Zoekresultaten
Resultaat 421 - 440 (van 743)
Eveline van Zeeland Marketing design
met customer journey mapping
Praktische gids voor marketeers om met een combinatie van marketinganalyse, product design en neuromarketing een stappenplan op te stellen voor marketing.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Betteke van Ruler Handboek communicatiestrategie
agile methode voor strategieontwikkeling
Handboek voor derde- en vierdejaars hbo-studenten die een communicatieopleiding volgen en communicatieprofessionals.
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Marie Kondo | Scott Sonenshein Opgeruimd! Op het werk
Marie Kondo, auteur van de internationale bestseller Opgeruimd!, en organisatiepsycholoog Scott Sonenshein bundelen hun krachten voor meer plezier op ons werk. De werkvloer lijkt een magneet voor afleiding en rommel. Wie is er nooit moedeloos geworden van onnodige vergaderingen, stapels papierwerk, eindeloze e-mails en nutteloze klusjes? Dit zijn de hedendaagse gevaren van ons werkzame leven, die langzaam ons werkplezier ondermijnen, onze carrièrekansen doen slinken en ons algehele welzijn verminderen....
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 1 MB) | Lev., Amsterdam | 2020
E-book
Barbara Baarsma Nederland voedselparadijs
kansen voor korte ketens
Onder het motto ‘nooit meer honger’ transformeerde de Nederlandse landbouwsector na de Tweede Wereldoorlog in slechts enkele decennia tot een innovatieve en productieve koploper. Maar met de oplossing van gisteren zaaiden we ook het probleem van morgen. Want dat efficiënte en productieve voedselsysteem dat we nodig hadden, draagt bij aan de opwarming van de aarde, tast de bodemkwaliteit aan en gaat ten koste van biodiversiteit. Er is wederom een transitie nodig, naar kringlooplandbouw. Nederland...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Pluim, Amsterdam | 2020
E-book
Janneke Willemse Blondjes beleggen beter
in 7 stappen naar simpel en succesvol beleggen
Tips en uitleg van een blonde vrouwelijke belegger voor beginnende beleggers.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Rosabeth Moss Kanter Op zoek naar nieuwe oplossingen
hoe geavanceerd leiders de wereld met de ene na de andere slimme innovatie verbeteren
Non-fictie
Nederlands | 336 pagina's | Scriptum, [Schiedam] | 2021
Gedrukt boek
Femke Hogema Succesvol ondernemen in crisistijd
over mindset, cashflow en strategieën
Adviezen aan (vooral startende en kleine) ondernemers gericht op het overleven van problemen en de coronacrisis.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2020
Gedrukt boek
Sjaak Vane Nieuwe werkrelaties
de filosofie achter een sterke bedrijfscultuur
Filosofische analyse van verschillende verschijningsvormen van bedrijfscultuur.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Uitgeverij RelatieBoek, Vlissingen | 2020
Gedrukt boek
Anouhk Sterken Zeg het
Vergeet alles wat je denkt te weten over presenteren. ‘Je moet je gewoon voorstellen dat iedereen in het publiek naakt is. Dat werkt echt.’ Niet. Het kan makkelijker. Als je weet wát het is dat de aandacht van je publiek kan trekken, dan kun je dat gebruiken in je verhaal. Het geheim zit hem niet in naakte mensen of in goedgetimede handbewegingen. Het geheim zit hem in jouw vermogen om een verbinding te maken met je publiek. Of het nou een presentatie is voor je leidinggevende, een potentiële...
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Lev., Amsterdam | 2020
E-book
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Sterk merk in de zorg
power to the people
Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige opgave. Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. Met een eigen karakter en een goede reputatie. Met een unieke set van associaties die je als...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 82 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Gwendal Fossois Doe en denk als Darth Vader
strategisch, mysterieus, krachtig, charismatisch, onverbiddelijk, meester in beïnvloeding ...
Doe en denk als Darth Vader staat vol levenslessen van de iconische bad guy uit Star Wars. Darth Vader wordt dan wel gezien als de meester van het kwaad, hij is ook charismatisch, strategisch, onverbiddelijk en een meester in beïnvloeding. Ontdek in dertig lessen hoe de kracht van de Force je kan helpen in je dagelijks leven. Leer om meer respect te krijgen, je waarden en grenzen te verdedigen en meer zelfvertrouwen te ontwikkelen met ’s werelds populairste schurk als jouw persoonlijke coach. Bron:...
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2020
E-book
Mori Taheripour Authentiek onderhandelen
over de menselijke kant van onderhandelen: bereik wat je wilt door jezelf te zijn
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Boekerij, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Kirtika van Hunen-Malla Wanneer culturen elkaar ontmoeten
dé sleutel tot succesvol samenwerken met diverse culturen
Leef of werk je met mensen uit andere culturen? Dan is het vaak moeilijk hieruit het beste resultaat te halen. Wellicht ken je de nuances van de andere cultuur niet. Dit maakt onzeker vanwege het risico op gevoelige missers, met als gevolg het mislopen van een opdracht of een minder goede relatie of samenwerking. Voorkom dat je gestresseerd raakt als je handelt of werkt met andere landen of culturen. Onderscheid jezelf als dé manager van een internationaal team of dé persoon die er altijd in slaagt...
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | Mosae Libro, Maastricht | 2020
E-book
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Power to the people.
online marketing in de zorg
De komst van internet, sociale media, mobiele telefoons en apps heeft de Nederlandse gezondheidszorg flink opgeschud. Mensen klikken, liken, posten en reageren met hun pc, laptop of smartphone dat het een lieve lust is. De digitale zorgconsument is niet meer weg te denken en heeft nog steviger de touwtjes in handen. De dialoog en samenwerking tussen mensen en organisaties is de afgelopen jaren volledig veranderd. Daarnaast kunnen we met nieuwe technologieën de zorg beter, goedkoper en klantgerichter...
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 42 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Hans van der Loo | Joriene Beks Psychologische veiligheid
zo vorm je vrijmoedige teams
Adviezen aan leidinggevenden en een verandertraject voor het creëren en behouden van een psychologisch veilige werksituatie voor medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Boom, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Annet Scheringa | Simone Beemster Storylistening
organiseer de onderstroom en krijg medewerkers mee
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Stephanie Kelton De mythe van de staatsschuld
op weg naar een nieuwe economie
In De mythe van de staatsschuld presenteert econoom en hoogleraar Stephanie Kelton haar radicale nieuwe visie die ons denken over een rechtvaardige en welvarende samenleving volledig op zijn kop zal zetten. Modern monetary theory – kortweg MMT – stelt dat de overheid geen gezin met een huishoudboekje is, maar dat zij zonder problemen grote schulden kan dragen. Grootse en noodzakelijke transities op het gebied van onderwijs, infrastructuur, zorg en klimaat vragen nu eenmaal om grootscheepse investeringen,...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1 MB | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2021
E-book
Adrie Dolman Agile coaching
laat organisaties ontdekken hoe ze continu de hoogste waarde kunnen leveren
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Maria Staal Marketing voor schrijvers
Praktische adviezen aan auteurs die hun in eigen beheer uitgegeven boek onder de aandacht van een lezerspubliek willen brengen.
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | FTK Publishing, Haren Gn | 2020
E-book
Karen Homer Little book of Dior
Biografie van de modeontwerper (1905-1957).
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Kosmos, Utrecht | 2020
Gedrukt boek