Zoekresultaten
Resultaat 21 - 40 (van 70)
Theo De Beir De kracht van onderhandelen
hoe professioneel een deal bereiken of een conflict oplossen
Beschrijving van de basisprincipes en werking van het onderhandelingsproces. Met adviezen om structuur aan te brengen in een onderhandelingstraject en praktische onderhandelingstechnieken om op een efficiënte manier tot het gewenste resultaat te komen.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub2, 0,8 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Gent | 2023
E-book
George van Houtem Onderhandelen als het heet wordt
technieken en strategieën voor succes als je onder druk staat
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek
Nikki Highmore Sims Workshops
de complete handleiding voor geweldige workshops
SUMARRY: "Je bent gevraagd een presentatie of workshop te geven, maar hebt geen idee hoe je dat aan moet pakken. De workshops die je je herinnert, waren vaak te saai en weinig aantrekkelijk. Hoe organiseer je nu een sessie waar de deelnemers echt iets aan hebben? Met behulp van dit boek kom je beslagen ten ijs. Een paar voorbeelden van situaties die je met behulp van dit boek het hoofd kunt bieden: - Je moet een trainingssessie vanuit het niets opbouwen, maar slaagt er bij gebrek aan ideeën niet...
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Niels Houtepen Communicatie is een illusie
meer impact en verbinding dankzij de geheimen van een illlusionist
Adviezen voor anders communiceren op de werkvloer met behulp van trucs uit de goochelwereld.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
E-book
Lars-Johan Åge De happyhappy methode
vijf stappen om met iedereen een akkoord te bereiken
Praktische adviezen voor het naar voren brengen van de eigen visie en gehoor krijgen bij anderen, gebaseerd op samenwerking en onderling begrip.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
William Ury Persoonlijk onderhandelen
jezelf overtuigen als voorwaarde voor succes
Bij een moeilijk gesprek of onderhandeling zet je je vaak schrap en ben je sterk gefocust op de ander en diens doelen. ‘Hoe voorkom ik dat ik aan het kortste eind trek?’ Gevolg is dat je reactief handelt en je eigen belang uit het oog verliest. Het leidt doorgaans tot compromissen of teleurstellingen. Dit gebeurt niet alleen in onderhandelingen maar bij heel veel beslissingen die je neemt. William Ury pleit er dan ook voor dat je goed kijkt wat je nodig hebt om je eigen potentieel optimaal waar te...
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
John Kotter De kunst van overtuigen
draagvlak en betrokkenheid creëren
Parabel aan de hand waarvan managers die een verandering binnen hun bedrijf willen doorvoeren, adviezen krijgen om weerstanden daarbij te overwinnen.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Pacelle van Goethem IJs verkopen aan eskimo's
de psychologie van overtuigen
Praktische tips om mensen te overtuigen, aangevuld met voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Natasja Loomans Iets voor de rondvraag?
over vergaderen en besluitvorming in groepen
Maakt elke vergadering leuk en effectief. - Vergaderen kan effectief en leuk zijn - Geschreven door ervaren trainer Duidelijk communiceren Natasja Loomans maakt overtuigend duidelijk dat vergaderingen effectief en leuk kunnen zijn. Dat vereist wel een duidelijk doel, een positieve instelling van alle vergaderaars, voldoende communicatieve vaardigheden en een slim gebruik van de hulpmiddelen. En een voorzitter die duidelijk onderscheid maakt tussen inhoud, proces en procedure, en die de communicatieve...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Thema, Zaltbommel | 2012
E-book
Hein van Meeteren De 10 vaardigheden van mediation
Praktische handleiding voor professionele conflictbemiddelaars.
Non-fictie
Nederlands | 187 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2009
E-book
Jasper Meerding En nu weer aan het werk!
maak vergaderen boeiend en efficiënt
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Arie Lievaart | Jaap-Willem Mol Vergaderverkalking
21 medicijnen om weer effectief te vergaderen
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Spankracht, Rotterdam | 2014
Gedrukt boek
John Manschot Effectief in cruciale gesprekken
de vier eigenschappen van een succesvol gesprek over lastige kwesties
Adviezen aan managers in bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Theo Postma | Wim Bentvelzen Blauwdruk
kroniek van de Nationale Politie
Beschrijving van de totstandkoming van de Nationale Politie. Met kleurenfoto’s.
Non-fictie
Nederlands | 768 pagina's | Uitgeverij Balans, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Michel De Coster People peppers
45 slimme adviezen voor succesvolle communicatie
Adviezen voor een succesvolle communicatie voor ondernemers en managers met klanten, managers, beslissers en medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2018
Gedrukt boek
Bert Hedeman | Roel Riepma Projectmanagement op basis van ICB versie 4
IPMA D, IPMA C, IPMA B en IPMA PMO
Non-fictie
Nederlands | 645 pagina's | Van Haren Publishing, Zaltbommel | 2016
Gedrukt boek
Geert Delobelle Salessucces
van online contact naar langetermijncontract
Het hele verkoopproces wordt doorgenomen. Van het identificeren van mogelijke klanten tot de uiteindelijke deal.
Non-fictie
Nederlands | 342 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2022
Gedrukt boek
Riny Jans Kernachtig notuleren
een stappenplan
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Nelissen, Soest | 2006
Gedrukt boek
Lars-Johan Åge De happyhappy methode
vijf stappen om met iedereen een akkoord te bereiken
Praktische adviezen voor het naar voren brengen van de eigen visie en gehoor krijgen bij anderen, gebaseerd op samenwerking en onderling begrip.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek