Zoekresultaten
Resultaat 461 - 480 (van 934)
Rachel Hollis Laat je zien!
Twintig persoonlijke stellingen waarin de auteur is gaan geloven, worden op humoristische wijze ontkracht.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 4,8 MB | KokBoekencentrum Non-Fictie, Utrecht | 2019
E-book
Rienk Stuive | Rene van der Heijden De kunst van het meebewegen
handorakel voor de ongeschreven wetten en regels in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Jim Collins Het vliegwieleffect
waarom sommige bedrijven momentum creëren en andere niet
Onderzoek naar processen en successen van een organisatie kan een vliegwieleffect bewerkstelligen waardoor de kansen van een organisatie beter benut worden.
Non-fictie
Nederlands | 84 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2021
Gedrukt boek
Parag Khanna Azië is de toekomst
handel, cultuur en conflict in de 21e eeuw
Analyse van de opkomende invloed van Aziatische landen op economisch en politiek gebied en de wijze waarop het Westen daarop kan inspelen.
Non-fictie
Nederlands | 429 pagina's | Spectrum, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
René Notenbomer Vergroen je gemeente nu
strategische adviezen en praktische tips om sneller te verduurzamen
Praktische adviezen om op gemeentelijk niveau te komen tot een duurzaam beleid.
Non-fictie
Nederlands | 254 pagina's | Dialoog, [Zaltbommel] | 2019
Gedrukt boek
Egbert Jan van Bel Kloteklanten 3.0
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
A. Maurer Examenbundel vwo m&o
Non-fictie
Nederlands | 368 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Amersfoort | 2019
Gedrukt boek
Eunice Anita What kind of leader am I?
assisting leaders in rediscovering how leadership is meant to be
Being in charge means not only bearing responsibilities but also having the opportunity to set the course for the sail of the 'ship'. Usually, at the start of the journey as a leader, one is sharp on one's own way of operating and communicating. When time passes by, and circumstances, disappointments, and unexpected situations come along, things might change a lot. Do you still remember what the essence and joy of being a leader is? This booklet is to assist you in (re)discovering how to lead the...
Non-fictie
Engels | 60 pagina's (ePub2, 7,1 MB) | Highly Favored Publishing, Veenendaal | 2019
E-book
Peter Bak Duivels dilemma
de dood van 23 verspreiders van verzetsblad Trouw
Onderzoek naar de toedracht rond de executie door de Duitse bezetter in augustus 1944 van 23 verspreiders van de illegale krant Trouw.
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | Verloren, Hilversum | 2019
Gedrukt boek
Rory Sutherland Alchemie
de onweerstaanbare kracht van marketing
De schrijver onderzoekt welke code marketing succesvol maakt aan de hand van psychologische inzichten in het keuzegedrag van mensen.
Non-fictie
Nederlands | 414 pagina's | Spectrum, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Roel Klaassen | Bob Boot | Robien Roet-Klaassen Omgaan met druk
leer van toppresteerders en inzichten uit de haptonomie
Adviezen voor het omgaan met stress, mede aan de hand van interviews met bekende Nederlanders.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's (ePub2, 2,3 MB) | Spectrum, Amsterdam | 2019
E-book
Jan Wijnand Hoek | Mariël Koopmans | Tim Wolput | Toshio Horikiri Lean Management Systeem
hoe Toyota de organisatie succesvol maakt
Beschrijving van het Toyota lean managementsysteem, mede bedoeld voor managementopleidingen in het hbo.
Non-fictie
Nederlands | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Ingrid Tiggelovend Diversiteitscommunicatie
verbindende communicatie & marketing
Handboek voor bedrijven en organisaties die zich bij marketing en communicatie willen richten op een zo breed mogelijk publiek met uiteenlopende etnische afkomsten en geaardheden.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Studio Sesam vzw, [Antwerpen] | 2019
Gedrukt boek
Werner Hoenders Verkopen als tweede beroep
klantgericht verkopen voor zakelijke professionals
Adviezen voor zakelijke professionals (vrije beroepen) zoals advocaten, ingenieurs, accountants en adviseurs om hun diensten door sympathiek en assertief gedrag onder de aandacht van cliënten te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2019
Gedrukt boek
Eunice Anita Ki tipo di lider, ami ta?
asistiendo lidernan pa nan redeskubrí kon liderazgo mester funshoná
Tin mando ta nifiká asumí responsabilidat, i tambe tin e oportunidad di determiná e rumbo di e barku. Generalmente, na komienso di e kaminata komo lider, e persona ta pone atenshon na su manera de funshoná i komuniká. Sigun tempu ta pasa i sirkunstansianan, desepshonnan i situashonnan inesperá ta presentá, hopi kos ta kambia. Bo ta korda ahinda kiko ta e esensia i alegria di ta un lider? E buki aki ta pa yuda bo (re)deskubrí e diseño de Dios pa ku liderazgo y su forma di funshoná. Sea alerta,...
Non-fictie
Papiaments | 60 pagina's (ePub2, 9,8 MB) | Highly Favored Publishing, Veenendaal | 2021
E-book
Pauline M. Voortman Vertrouwen als kompas
werken aan een cultuur van vertrouwen
Praktische gids voor ondernemers en leidinggevenden in bedrijven en andere organisaties om onderling vertrouwen te kweken en bevorderen en zo duurzame resultaten te boeken.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Management Impact, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Eunice Anita ¿Qué clase de líder soy?
ayudando a líderes a redescubrir el diseño original de liderazgo
Estar a cargo significa asumir responsabilidades, y también tener la oportunidad de establecer el rumbo de la vela del barco. Por lo general, al comienzo del viaje como un líder, uno es alerta en su manera de trabajar y comunicarse. Con el pasar del tiempo y al surgir circunstancias, decepciones y situaciones inesperadas, las cosas suelen cambiar mucho. ¿Todavía recuerdas cuál es la esencia y la alegría de ser un líder? Este libro es para ayudarte a (re)descubrir el diseño de Dios para el...
Non-fictie
Spaans | 64 pagina's (ePub2) | Highly Favored Publishing, Veenendaal | 2020
E-book
Risto Siilasmaa | Catherine Fredman De veerkracht van Nokia
inspiratie voor ieder bedrijf
De topman van Nokia vertelt hoe zijn bedrijf, een belangrijke speler in de communicatietechnologie, zijn vooraanstaande positie verloor en vervolgens weer uit dat dal wist te klimmen.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Uitgeverij Brandt, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Marc Oosterhout Power brands 2.0
de 12 wetten van het nieuwe merkdenken
Leidraad voor ondernemers en marketeers die hun merk krachtig in de markt willen zetten.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Adformatie, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Klaas Weima Aandacht
"aandachtsmarketing"
Praktische gids voor marketeers om temidden van alle mediageweld toch aandacht te trekken voor hun merk, product of dienst.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek