Zoekresultaten
Resultaat 441 - 460 (van 584)
Stichting De Brink The Dutch Way
leren, lesgeven en leiderschap in het Nederlandse onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Onderwijs Maak Je Samen : Stichting De Brink, Helmond | 2017
Gedrukt boek
Guy van Liemt | Gert Koot Marketingcommunicatie in 14 stappen
1. Context ; 2. Marketinganalyse ; 3. Marketingdoelstelling en marketingstrategie ; 4. Marketingdoelgroepen en behoeften ; 5. Merkidentiteit en positionering ; 6. Marketingcommunicatiedoelgroep ; 7. Marketingcommunicatiebarrière ; 8. Consumer insights ; 9. Budgetteringsmethode ;10. Marketingcommunicatiedoelstelling ; 11. Marketingcommunicatiestrategie ; 12. Centraal creatief concept en creatieve uitingen ;13. Marketingcommunicatiemiddelen
Non-fictie
Nederlands | 703 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Hein van Steenis United we stand
meer aandacht voor elkaar
Beschrijving van de managementtheorie 'United we stand', gericht op sterker staan door meer aandacht voor elkaar te hebben.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Calbona, [Rotterdam] | 2017
Gedrukt boek
Adjiedj Bakas Trends 2018
een jaar van omscholen, gemeenschapszin en waakzaamheid
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Dexter, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek
Matty Paquay | Bart Lodewyckx De groeiparadox
Non-fictie
Nederlands | 243 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2023
Gedrukt boek
Carin Frijters Prikkel de koopknop
kansen voor het fysieke winkelspel; nu en in de toekomst
SAMENVATTING: "Dagelijks lees je berichten over de veranderende retailwereld die beleving moet bieden. Retailen gaat tegenwoordig over zoveel meer dan over producten. En toch maken de meeste retailers zich nog steeds alleen maar druk over hun handel. In plaats van over een alomvattende aanpak om de klant een naadloze ervaring te bieden tijdens zijn klantreis. Prikkel de Koopknop − dat alweer zijn derde druk beleeft − helpt retailers het heft in eigen hand te nemen in een tijd waar de ontwikkelingen...
Nederlands | 282 pagina's | CF retail, Wagenberg | 2017
Gedrukt boek
Maud Faber MBA kostencalculatie met resultaat
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Convoy Uitgevers, Dordrecht | 2017
Gedrukt boek
Mart van Duijn De Delftse Bijbel
een sociale geschiedenis 1477-circa 1550
Onderzoek naar de totstandkoming, de verspreiding en het gebruik van de Delftse Bijbel (1477), een editie van het Oude Testament zonder de Psalmen, beschouwd als het eerste Nederlandstalige gedrukte boek.
Non-fictie
Nederlands | 334 pagina's | WalburgPers, Zutphen | 2017
Gedrukt boek
Bart Brüggenwirth Sterke merken, betere wereld
de maatschappelijke betekenis als nieuw perspectief voor je merk
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2017
Gedrukt boek
Allard Everts | Steven Olthof Dansen met dilemma's
op weg naar wederzijdse winst
Beschouwing over de omgang met dilemma's in het menselijk bestaan, in het bijzonder binnen bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 408 pagina's | A&S, [Nederland] | 2017
Gedrukt boek
Stichting Beroepseer Artikel 5
de beroepseer van de accountant
Non-fictie
Nederlands | 250 pagina's | Stichting Beroepseer, [Culemborg] | 2017
Gedrukt boek
Karen Romme | Karel Wijne Is een eigen bedrijf iets voor jou?
Non-fictie
Nederlands | 83 pagina's | Freeman Media BV, Tilburg | 2017
Gedrukt boek
Jeroen Kraaijenbrink The strategy handbook
a practical and refreshing guide for making strategy work
Non-fictie
Engels | 197 pagina's | Effectual Strategy Press, Doetinchem | 2017
Gedrukt boek
Annette Klarenbeek | Reint Jan Renes Communicatie in het publieke domein
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Kees Schaapveld Bestuur en bestuurders in Nedermaas, 1794-1814
met bijzondere aandacht voor het lokale bestuur in het kanton Wittem/Gulpen
Non-fictie
Nederlands | 398 pagina's | Verloren, Hilversum | 2017
Gedrukt boek
Steven Van Belleghem Customers the day after tomorrow
hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Handleiding voor marketeers en bestuurders die zich willen richten op de nieuwe klant in een steeds verder gedigitaliseerde wereld.
Non-fictie
Nederlands | 264 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2017
Gedrukt boek
Peter Vink Het nieuwe kantoorinrichten
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2017
Gedrukt boek
Michiel van Yperen | Chris Roorda | Sophie Buchel Ondernemen voor transitie
ruimte maken voor fundamentele vernieuwing
Praktijkvoorbeelden van veranderprocessen bij ondernemers en een beschrijving van de transitieaanpak.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Boom, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Paul Bessems | Walter Bril Blockchain organiseren
fundamenten voor een nieuwe sociaaleconomische orde
Nederlands | 638 pagina's | Mijnmanagementboek.nl, [Rotterdam] | 2017
Gedrukt boek
Michael Armstrong How to be an even better manager
a complete a-z of proven techniques and essential skills
Preface to the 10th edition -- Managing people -- How to treat people right -- How to motivate people -- How to be a better leader -- How to be an engaging manager -- How to manage performance -- How to handle difficult situations with people -- How to provide feedback -- Developing people -- How to develop people -- How to coach people -- Management skills -- How to control -- How to coordinate -- How to delegate -- How to make things happen -- How to manage your boss -- How to manage change --...
Engels | 325 pagina's | KoganPage, London | 2017
Gedrukt boek