Zoekresultaten
Resultaat 441 - 460 (van 778)
Ellen de Lange-Ros Een zaak van hart-werken
In verhaalvorm verpakt leerboek voor zelfstandige ondernemers om harder te groeien en met hun hart te werken.
Non-fictie
Nederlands | 178 pagina's | Faxion, Leidschendam | 2016
Gedrukt boek
Jacques Van Der Elst Lineair programmeren in de bedrijfskunde
Wiskundige techniek van het lineair programmeren.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoon | 2016
Gedrukt boek
Eelke Pol TRUST, het slimme zusje van SMART
een nieuw samenspel van leiders, managers, professionals en klanten
Beschrijving van een vorm van organiseren waarin vertrouwen centraal staat.
Nederlands | 133 pagina's | Mijnmanagementboek.nl, [Rotterdam] | 2016
Gedrukt boek
Jan Smit | Guido van de Wiel Pionieren naar nieuw organiseren
ervaringslessen uit de Community of Practice Nieuw Organiseren
Nederlands | 95 pagina's | Broosz, Ede | 2016
Gedrukt boek
Belinda van der Gaag | Len Middelbeek Publieke communicatie
communicatie binnen overheid en politiek in de praktijk
Leerboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Jeroen Moonen Contracteren en aanbesteden in bouw en infrastructuur
marktbenadering, strategie en beheersing
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's | Spectrum, Houten | 2016
Gedrukt boek
Marjan Crabtree | Denise Hulst Lanceren kan je leren
speciaal voor ondernemende internetvrouwen die jeuk krijgen bij de gedachte aan verkopen en toch geld willen verdienen
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Uitgeverij Lente, [Badhoevedorp] | 2016
Gedrukt boek
Louis Schoofs Good business voor KMO's
waarom je beter geen korting geeft, de klant geen koning is en 7/7 niet hoeft
Adviezen voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf om de klantbeleving van hun dienst of product te verbeteren.
Nederlands | 169 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2016
Gedrukt boek
Julian Stevense De perfecte positionering
stop denken in oplossingen, start denken in problemen
Praktische handleiding voor marketeers om een merk vanuit een probleemanalyse in drie stappen in de markt te zetten: Positie, Probleem en Propositie.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Adfo Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Bea Aarnoutse Alignment 2.0
de optelsom van internal branding en employer branding in de praktijk
Handboek voor een effectieve samenwerking tussen communicatie- en hr-professionals in organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Adfo Groep, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Koninklijke Vereniging voor de Staathuishoudkunde Economieonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 172 pagina's | KVS, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Pieter De Smet Prijs j€ rijk
een praktisch handboek over bewust prijsbeleid
Non-fictie
Nederlands | 200 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2016
Gedrukt boek
Bert Slagmolen | Bert van Dalen Praktijkboek mindful organiseren
methoden en oefeningen voor alert en veerkrachtig organiseren
Negentig praktische methoden en oefeningen.
Non-fictie
Nederlands | 318 pagina's | Mediawerf Uitgevers, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Rein de Vries Revolutie door schuld
de radicale geschiedenis van de eenwording der aarde
Nederlands | 565 pagina's | Bravenewbooks.nl | 2016
Gedrukt boek
Karin Zwiggelaar | Antoon van Luxemburg CIO 3.0
het verschil maken in het tijdperk van digitale transformatie
Beschouwingen over de veranderende positie van de CIO (Chief Information Officer) binnen organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 180 pagina's | Van Haren Publishing, [Zaltbommel] | 2016
Gedrukt boek
Sociaal Historisch Centrum voor Limburg Keramiekstad
Maastricht en de aardewerkindustrie in de negentiende en twintigste eeuw
Geschiedenis van de aardewerkindustrie in Maastricht ter gelegenheid van de sluiting van het laatste Sphinxbedrijf.
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | WBOOKS in samenwerking met het Sociaal Historisch Centrum voor Limburg, Zwolle | 2016
Gedrukt boek
Loeki!
de leeuw is terug!; de enige Nederlandse leeuw met 32 jaar televisie-ervaring
Artikelen over televisiereclame in Nederland en Loeki de Leeuw, van 1972 tot 2004 de mascotte van de STER.
Non-fictie
Nederlands | 98 pagina's | LOEKI!, Leens | 2016
Gedrukt boek
Joe Vitale De ontwaakte miljonair
een manifest voor spiritueel leven in overvloed
Handleiding voor de beginnende ondernemer die werkt aan zijn missie en daar spirituele rijkdom voor terugkrijgt, waarbij geld slechts een mooi neveneffect is.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Hajefa uitgeverij, Zoetermeer | 2019
Gedrukt boek
J.P.M. Blaas Examenbundel havo economie
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Amersfoort | 2016
Gedrukt boek
Ernst ten Heuvelhof Strategisch gedrag in netwerken
wat het is, hoe we het ontwikkelen, wat we ervan moeten vinden
Beschrijving van verschillende aspecten van strategisch gedrag met voorbeelden uit de wereld van het bestuur, de internationale politiek en het alledaagse leven.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Boom bestuurskunde, Den Haag | 2016
Gedrukt boek