Zoekresultaten
Resultaat 421 - 440 (van 535)
Monique Delsink Verkoopgeluk
je bedrijf verkoopklaar maken, overdragen en je toekomst verkennen
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | ABC Uitgeverij, Zeewolde | 2019
Gedrukt boek
Mark van Beek Over winnen
wat professionals kunnen leren van topsporters
Praktische lessen over succes in het bedrijfsleven aan de hand van persoonlijke verhalen over mentaliteit van enkele topsporters.
Non-fictie
Nederlands | 209 pagina's | MetMark, [Hoevelaken] | 2019
Gedrukt boek
Theo van de Klundert Kapitalisme
over de dominantie van kapitaal en de lange uitzondering
Wetenschappelijke analyse van de verhouding tussen arbeid en kapitaal in de periode 1935-1973.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Eburon, Utrecht | 2019
Gedrukt boek
Edwin Best Succesvol klantgericht ondernemen
je CRM in lijn met customer experience voor betrokken klanten en medewerkers
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | BigBusinessPublishers, [Utrecht] | 2019
Gedrukt boek
Elmas Duduk Crossmentorschap
kennisuitwisseling tussen verschillende generaties vormgeven
Nooit eerder kwam het voor dat vijf generaties tegelijkertijd deelnamen aan het arbeids-proces. De seniore medewerkers met jarenlange werkervaring zijn expert in hun vak-gebied, maar hun kennis blijft vaak achter op het gebied van nieuwe (technologische) ontwikkelingen. Jongeren hebben juist de nieuwste kennis en technologische inzichten, maar missen werkervaring. De benodigde kennis is dus wel aanwezig in organisaties, maar hoe zorg je ervoor dat er meer interactie is tussen verschillende generaties,...
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | VanDuuren Management, Culemborg | 2019
Gedrukt boek
Hessiëlle Kerkhoff Signatuur in de zorg
de weg naar leiderschap met positieve impact
Interviews met leidinggevenden in de zorg over de wijze waarop zij invulling geven aan hun beroep.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek
Geert Nijs De netwerkexpeditie
slimmer samenwerken met sociale technologie
SAMENVATTING: "Veel bedrijven implementeren sociale technologie zoals Microsoft Teams of Yammer, IBM Connections, Jive, Workplace by Facebook ... Soms met verdeeld succes. Meestal ligt de focus tijdens de implementatie op de technologie en minder op de nieuwe mindset die nodig is om het gebruik van sociale technologie tot een succes te maken. De netwerkexpeditie bespreekt hoe je met een bottom-upaanpak de zoektocht aanvat naar een slimmere manier van samenwerken binnen je team of community. Aan de...
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2019
Gedrukt boek
Bureau Wibaut Hosselen, harken en andere handigheden
survivalgids voor freelance journalisten
Freelance journalisten vertellen over hun ervaringen en geven praktische adviezen aan collega's.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Uitgeverij Van Gennep, [Alkmaar] | 2019
Gedrukt boek
Marco Bijkerk Help de energie transitie
een andere kijk op betaalbare CO2 reductie
Non-fictie
Nederlands | 259 pagina's | Uitgeverij Stili Novi, [Utrecht] | 2019
Gedrukt boek
Marc van Eck | Markward van der Mieden Groeiversnellers
50 breekijzers voor elke groeifase van jouw bedrijf
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Marinda van Harskamp | Robêrt de Gier Digital finance
leidinggeven aan de digitalisering van finance
Non-fictie
Nederlands | 102 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Robert Anthony van Zanten Top ondernemers en top-CEO's in Nederland
een exploratief en toetsend onderzoek naar verschillen in persoonlijkheidskenmerken, leiderschapsstijlen, strategische oriëntaties, systeeminvloeden en performance
Non-fictie
Nederlands | 290 pagina's | Concept Uitgeefgroep, [Hilversum] | 2019
Gedrukt boek
TriFinance Zo maak je carrière in finance
CFO's aan het woord
Ruim dertig Chief Financial Officers vertellen over hun loopbaan in de financiële sector.
Non-fictie
Nederlands | 341 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2019
Gedrukt boek
Bas Pronk Verander
levenslessen van een franchiseondernemer
Non-fictie
Nederlands | 233 pagina's | Uitgeverij Brandt, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Lars-Johan Åge De happyhappy methode
vijf stappen om met iedereen een akkoord te bereiken
Praktische adviezen voor het naar voren brengen van de eigen visie en gehoor krijgen bij anderen, gebaseerd op samenwerking en onderling begrip.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Jessica van den Bosch | Jan Peter van den Toren | Bas van der Starre | Chris Eveleens | Aswin van Oijen Samen innoveren!
uitdagende kansen voor corporates en startups
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Mediawerf, [Haarlem] | 2019
Gedrukt boek
Ment Kuiper Marketingplan op 1 A4
een succesvolle klantgerichte strategie ontwikkelen die echt werkt; voor business to business (B2B), business to consumer (B2C), non-profit, online en offline
SAMENVATTING: "Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategieën. Dat kost soms meer tijd dan je denkt met minder effect dan je had gehoopt. Het gevolg is dat we plannen gaan maken vanuit automatisme. Meer gestructureerde marketing- en communicatieplannen leiden tot grotere successen, betere acceptatie door collega’s en management en snellere implementatie. Dit boek helpt je op basis van een duidelijke en eenduidige structuur aan een werkbaar succesvol...
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Paul Austin Microdosing van psychedelica
een praktische gids voor een lichter leven
Pleidooi voor het gebruik van psychedelische drugs in microdoseringen voor iedereen die daarmee zijn welbevinden wil verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Edicola Publishing BV, Deventer | 2020
Gedrukt boek
Sandy Rogers | Leena Rinne | Glenn Vergoossen Leiderschap in loyaliteit
de winnende mindset voor trouwe klanten
Adviezen aan marketeers, verkopers en bedrijfsleiders om klanten aan hun bedrijf te verbinden.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Ronald Derks | Bas van Leeuwen De ideale ambtenaar
inzichten voor de professional in de publieke sector
Studieboek voor publieke professionals dat inzicht biedt in hun rol in verschillende politiek-maatschappelijke contexten.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek