Zoekresultaten
Resultaat 381 - 400 (van 535)
Rory Sutherland Alchemie
de onweerstaanbare kracht van marketing
De schrijver onderzoekt welke code marketing succesvol maakt aan de hand van psychologische inzichten in het keuzegedrag van mensen.
Non-fictie
Nederlands | 414 pagina's | Spectrum, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Jan Van der Vurst Stakeholdering
diplomatieke vaardigheden voor succesvolle projecten
SAMENVATTING: "Hoe ga je om met machtige stakeholders? Hoe krijg je inzicht en voeling met hun territorium? Hoe creëer je sterkere partnerschappen? Elke stakeholder heeft zijn eigen doelstellingen, belangen en gevoeligheden. Die op een lijn krijgen met je eigen agenda is niet vanzelfsprekend. Het verschil tussen falen en slagen hangt grotendeels af van je diplomatieke vaardigheden. Met respect zoeken naar oplossingen die alle partijen ten goede komen is de sleutel. Stakeholdering toont je hoe het...
Non-fictie
Nederlands | 251 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2019
Gedrukt boek
Charles Huijskens Overleven in crisistijd
Adviezen aan ondernemers, politici en bekende Nederlanders die in een crisissituatie belanden die de aandacht van de media trekt.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Gerhard de Kok Walcherse ketens
de trans-Atlantische slavenhandel en de economie van Walcheren, 1755-1780
Handelseditie van een proefschrift over de slavenhandel van de Walcherse steden Vlissingen en Middelburg in de periode 1755-1780 en de impact die dit had op de lokale economie in de vorm van uitrusting, reparatie en bouw van slavenschepen, toeleveranciers en ambachtslieden.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | WalburgPers, [Zutphen] | 2020
Gedrukt boek
Bob Houtkamp | Manon Ruijters | Cees Anton de Vries Opgavegericht teamleren
samen werken aan een groter goed
Non-fictie
Nederlands | 231 pagina's | Management Impact, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Harm Klifman Cicero leest Covey
retorica in populaire managementboeken
Toepassing van het gedachtegoed van de Romeinse redenaar en filosoof Marcus Tullius Cicero (106-43 v.Chr.) op het schrijven (en lezen) van moderne managementboeken.
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Harm Klifman, [Rotterdam] | 2019
Gedrukt boek
Jan Wijnand Hoek | Mariël Koopmans | Tim Wolput | Toshio Horikiri Lean Management Systeem
hoe Toyota de organisatie succesvol maakt
Beschrijving van het Toyota lean managementsysteem, mede bedoeld voor managementopleidingen in het hbo.
Non-fictie
Nederlands | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Kilian Bennebroek Gravenhorst Verander versnellers
het afkijk boek
Praktische gids voor het doorvoeren van veranderingen in organisaties en bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Pieter van Osch De betekenisformule
praktijkboek groeien met purpose
Adviezen aan ondernemers en CEO's om meer invulling te geven aan de maatschappelijke betekenis van hun bedrijf en zo de groeipotentie daarvan te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Werner Hoenders Verkopen als tweede beroep
klantgericht verkopen voor zakelijke professionals
Adviezen voor zakelijke professionals (vrije beroepen) zoals advocaten, ingenieurs, accountants en adviseurs om hun diensten door sympathiek en assertief gedrag onder de aandacht van cliënten te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2019
Gedrukt boek
Tim Dees | Wilfrid Opheij Samenwerken
van idee naar afspraak; aan de slag met jullie samenwerking
Praktische handreiking voor leidinggevenden in organisaties en bedrijven voor samenwerking in teamverband.
Non-fictie
Nederlands | 83 pagina's | Management Impact, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Willem de Vos Leidinggeven zonder opsmuk
een dwarse kijk op leiders
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Uitgeverij SWP, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Meindert Munnik Succes met testmanagement
Praktische gids voor het testen van managementconcepten die veranderingen in de organisaties moeten teweegbrengen; met name gericht op ICT.
Non-fictie
Nederlands | 404 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2019
Gedrukt boek
Marc Oosterhout Power brands 2.0
de 12 wetten van het nieuwe merkdenken
Leidraad voor ondernemers en marketeers die hun merk krachtig in de markt willen zetten.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Adformatie, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Klaas Weima Aandacht
"aandachtsmarketing"
Praktische gids voor marketeers om temidden van alle mediageweld toch aandacht te trekken voor hun merk, product of dienst.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek
Talent mobiliseren
het identificeren, ontwikkelen en benutten van talent in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 295 pagina's | B + B Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2019
Gedrukt boek
André Troost Ober, er zit soep in mijn haar
De auteur observeerde als mystery guest de interactie tussen klanten en personeel in diverse horecagelegenheden en destilleerde daar anekdotes en leermomenten uit.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2019
Gedrukt boek
Sigfrid Eggers | Rik Van Puymbroeck The wolfpack
365 days at the wheel
Fotoboek waarin wielerploeg Deceuninck - Quickstep gedurende het hele wielerseizoen 2019 is gevolgd.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 238 pagina's | Kannibaal, Veurne | 2019
Gedrukt boek
Caroline van Beekhoff Trends toepassen
in vijf stappen van trend naar uitwerking
Methode voor het vertalen van markttrends of maatschappelijke trends voor bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | CMS, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Carolien Vader Content Playbook
Handleiding voor de formule van een tijdschrijft of mediamerk, zowel in druk als digitaal, qua inhoud, doelgroep en vormgeving.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek