Zoekresultaten
Resultaat 401 - 412 (van 412)
Examenbundel vwo maatschappijwetenschappen
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Amersfoort | 2011
Gedrukt boek
Lichamelijke opvoeding: een leerweg op maat
Artikelen die het vakconcept lichamelijke opvoeding illustreren door een gedifferentieerd aanbod van bewegingsdoelen en persoonsdoelen aan te bieden.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Loek Mak-Peters Teamprofessionalisering nu!
stappenplan voor een kennisnetwerk in school; hét antwoord op passend onderwijs
Praktische gids voor teams van basisscholen om aan kinderen met leerproblemen passende zorg te bieden.
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Pica, Huizen | 2011
Gedrukt boek
Jan Blokker Bedrog en onbenul
onderwijs en besluitvorming
Non-fictie
Nederlands | 62 pagina's | Querido, Amsterdam [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Mark Michiels De tuin van de rector
de K.U. Leuven à la carte
Overzicht in woord en beeld van de gebouwen van de universiteit van Leuven.
Non-fictie
Nederlands | 166 pagina's | P, Leuven | 2011
Gedrukt boek
Robert J. Marzano Teaching & assessing 21st century skills
Didactische methode waarbij door middel van concentratie van strategie en vitale processen het leerproces bij studenten verbeterd wordt.
Non-fictie
Engels | 245 pagina's | Marzano Research Laboratory, Bloomington, IN | 2011
Gedrukt boek
K.L.H. Weille Making sense of parenthood
on ambivalence and resourcefulness
Inaugurele rede over ambivalentie en steunbronnen bij ouderschap.
Non-fictie
Engels | 55 pagina's | SWP, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Pasi Sahlberg Finnish lessons
what can the world learn from educational change in Finland?
Schets van de onderwijsvernieuwing in Finland, waar de focus al dertig jaar ligt op professionalisering van leerkrachten: zonder uitzondering wetenschappelijk opgeleid (ook de leraren op de basis- en middelbare school), tijdens de beroepsuitoefening blijven leraren studeren, onderzoek uitvoeren en daarmee bijdragen aan de ontwikkeling van hun vakgebied, en scholen mogen alleen worden geleid door ervaren onderwijskundige professionals met een wetenschappelijke opleiding in onderwijsadministratie en...
Non-fictie
Engels | 167 pagina's | Teachers College Press, New York [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Alice M. Hammel Teaching music to students with special needs
a label-free approach
Amerikaans actueel handboek en naslagwerk over muziekeducatie aan leerlingen met een handicap en speciale zorgbehoefte.
Non-fictie
Engels | 232 pagina's | Oxford University Press, New York | 2011
Gedrukt boek