Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 114)
Jan Hoogstra | Kimberley Tonkes Pas (er)op!
over informatiebeveiliging, bewustwording en gedragsverandering
Non-fictie
Nederlands | 140 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2023
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Een website maken voor uw eigen bedrijf
Praktische gids voor ondernemers met kleine bedrijven, freelancers en zzp'ers.
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | Visual Steps, Uithoorn | 2014
Gedrukt boek
Matthew Ball Het metaverse en de revolutie die het gaat veroorzaken
Beschrijving van het metaverse als een onderling verbonden netwerk van virtuele 3D-werelden dat uiteindelijk zal dienen als toegangspoort tot de meeste online-ervaringen.
Non-fictie
Nederlands | 445 pagina's | Lev., Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Eric Tiggeler Basiscursus WordPress 4
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | Academic Service, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Wilfred de Feiter Access 2019
Non-fictie
Nederlands | 408 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2019
Gedrukt boek
Corinne Keijzer LinkedIn voor bedrijven
omdat geen bedrijf meer zonder kan
Praktische gids voor ondernemers oeer het gebruik van LinkedIn voor bedrijfsmatige doeleinden.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Some Books Uitgeverij, [Amersfoort] | 2019
Gedrukt boek
Geert Poort | Corona de Wert Handboek online redactie
onmisbaar gereedschap voor de contentspecialist en communicatieprofessional
SAMENVATTING: "Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast. Wie professioneel met online communicatie...
Non-fictie
Nederlands | 381 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2019
Gedrukt boek
Tonny Loorbach Doelgerichte SEO
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Visual Steps™, [Uithoorn] | 2018
Gedrukt boek
Peter de Ruiter De podcastprofessor
Verschillende kanten van het maakproces van een podcast, met interviews met professionals, tips voor onderwerpkeuze, opname, montage en publicatie.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2018
Gedrukt boek
Daniël Bax-Paay Amazon voor dummies®
Instructieboek waarin alle aspecten voorbijkomen om professioneel via Amazon producten te gaan verkopen.
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2020
Gedrukt boek
Twan Deibel SharePoint Online
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Van Duuren Informatica, [Culemborg] | 2016
Gedrukt boek
Mark C. Layton De kleine Agile voor voor dummies®
Praktische gids voor agile projectmanagement.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | BBNC Uitgevers, Amersfoort | 2019
Gedrukt boek
Mark Tissink Grip op informatiebeveiliging
groei in leiderschap; het handboek voor beginnende informatiebeveiligers
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | MTiss Publish, ['s-Hertogenbosch] | 2021
Gedrukt boek
Gerard Rathenau Verbeter je onlinemarketing met Google Analytics
Praktische adviezen voor het inzetten van Google Analytics, Google Analytics 4 en machinelearningtoepassingen bij onlinemarketing.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2022
Gedrukt boek
Paul Postma | Richard Geukema | Lex Pluijter | Elias Bom | Alexander Singewald Handboek Marketing 4.0
digital, data-driven, direct
SAMENVATTING: "Handboek Marketing 4.0 1e druk is een boek van Paul Postma uitgegeven bij Boom uitgevers Amsterdam. Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0. Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first,...
Non-fictie
Nederlands | 447 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Frans Koenn Begin een eigen webshop met Wordpress en Woocommerce
Non-fictie
Nederlands | 201 pagina's | Essential Books, 's-Gravenhage | 2015
Gedrukt boek
Louis Hilgers BoekTweePuntNul
web 2.0, social media, webtools
Bespreking van 200 toepassingen van sociale media.
Non-fictie
Nederlands | 420 pagina's | Van Buurt Boek, [Leiden] | 2012
Gedrukt boek
Eric Tiggeler Tips en tools voor Joomla! 3
professionele websites voor iedereen
Non-fictie
Nederlands | 290 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Studio Visual Steps Basisgids websites maken met WordPress
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Visual Steps, Uithoorn | 2012
Gedrukt boek
Mark Tissink Grip op informatiebeveiliging
groei in leiderschap; het handboek voor beginnende informatiebeveiligers
Informatiebeveiliging... leuker of simpeler wordt het niet! Een toegankelijk boek voor elke directeur, manager of medewerker van een organisatie, die meer grip op informatiebeveiliging wil realiseren. Goed omgaan met gevoelige informatie. Leiderschap tonen. Hierna heb je minder last van: 1. Hack-gevolgen - Alle bestanden versleuteld middels ransomware (Je wordt gechanteerd en mogelijk worden de klantgegevens online verhandeld) 2. Datalekken - Niet voldoen aan wetgeving, met kans op boetes (en de...
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 4,3 MB) | MTiss Publish, ['s-Hertogenbosch] | 2021
E-book