Zoekresultaten
Resultaat 421 - 440 (van 460)
Monique Delsink Verkoopgeluk
je bedrijf verkoopklaar maken, overdragen en je toekomst verkennen
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | ABC Uitgeverij, Zeewolde | 2019
Gedrukt boek
Edwin Zasada Over initiatief en eenheid van inspanning
voor leiders die van momentum houden
Beschrijving van een activerende leiderschapsstijl die is gebaseerd op actieve discipline, verantwoordelijkheid en vertrouwen.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | Palmslag, Groningen | 2019
Gedrukt boek
Hans Groen Volle zalen
de beste strategie voor een uitverkocht event
"Het aanbod van seminars, congressen, concerten, theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht, maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator richt op een minder groot publiek of een specifiek thema? Wat als je kampt met een te lage bezettingsgraad en de zaal op z’n best halfvol is ondanks alle goedbedoelde marketinginspanningen? Dit boek gaat over ‘butts in seats’, over de kunst om...
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2019
Gedrukt boek
Toon Abcouwer | Otte-Pieter Banga | Emőke Takács Kookboek voor bewuste verandering
sustainable change
Stappenplan voor de voorbereiding en realisatie van organisatieveranderingen.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Mediawerf, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Rob Adams Versus
verbeteren versus vernieuwen; van return on investment naar return on learning; de weg naar toekomstig verdienvermogen
Praktische gids voor het verbeteren en vernieuwen van processen en producten binnen bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2016
Gedrukt boek
Theo van Houten Duurzame bedrijfsvoering
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2019
Gedrukt boek
Loek Dijkman Zo zie ik mijzelf
dit heeft met afstand te maken, niet met afscheid
Terugblik van Loek Dijkman over zijn leven als bestuurder van Stichting Utopa.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Stichting Utopia, [Leiden] | 2019
Gedrukt boek
Alexandra Augustijn De gelukseconomie
brengt mensen en organisaties tot bloei!
Nederlands | 358 pagina's | Brave New Books, Rotterdam | 2019
Gedrukt boek
Michael van Wier Hardcore hunter
een waarde-vol boek voor verkopers die jagen op nieuwe klanten
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Guardians, [Nederland] | 2019
Gedrukt boek
Kim de Keijzer Buutvrij
de rol van spelen in een zakelijke context
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | Dialoog, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Alice Kroeze LEEF JE DNA
De drie sleutels naar: meer energie, vruchtbare relaties & echt jezelf zijn
Nederlands | 224 pagina's | Brave New Books, Rotterdam | 2019
Gedrukt boek
Veerle Bakker Gevaren voor de Voedselveiligheid
alles over de ernst van gevaren
Nederlands | 106 pagina's | Précon Consulting Group B.V., [Bunnik] | 2019
Gedrukt boek
Theo de Joode | Bert van der Zaag Communicatie voor Financials
Nederlands | 258 pagina's | 2019
Gedrukt boek
Contact Kring Arnhem tijdens WOII
Nederlands | 308 pagina's | Brave New Books, Winsum | 2019
Gedrukt boek
Jan Heuvel De onweerstaanbaarheidstheorie
verleid en scoor bij je klant
Non-fictie
Nederlands | 150 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Daphne Lie | Margreet Roels Je financiën als ZZP'er de baas
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Slim Verdelen, [Oudesluis] | 2019
Gedrukt boek
Johan Boudewijns De 6 cultuurpatronen van organisaties die betrouwbaar presteren in een wereld vol onvoorspelbaarheid
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | [Boudewijns Advies Groep], [Nijmegen] | 2019
Gedrukt boek
Emmeliek Boost Win-win werk en gezin
75X Tips, inspiratie en herkenbare situaties voor werkende ouders
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Working Parents Desk, Laren | 2019
Gedrukt boek
C.N.A. Molenaar Het einde van concurrentie?
zakendoen in de platformeconomie
SAMENVATTING: "Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van netwerken, algoritmes en internet. Hierdoor veranderen marktomstandigheden, waardoor de concurrentie ook verandert. Hoe kun je nog concurreren met grote interne aanbieders als Bol.com, Amazon.com of Zalando.com? De concurrentiestrijd vindt niet langer meer plaats op basis van producten of prijs, maar op basis van klantbinding. Daarnaast komen er steeds meer platformen, de zogenaamde multisided platformen,...
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Coen de Bruijn Key Performance Illusies
ontdek de 'dark side' van performance management
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2019
Gedrukt boek