam als een komeet omhoog in de Nederlandse politiek: een rechtse stoorzender die de zaak wel eens even zou opschudden. Veel kiezers omarmden zijn verzet tegen de gevestigde orde. Waarom maakte Baudet – zelf als gymnasiast, rechtsfilosoof en romancier lid van de elite – diezelfde elite tot zijn aartsvijand? Waar komt zijn angst voor het vreemde en voor het uitwissen van ‘onze’...

    Nederlands | 12 uur 19 minuten (1064 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Theo IJzermans | Lex Eckhardt Het woord is nu aan u

    “Spreken in het openbaar” staat op de vierde plaats in de top tien van de meest beangstigende dingen in een mensenleven, zo blijkt uit betrouwbaar Nederlands onderzoek. Uit ditzelfde onderzoek blijkt ook dat er een sterke afname is van de spreekangst naarmate men meer oefening en ervaring heeft. Dan wordt het gevoel van het gebrek aan controle langzamerhand overwonnen. En precies dat laatste is wat in Het woord is nu aan u! aan de orde komt. De auteurs laten zien waar de ‘vrees voor de zaal’ vandaan...

    Nederlands | 3 uur 26 minuten (116 MB) | Thema, Zaltbommel | 2011

    Luisterboek (digitaal)

  • Rens van der Vorst Digitale gremlins

    Slimme sabotages om je te onttrekken aan de greep van het algoritme

    In ‘Digitale gremlins’ werpt Rens van der Vorst een kritische blik op de invloed van digitale technologie op ons leven. Digitale technologie heeft ons leven een stuk gemakkelijker gemaakt. Van appen tot eten bestellen, er is altijd wel een digitale dienst waarmee het nóg sneller, simpeler en goedkoper kan. Maar meer efficiëntie betekent ook minder ruimte voor improvisatie, voor toeval, voor humor, voor spontane gesprekken. Eigenlijk helpen we vooral de grote technologiebedrijven aan nog meer geld,...

    Nederlands | 4 uur 2 minuten (232 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2023

    Luisterboek (digitaal)

  • Maarten Lens-FitzGerald Voice

    de spraakrevolutie: inzichten en kansen

    In ‘Voice’ vertelt Maarten Lens-FitzGerald dat Voice na internet en mobiel hét nieuwe kanaal voor de consument is. Met je stem stel je vragen of geef je opdrachten, zoals: ‘Wat is het weer?’, ‘Start Friends op Netflix’ of ‘Lichten aan’, en Siri, Alexa of de Google Assistant regelt het voor je. Eén op de drie Amerikanen heeft inmiddels een slimme speaker in huis en in Nederland zijn er in nog geen twee jaar tijd meer dan 400.000 van verkocht. Maar wat is Voice eigenlijk precies? Waarom is het belangrijk?...

    Nederlands | 4 uur 57 minuten (427 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2021

    Luisterboek (digitaal)

  • Leo Pot Hoe pak je een oen zijn poen?

    Hoe kun je mensen overhalen om meer geld uit te geven dan ze van plan zijn? Waarom is ook bij sales het voorspel zo belangrijk? En waarom vergeet je de titel van dit boek nooit meer? Op deze en nog veel meer vragen vind je het antwoord in dit boek. Hoe pak je een oen zijn poen bevat verbluffende resultaten van sociaal-psychologische experimenten, vertaald naar de marketing- en salespraktijk van alledag. Wie denkt dat mensen een vrije wil hebben, weet na het luisteren van dit boek wel beter. In werkelijkheid...

    Nederlands | 1 uur 42 minuten (147 MB) | Bookora, Zeist | 2019

    Luisterboek (digitaal)

  • Elja Daae Bloggen als een pro

    Iedereen kan bloggen, maar hoe word je daarmee succesvol? Volgens blogexpert Elja Daae begint dat met authenticiteit, focus en toewijding. Een succesvol blog ligt daarmee ook voor jou binnen handbereik. Blog als een pro! Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks....

    Nederlands | 1 uur 34 minuten (135 MB) | Bookora, Zeist | 2020

    Luisterboek (digitaal)

  • Rens van der Vorst Waarom lijken selfies niet op mij?

    En andere relevante vragen over social media en nieuwe technologie I

    Waarom lijken mijn selfies niet op mij? Maakt een buurtapp de buurt echt veiliger? Is Mark Zuckerberg stiekem een communist? Als het product gratis is, ben ik dan het product? Rens van der Vorst geeft in deel 1 van de serie Relevante vragen over nieuwe technologie antwoord op belangrijke technologische vragen. Want we leven meer dan ooit in een wereld vol digitale technologie. Videovergaderingen. Selfies. Big Data. Sociale media. Emoji. Netflix. Slimme barbies. Bitcoins. Kunstmatige intelligentie....

    Nederlands | 39 minuten (56 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2022

    Luisterboek (digitaal)

Paginanavigatie

Vorige
  1. 1
  2. 2 (actief)
  3. 3
Volgende

Verfijnen op resultaten

Actieve filters

  • Verwijder communicatie
  • Verwijder Luisterboek (digitaal)

Onderwerp: Volwassenen

  1. Economie & Management46
  2. Mens & Maatschappij10
  3. Gezin & Gezondheid6
  4. Literatuur & Romans3
  5. Biografie & Waargebeurd3
  6. Hobby1
  7. Technologie & Wetenschap1
  8. Spanning & Thrillers1
  9. Geschiedenis & Politiek1

Auteur

  1. Rens van der Vorst4
  2. Jos Burgers2
  3. Rutger Steenbergen2
  4. Aartjan Van Erkel1
  5. Alex van der Hulst1
  6. Andy Mosmans1
  7. Anne Raaymakers1
  8. Anouhk Sterken1
  9. Arjo Bunnik1
  10. Bart van den Belt1
  11. Bart van der Kooi1
  12. Carlijn Postma1
  13. Carol Leonnig1
  14. Dimitri Lambermont1
  15. Dion van der Vaart1
  16. Djoea van Zanten1
  17. Egbert Jan van Bel1
  18. Elja Daae1
  19. Erin Meyer1
  20. George van Houtem1
  21. Hans Faber1
  22. Harm Ede Botje1
  23. Harro Willemsen1
  24. Harry van Dalen1

Verteller

  1. Stijn Westenend5
  2. Frank Rigter3
  3. Boudewijn Koenen2
  4. Philip Bueters2
  5. Roel Fooij2
  6. Bard Bothe1
  7. Henk Jan Kamsteeg1
  8. Herman Wegter1
  9. Irma Hartog1
  10. Jeremiah Fleming1
  11. Jolijn Mes1
  12. Jurjen van Loon1

Taal

  1. Nederlands47
  2. Engels1

Jaar

  1. 20243
  2. 20233
  3. 20223
  4. 20213
  5. 202019
  6. 201913
  7. 20182
  8. 20121
  9. 20111

Snel naar

  • Inschrijven nieuwsbrief
  • BoekStart WebApp
  • Handige websites

Meer over BoekStart

  • Over BoekStart
  • Veelgestelde vragen
  • Contact met BoekStart

Professionals

  • BoekStart voor professionals
  • Privacy
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Home
      • Het BoekStartkoffertje
      • Download de waardebon
      • BoekStart in jouw buurt
      • Boekideeën
      • De BoekStartspaarkaart
    • BoekStartdag
      • Nieuwsoverzicht
      • Mijn VoorleesMoment
      • Alle boekentips
      • E-magazine BoekStart voor jou!
      • Webinars met boekentips
      • Waarom voorlezen?
      • Hoe lees je voor?
      • Leesontwikkeling 0-4 jaar
      • Groeimeter
      • Digitaal lezen
      • Liedjes zingen
    • Babyboekje van het Jaar
  • Zoeken