Boekstart

Ga direct naar de inhoud, het zoekveld of het hoofdmenu.

  • Koffertje
    • Het BoekStartkoffertje
    • Download de waardebon
    • BoekStart in jouw buurt
    • Boekideeën
    • De BoekStartspaarkaart
  • BoekStartdag
  • Actueel
    • Nieuwsoverzicht
    • Mijn VoorleesMoment
  • Boekentips
    • Alle boekentips
    • E-magazine BoekStart voor jou!
    • Webinars met boekentips
  • Samen lezen
    • Waarom voorlezen?
    • Hoe lees je voor?
    • Leesontwikkeling 0-4 jaar
    • Groeimeter
    • Digitaal lezen
    • Liedjes zingen
  • Babyboekje van het Jaar

Zoekresultaten

Resultaat 441 - 460 (van 2109)

Filteren

  • Annik Dirkx | Joris Bulteel Buurman, wat doet u nu?

    Over wel-of-niet-in-mijn-achtertuin

    We willen met zijn allen minder files en meer open ruimte, bewegingsvrijheid en rust… En iedereen is voor groene energie. Maar niemand wil die windmolen in zijn achtertuin. Het niet-in-mijn-achtertuin- of NIMBY-syndroom heeft ons in de tang: projecten sneuvelen of verzanden in een loopgravenoorlog tussen burgers, bedrijven en overheden. En dat alles is de schuld van de buurman. Maar kijken bedrijven en overheden niet te gemakkelijk neer op hun ‘zure buren’? Zien ze zichzelf wel genoeg als de buur...

    Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 2,8 MB) | Pelckmans uitgevers, Kalmthout | 2023

    E-book

  • Crucial conversations

    gespreksvaardigheden voor als er veel op het spel staat

    Adviezen voor het voeren van constructieve gesprekken in complexe of gevoelige situaties, zowel op de werkvloer als in de privésfeer. Met concrete tips en voorbeelden uit de praktijk.

    Non-fictie

    Nederlands | ePub2 | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2022

    E-book

  • Carlijn Postma Contentmarketing in 60 minuten

    Non-fictie

    Nederlands | 144 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2014

    Gedrukt boek

  • Lydia van Oudenaren De verbindende factor

    de kracht van codeswitchers in teams en organisaties

    Persoonlijk getinte bespreking van de kracht van codeswitchers binnen een professionele context, waarin wordt belicht hoe personen die ervaringskennis hebben van verschillende sociale contexten een verbindende factor binnen een team of organisatie kunnen vormen. Met zwart-witillustraties.

    Non-fictie

    Nederlands | 155 pagina's | Business Contact, Amsterdam | 2024

    Gedrukt boek

  • Patrick Petersen Handboek E-commerce

    E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis

    Studieboek en naslagwerk.

    Non-fictie

    Nederlands | 304 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019

    Gedrukt boek

  • Peter Op De Beeck Strategisch verbinden

    impact en engagement genereren met interne communicatie

    Hoe zorg je ervoor dat mensen zich goed voelen op hun werkplek? Op welke manier leer je hen samenwerken over afdelingsgrenzen heen, met begrip voor elkaar? Waarom is het belangrijk leidinggevenden te coachen in communicatievaardigheden? Met een doordacht intern communicatiebeleid genereer je niet alleen impact voor je organisatie maar ook engagement bij de werknemers. Vonk is het grootste netwerk voor interne communicatie. In dit boek onderzoekt voorzitter Peter op de Beeck waar de echte toegevoegde...

    Non-fictie

    Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 13 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Gent | 2020

    E-book

  • Sasja Dirkse-Hulscher Het groot werkvormenboek

    dé inspiratiebron voor resultaatgerichte trainingen, vergaderingen en andere bijeenkomsten

    Praktisch werkboek voor managers, trainers, docenten en cursusleiders.

    Non-fictie

    Nederlands | 300 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2007

    Gedrukt boek

  • Carmine Gallo De kracht van storytelling

    waarom sommige verhalen aanslaan en andere niet

    Het geheim achter vrijwel alle successen is een krachtig verhaal! The New York Times noemde storytelling daarom ‘een strategisch wapen met onvoorstelbare kracht’. In dit boek beschrijft Carmine Gallo hoe je overtuigende en inspirerende verhalen vertelt die ook jou zullen helpen je doel te bereiken. Hij onthult de magische ingrediënten die ervoor zorgen dat je verhaal onweerstaanbaar wordt en anderen inspireert of overtuigt. Of je nu iets gaat verkopen, een volle zaal wilt boeien of een team moet...

    Non-fictie

    Nederlands | 308 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2016

    E-book

  • Wil Michels Essentie van communicatie

    Stuidieboek op hbo-niveau over een planmatige aanpak van geïntegreerde interne communicatie.

    Non-fictie

    Nederlands | 168 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017

    Gedrukt boek

  • Marcel Bril Door de mist

    over imago, de kracht van transparante afwegingen, heldere keuzes en open communicatie

    De tijd verandert en dat vraagt ook een andere opstelling van bedrijven en overheden. Kiezers en consumenten hebben -mede door social media- veel meer informatie en daardoor meer kennis beschikbaar. Instituties en bedrijven -die niet open zijn over beleid, product of dienst- kunnen niet meer met goed fatsoen hun deuren gesloten houden. Vanuit de boardroom, ministerskamer of pr-afdeling is het nog nauwelijks mogelijk om je doelgroep een gewenst imago op te dringen. Dit boek deelt gedachten, inzichten...

    Non-fictie

    Nederlands | 82 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | U2pi, Den Haag | 2018

    E-book

  • Chris Fenning De eerste minuut

    Hoe begin je gesprekken die resultaten opleveren?

    Begin je jouw gesprekken op de juiste manier? Communicatie moet duidelijk en kernachtig zijn, en snel ter zake komen. Het probleem is dat we niet altijd weten hoe we dat moeten doen. Wat betekent het om beknopt te zijn? Hoe kun je een complex onderwerp in slechts enkele regels samenvatten? Ontdek hoe je de eerste minuut goed doorkomt met deze stap-voor-stap gids voor bondige en heldere communicatie in dagelijkse werkgesprekken. Leer hoe je: * kortere, betere gesprekken en vergaderingen kunt hebben;...

    Nederlands | 112 pagina's (ePub3, 2,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2024

    E-book

  • William L. Ury Onderhandelen met lastige mensen

    een strategie om in vijf stappen een doorbraak te forceren

    Een strategie om in vijf stappen een doorbraak te forceren. Iedereen kan meepraten van lastige onderhandelingen met een geïrriteerde echtgenote, een knorrige baas, een onvermurwbare verkoper, een gewiekste afnemer of een onmogelijke tiener. Zelfs de aardigste en redelijkste mensen kunnen onder spanning veranderen in boosaardige, onhandelbare opponenten. Onderhandelingen lopen maar al te vaak vast of mislukken en kosten dan vreselijk veel tijd, bezorgen ons slapeloze nachten en zelfs maagzweren....

    Non-fictie

    Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Business Contact, Amsterdam | 2010

    E-book

  • Taco Rijssemus De rekbare waarheid

    over de objectiviteit van betrokken journalistiek

    Pleidooi voor betrokken journalistiek, met name vanuit een christelijke invalshoek, waarin de context van een gebeurtenis mede de waarheidsvinding zou mogen sturen.

    Non-fictie

    Nederlands | 234 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2014

    E-book

  • Margaret A. Neale | Thomas Z. Lys Handboek onderhandelen

    psychologische en economische tactieken om elke situatie naar je hand te zetten

    Non-fictie

    Nederlands | 367 pagina's | Maven Publishing, [Amsterdam] | 2015

    Gedrukt boek

  • Peter Elberse | Eric Panhuis Moord, macht en angst

    het proces-Holleeder

    'Natuurlijk ben ik een grote boef, maar dat betekent niet dat ik opdrachten geef voor liquidaties.' Willem Holleeder Iedereen kent Willem Holleeder. Hij is met afstand de bekendste boef van Nederland, het ultieme gezicht van de 'Hollandse netwerken', een uitstervende generatie criminelen, goed voor een even bewogen als bloederige geschiedenis. Aangeklaagd voor een reeks onderwereldmoorden ontvangt Holleeder in de bajes nog steeds fanmail, maar zijn imago als 'knuffelcrimineel' is langzaam afgebrokkeld,...

    Non-fictie

    Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Prometheus, Amsterdam | 2019

    E-book

  • Anouhk Sterken Zeg het

    Vergeet alles wat je denkt te weten over presenteren. ‘Je moet je gewoon voorstellen dat iedereen in het publiek naakt is. Dat werkt echt.’ Niet. Het kan makkelijker. Als je weet wát het is dat de aandacht van je publiek kan trekken, dan kun je dat gebruiken in je verhaal. Het geheim zit hem niet in naakte mensen of in goedgetimede handbewegingen. Het geheim zit hem in jouw vermogen om een verbinding te maken met je publiek. Of het nou een presentatie is voor je leidinggevende, een potentiële...

    Non-fictie

    Nederlands | 224 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Lev., Amsterdam | 2020

    E-book

  • Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Sterk merk in de zorg

    power to the people

    Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige opgave. Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. Met een eigen karakter en een goede reputatie. Met een unieke set van associaties die je als...

    Non-fictie

    Nederlands | ePub3, 82 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020

    E-book

  • Nikki Highmore Sims Workshops

    de complete handleiding voor geweldige workshops

    SUMARRY: "Je bent gevraagd een presentatie of workshop te geven, maar hebt geen idee hoe je dat aan moet pakken. De workshops die je je herinnert, waren vaak te saai en weinig aantrekkelijk. Hoe organiseer je nu een sessie waar de deelnemers echt iets aan hebben? Met behulp van dit boek kom je beslagen ten ijs. Een paar voorbeelden van situaties die je met behulp van dit boek het hoofd kunt bieden: - Je moet een trainingssessie vanuit het niets opbouwen, maar slaagt er bij gebrek aan ideeën niet...

    Non-fictie

    Nederlands | 205 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam | 2007

    Gedrukt boek

  • Hugo Vos Borrelbabbelen

    ontspannen netwerken, voor wie niet durft maar wel wil

    Non-fictie

    Nederlands | 159 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2012

    Gedrukt boek

  • Jan Bijker Tien beïnvloedingsvaardigheden

    Adviezen voor het verbeteren van de communicatie bij zakelijke onderhandelingen.

    Non-fictie

    Nederlands | 70 pagina's (ePub3, 1,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2017

    E-book

Paginanavigatie

Vorige
  1. 1
  2. 20
  3. 21
  4. 22
  5. 23 (actief)
  6. 24
  7. 25
  8. 26
  9. 27
  10. 50
Volgende

Verfijnen op resultaten

Actieve filters

  • Verwijder communicatie
  • Verwijder Economie & Management

Type

  1. Gedrukt boek1899
  2. E-book164
  3. Luisterboek (digitaal)46

Voor

  1. Jeugd6

Inhoud

  1. Non-fictie1993
  2. Fictie4

Onderwerp: Volwassenen

  1. Economie & Management2109
    1. Marketing & Communicatie1679
    2. Carrière & Solliciteren63
    3. Management40
    4. Onderhandelen40
  2. Mens & Maatschappij164
  3. Gezin & Gezondheid157
  4. Technologie & Wetenschap51
  5. Hobby39
  6. Biografie & Waargebeurd38
  7. Literatuur & Romans30
  8. Geschiedenis & Politiek27
  9. Filosofie & Religie20

Onderwerp: Jeugd

  1. Samenleving1
  2. Geschiedenis1

Auteur

  1. Patrick Petersen21
  2. Philip Kotler12
  3. Marion Nieuwenhuizen11
  4. Corinne Keijzer10
  5. Cees Braas9
  6. Betteke van Ruler8
  7. Jos Burgers8
  8. Rens van der Vorst8
  9. Wouter de Vries (jr.)8
  10. S.M. Schroevers7
  11. Seth Godin7
  12. W.J. Michels7
  13. William Ury7
  14. Berend Schilder6
  15. Bert van Dijk6
  16. Bronislaw Verhage6
  17. Désirée C. van Osch6
  18. Ellis Buis6
  19. Jacqueline Mahieu6
  20. M. Waardenburg6
  21. M.A. Broekhoff6
  22. Patrick Lencioni6
  23. R.T. Frambach6
  24. Renée van Zijl6

Taal

  1. Nederlands2054
  2. Engels57

Jaar

  1. 20258
  2. 202444
  3. 202360
  4. 202251
  5. 202181
  6. 2020109
  7. 201978
  8. 201869
  9. 201774
  10. 201669
  11. 201574
  12. 2014128
  13. 201394
  14. 201297
  15. 2011107
  16. 2010108
  17. 200985
  18. 200873
  19. 200791
  20. 200687
  21. 200555
  22. 200490
  23. 200381
  24. 200286
  25. 200118

Snel naar

  • Inschrijven nieuwsbrief
  • BoekStart WebApp
  • Handige websites

Meer over BoekStart

  • Over BoekStart
  • Veelgestelde vragen
  • Contact met BoekStart

Professionals

  • BoekStart voor professionals
  • Privacy
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Home
      • Het BoekStartkoffertje
      • Download de waardebon
      • BoekStart in jouw buurt
      • Boekideeën
      • De BoekStartspaarkaart
    • BoekStartdag
      • Nieuwsoverzicht
      • Mijn VoorleesMoment
      • Alle boekentips
      • E-magazine BoekStart voor jou!
      • Webinars met boekentips
      • Waarom voorlezen?
      • Hoe lees je voor?
      • Leesontwikkeling 0-4 jaar
      • Groeimeter
      • Digitaal lezen
      • Liedjes zingen
    • Babyboekje van het Jaar
  • Zoeken