Zoekresultaten
Resultaat 441 - 460 (van 496)
Tim H. Hulzebos Mijn school
Non-fictie
Nederlands | 168 pagina's | Profiel, Bedum | 2010
Gedrukt boek
Deborah Heilig-Boogert Kilo's geluk
Korte anekdotes over de alledaagse belevenissen van een moeder met haar kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Kaft Media, Badhoevedorp | 2010
Gedrukt boek
Amstelveens Vertaalburo Kunst werkt
mensen reageren op hedendaagse kunst
Verslag van een project voor kunsteducatie via uitwisseling van reacties op moderne kunst.
Non-fictie
Nederlands | 195 pagina's | Thieme Art, Deventer | 2010
Gedrukt boek
Evert Hatzmann Leerlingen balen, leraren falen
een pleidooi voor webbased leren in het onderwijs
Visie op de noodzakelijke nieuwe rol van elke leraar in het onderwijs vanwege de generatiekloof tussen leerling en leraar.
Non-fictie
Nederlands | 63 pagina's | Nestor Architect in Performance, Soest | 2010
Gedrukt boek
Marja van Knippenberg Nederlands in het Middelbaar Beroepsonderwijs
een casestudy in de opleiding Helpende zorg
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | Eburon, Delft | 2010
Gedrukt boek
Jong Nederland Egchel 50 jaar jong!, 1960-2010
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Jong Nederland Egchel, [Egchel] | 2010
Gedrukt boek
Dominique de Saint Mars Max et Lili veulent éduquer leurs parents
Non-fictie
Frans | 43 pagina's | Calliagram, [Paris] | 2010
Gedrukt boek
Hendriekje Bosma Kopstukken van de VU 1880-2010
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | Dienst Marketing & Communicatie Vrije Universiteit, [Amsterdam] | 2010
Gedrukt boek
Mariëtte van der Veen Handleiding video-hometraining in gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd
voor professionals in het maatschappelijk werk
Non-fictie
Nederlands | 403 pagina's | SWP, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Barbara Belfi De klas: homogene of heterogene samenstelling?
een overzicht van praktijkrelevant onderwijsonderzoek op vraag van de Vlaamse Onderwijsraad
Verslag van onderzoeken in het basis- en voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 47 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2010
Gedrukt boek
Ban Har Yeap Werken met het strookmodel
gereedschap voor het visualiseren en oplossen van rekenopgaven; evidence-based: van research naar onderwijspraktijk
Handleiding voor leerkrachten.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Bazalt, Vlissingen | 2011
Gedrukt boek
W.C.P. Beijk Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek met verwante wetgeving
Non-fictie
Nederlands | 757 pagina's | Kluwer, Deventer | 2010
Gedrukt boek
Stichting Hand in Hand Indigo explosie
Beknopte informatie, tips en adviezen voor ouders van indigokinderen.
Non-fictie
Nederlands | 74 pagina's | Calbona, Schiedam | 2010
Gedrukt boek
Wouter Deprez Gelukkig heeft je moeder twee oren
In brieven aan zijn eenjarige zoontje vertelt een jonge vader over zijn vaderschap en zijn enthousiasme bij het zien opgroeien van zijn zoon.
Non-fictie
Nederlands | 86 pagina's | De Eenhoorn, Wielsbeke | 2010
Gedrukt boek
Hester Schoppert Méér dan lekker weer!
ruim 750 prikkelende vragen voor uren praatplezier
Vragen om gesprekken over te voeren, van koetjes en kalfjes tot diepzinnig. afgewisseld met enkele antwoorden door bekende Nederlanders.
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Maan, [Hengelo] | 2010
Gedrukt boek
Chris Zitter Sámen werkt het!
de theorie en praktijk van professioneel samenwerken in het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | CPS Onderwijsontwikkeling en advies, Amersfoort | 2010
Gedrukt boek
Rocco Mooij Gecompliceerde breuk
belevenissen van een per ongeluk gescheiden vader
Columns over gebeurtenissen in het leven van een gescheiden vader die een deel van de week voor zijn twee kinderen zorgt.
Non-fictie
Nederlands | 140 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Lia Bijkerk Haal het beste uit jezelf!
verhoog je persoonlijke effectiviteit
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2010
Gedrukt boek
Lia Bijkerk Haal het beste uit jezelf!
activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2010
Gedrukt boek
De referentieniveaus taal en rekenen in de praktijk
het vormgeven van doorlopende leerlijnen: waarom, wat en hoe?
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | CPS, Amersfoort | 2010
Gedrukt boek