Zoekresultaten
Resultaat 401 - 420 (van 2442)
Maaike Gulden Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek
Jeroen Terlingen Anton Dreesmann
moed, macht & miljoenen
Biografie van de (ex-)directeur van het warenhuisconcern Vroom & Dreesmann.
Non-fictie
Nederlands | 170 pagina's | Strengholt, Naarden | 1992
Gedrukt boek
Caspar Barlæus Mercator sapiens
oratie gehouden bij de inwijding van de Illustere School te Amsterdam op 9 januari 1632
Latijn | Nederlands | 95 pagina's | Universiteitsbibliotheek, Amsterdam | 1967
Gedrukt boek
Gino Van Ossel Omnichannel in retail
het antwoord op e-commerce
Adviezen aan winkels en winkelketens om e-commerce en internet te gebruiken als aanvulling op en in interactie met het fysieke winkelaanbod.
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2014
Gedrukt boek
C.G.C.P. Verstappen Examentraining rijbewijs C/C1 en vakbekwaamheid 2
goederenvervoer; examentraining voor R2C en V2C
Vijf thematrainingen en tien examentrainingen, met totaal 645 meerkeuzevragen en antwoorden.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | VERJO®bv, Sint-Michielsgestel | 2020
Gedrukt boek
Peter Runhaar De kleine Semler
zijn Semco-aanpak samengevat
‘De kleine Semler’ is een samenvatting van de filosofie en aanpak van Ricardo Semler, de geestelijk vader van de zelfsturende organisatie. Zijn bedrijf Semco werd zeer succesvol nadat hij snoeide in managementlagen en de macht teruggaf aan de werknemers. Zo werft en beoordeelt het Semco-personeel zelf zijn managers, heeft het inspraak bij belangrijke beslissingen en deelt het in de winst. Semler gelooft in de kracht van kleine teams, transparantie en vertrouwen. Zijn revolutionaire aanpak kreeg veel...
Non-fictie
Nederlands | 59 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Henk Bezemer Vier zomers zeilen
Persoonlijke ervaringen van de auteur tijdens een aantal expedities op volle zee met een klein Waarschip.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's (ePub3, 59 MB) | Hollandia, Haarlem | 2017
E-book
Dirkjan van Ittersum Een webwinkel met WordPress
Instructieboek voor ontwikkelaars van webshops.
Non-fictie
Nederlands | 185 pagina's | Van Duuren Informatica, Culemborg | 2015
Gedrukt boek
René Kok Nederlanders onderweg
ANP Photo beeld van Nederland
Fotoboek.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Waanders, Zwolle | 2007
Gedrukt boek
Leo Noordegraaf Spectrum/Sijthoff atlas van de Nederlandse marktsteden
Geïllustreerd overzicht van het ontstaan, de ontwikkeling en de functies van het Nederlandse marktwezen in Nederlandse steden, gevolgd door een beschrijving van 35 representatieve marktsteden.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Het Spectrum, Utrecht [etc.] | 1985
Gedrukt boek
Greg Hoffman Het emotie-effect
creatieve leiderschapslessen uit een leven bij Nike
Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog.Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen en verhalen over de kracht van creativiteit en storytelling, en laat hij...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | HarperCollins, Amsterdam | 2022
E-book
Eskil Engdal | Kjetil Saeter De langste achtervolging ooit
de jacht op een illegale vissersboot en de wetteloosheid op volle zee
Verslag van de jacht van de organisatie Sea Shepherd met het vlaggenschip Bob Barker op een treiler waarmee illegaal wordt gevist.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 12 MB | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2017
E-book
Vereniging Eigen Huis Huis verkopen
Praktische gids voor huiseigenaren die hun woning willen verkopen.
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Vereniging Eigen Huis, Amersfoort | 2009
Gedrukt boek
Vereniging Eigen Huis 223 vragen over het kopen van een huis
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Vereniging Eigen Huis, Amersfoort | 2009
Gedrukt boek
Boudewijn Raessens Handboek e-business
met internet en innovatie naar een nieuwe strategie
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 354 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Basisboek eventmanagement
van concept naar realisatie
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2015
Gedrukt boek
Dave Chaffey E-business en e-commerce
een managementperspectief
Non-fictie
Nederlands | 592 pagina's | Pearson Education, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Hans van Wolde | Demy Janssen | Jo Cortenraedt Brut, dat ben je zelf
Persoonlijk getint kookboek waarin de chefkok zesentwintig recepten presenteert en vertelt over het ontstaan van zijn restaurant Brut172 en het opleiden van een nieuwe generatie vakmensen.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Chapeau Magazine, Maastricht | 2022
Gedrukt boek
Suzan Eikelenstam Webhelden
start en verbeter je eigen webshop in tien stappen
Adviezen voor het starten van een webwinkel, doorspekt met interviews met succesvolle webshop-ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Boekerij, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek
Dani Rodrick De globaliseringsparadox
waarom mondiale vrijhandel, de natiestaat en democratie niet samengaan
Economen waren lange tijd een warm pleitbezorger voor een wereldwijd vrij verkeer van goederen, geld, mensen en ideeën. Volgens hen zou deze vrijhandel iedereen ter wereld welvaart brengen. Maar inmiddels komen ook de schaduwzijden aan het licht. In een eloquent betoog belicht de Harvard-econoom Dani Rodrik het fenomeen globalisering vanaf het ontstaan in de zeventiende eeuw tot heden, met daarin belangrijke mijlpalen als het akkoord van Bretton Woods en de Washington Consensus. Maximale globalisering...
Non-fictie
Nederlands | 327 pagina's (ePub2, 3 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2015
E-book