Zoekresultaten
Resultaat 421 - 440 (van 534)
Gerard Collignon | Pascal Legrand | John Parr Spreek jij mijn taal?
meer resultaat uit coaching met het Process Communication Model
Gedragsmodel dat gebruikt wordt als een gestructureerde methodiek om samenwerking, leidinggeven, coaching, e.d. beter te laten verlopen en betere resultaten te behalen.
Non-fictie
Nederlands | 416 pagina's | b:k light, [Gieten] | 2014
Gedrukt boek
Examenbundel vwo m&o
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Baarn [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Elly Straatman Stad en beleid
stedelijke vraagstukken en nieuwe ontwikkelingen
Studieboek voor studenten van ruimtelijke, sociale en bestuurlijke opleidingen.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2014
Gedrukt boek
Olaf Rutten Minder werken, meer verdienen
voetbal- en zen-inspiratie voor ondernemers
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Ten Have, Kampen | 2010
Gedrukt boek
Communiceren met gezond boerenverstand
succesvolle PR en marketing van het agrarisch bedrijf
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | Roodbont, Zutphen | 2010
Gedrukt boek
Aart Pool Belevingsgericht werken bij ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen
Non-fictie
Nederlands | 113 pagina's | Boom Lemma, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Jelle Kok De innovatiebrouwerij
van idee naar vernieuwing
Handleiding voor mensen met ideeën om houvast te geven in het realisatieproces.
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | Pearson Assessment and Information, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Paco Underhill Wat vrouwen willen
Analyse van de economsiche invloed van vrouwen als voornaamste consumenten van producten en diensten.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Boekerij, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Geld rolt
de rol van professionals bij financiële bewustwording van jongeren
Non-fictie
Nederlands | 165 pagina's | SWP, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Bart Hufen Laat met je merk spelen
games als marketingmiddel
Dit boek beschrijft hoe games een bijdrage kunnen leveren aan het realiseren van marketingdoelstellingen.Het eerste hoofdstuk beschrijft de geschiedenis vanaf de Atari spelcomputer tot Facebook games als FarmVille in 2010. Verder wordt er aandacht besteed aan het ontwikkelproces van games en wordt uitgelegd wat een goede game bijzonder maakt. Ten slotte wordt er kort ingegaan op de stakeholders binnen de gamesindustrie en worden er trends en verwachtingen geschetst op basis van de antwoorden op de...
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Kluwer, [Deventer] | 2010
Gedrukt boek
Eugène Loos De oudere: een digitale immigrant in eigen land?
een verkenning naar toegankelijke informatievoorziening
Non-fictie
Nederlands | 53 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Amsterdam Centre for Insurance Studies Consument en verzekering
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Paris, Zutphen | 2010
Gedrukt boek
Michiel Boswinkel Rapportbestrijding!
tegen de papieren plaag
Adviezen aan bedrijfs- en organisatieadviseurs voor het schrijven van beknopte, maar terzakedoende rapporten.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2010
Gedrukt boek
Jan Willem Donselaar Project Management Office implementeren op basis van P3O
management guide
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Van Haren Publishing, Zaltbommel | 2010
Gedrukt boek
Marloes Rutten Waarderen van talent
belonen van competenties
Moderne vormen van personeelsbeleid met de nadruk op het herkennen en op juiste wijze belonen en beoordelen van talent.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2010
Gedrukt boek
Frans C.M. Poels Beloningsmanagement
Naslagwerk over functiewaardering, competenties en beloning.
Non-fictie
Nederlands | 448 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2010
Gedrukt boek
Katleen De Ridder De witte media, of Waarom 'allochtonen' altijd slecht nieuws zijn
Onderzoek naar de beeldvorming van de allochtoon in de Vlaamse media.
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2010
Gedrukt boek
Thomas van Aalten Crossmediale journalistiek
Overzicht van recente ontwikkelingen op het terrein van digitale journalistieke media.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2010
Gedrukt boek