Zoekresultaten
Resultaat 421 - 440 (van 559)
Duurzaam organiseren
template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen
Praktische adviezen aan ondernemers om hun waardecreatie voor cliënten te verduurzamen.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Goof van Kalmthout Tijd voor verticale ontwikkeling
doorzie het drama op de werkplek
Pleidooi voor een nieuw denkniveau, een bewustzijn gericht op het zien van mogelijkheden en capaciteiten die niet door persoonlijke, maar algemene waarden worden gedreven.
Non-fictie
Nederlands | 150 pagina's | MK Publishing, Ede | 2020
Gedrukt boek
Tony de Bree Overlevingsstrategie voor startups
zo overleef je een crisis in 5 stappen
Praktische adviezen aan startende ondernemers in crisistijd.
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2020
Gedrukt boek
Tina Gosravani Van Zero naar Hero op bol.com
praktische gids over zakelijk verkopen via bol.com
Uitleg voor kleinere en middelgrote ondernemers hoe zij het beste hun producten via Bol.com kunnen verkopen.
Non-fictie
Nederlands | 213 pagina's | Business Doe Je, Valkenburg a/d Geul | 2020
Gedrukt boek
Kees Gabriëls Handboek voor talententeams
het team is alles!
Handreiking aan leidinggevenden om sturing te geven aan teams met benutting van alle unieke talenten van de teamleden.
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Caroline van der Post, [Maartensdijk] | 2020
Gedrukt boek
Corinne Keijzer Meer succes met de LinkedIn Sales Navigator!
uitgebreide handleiding om leads te genereren
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Some Books Uitgeverij, [Amersfoort] | 2020
Gedrukt boek
André de Waal De vijf principes van high performance leiderschap
een high performance organisatie worden en blijven: de beste ideeën uit de hele wereld
Beschrijving van de vijf principes van High Performance leiderschap, met aandacht voor de fundamenten van het concept: het HPO-raamwerk en de HPO-diagnose.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2020
Gedrukt boek
Sonja Stalfoort De klant energieke organisatie
hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden
Praktische gids voor managers en ondernemers om gebruik te maken van de feedback van klanten om hun bedrijfsvoering te verbeteren.
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2020
Gedrukt boek
Bartel Geleijnse | Job Franken Ongekend talent
eindelijk iedereen werk
Pleidooi voor inclusief en betekenisvol ondernemerschap, waarbij ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan een betaalde baan komen.
Non-fictie
Nederlands | 267 pagina's | Management Impact, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Jan Bletz Denken als Marcel Boekhoorn
Analyse van de achtergronden van het succes van de Nederlandse ondernemer en investeerder, bekend van onder meer Telfort en de HEMA.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Martin Lindstrom Hoe komen ze erop?
stop met overbodige onzin en breng gezond verstand terug in je bedrijf
Leidraad aan de hand van voorbeelden voor het verbeteren bij bedrijven van de contacten met klanten door het schrappen van onnodige regelgeving en voorwaarden.
Non-fictie
Nederlands | 249 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Lex Mulder Trainen zonder zaaltjesleed
speels en ervaringsgericht werken met groepen
Praktisch werkboek voor trainers en coachers.
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Danielle Braun Tribaal kantoorgedoe
Beschouwingen en adviezen over effectief samenwerken binnen organisaties, waarbij wordt uitgegaan van respect voor de uiteenlopende culturen en achtergronden van de medewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 114 pagina's | Boom | Management Impact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Maarten Verheyen Het eindspel van ons financieel systeem
Visie op de financiële markten en de toekomst daarvan, met een waarschuwing voor een nieuwe crisis en adviezen hoe je je vermogen kunt beschermen.
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | Maarten Verheyen, [Nederland] | 2020
Gedrukt boek
Paul Beens Impact marketing
hoe houd je koers in een steeds veranderende online wereld
Methode voor ondernemers om klanten te werven.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | S2 Uitgevers, Baarn | 2020
Gedrukt boek
Barbara van Kesteren | Hanneke Laarakker | Willem de Wijs De kunst van het interveniëren
wat is er aan de hand & wat gaan we eraan doen?
Studieboek voor organisatie-adviseurs over de theorie, achtergronden en praktijk van interventies, het gericht ingrijpen in organisatieprocessen.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Mediawerf, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Jacqueline Hospers Liefdevol leidinggeven
omgaan met complexe situaties, 12 nieuwe vaardigheden voor managers
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | S2 Uitgevers, Baarn | 2020
Gedrukt boek
Axelle Vanquaillie Start to draw
visueel communiceren op het werk
Praktische adviezen om door middel van tekeningen in een zakelijke sfeer informatie over te dragen die beklijft.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Hugo Mans Veranderprogramma's die werken
het ritme van veranderen in negen fasen
Uitleg van de negen fasen die doorlopen zouden moeten worden om veranderingen in organisaties succesvol te kunnen implementeren.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's | Management Impact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Désirée van Osch Communicatietheorie
een inleiding voor communicatieprofessionals
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Econtentenzo, [Waalre] | 2020
Gedrukt boek