Zoekresultaten
Resultaat 461 - 477 (van 477)
Ton Kwaak PRISMA '98
Policy Research Instrument for Size-aspects in Macro-economic Analysis
Non-fictie
Engels | 89 pagina's | EIM, Small Business Research and Consultancy, Zoetermeer | 1999
Gedrukt boek
Gert Buiten Revision Dutch national accounts
first results and backgrounds
The national accounts of The Netherlands have been revised in accordance with the new System of National Accounts (SNA) 1993, and its European equivalent, the European System of National and Regional Accounts (ESA) 1995. This paper starts with a short introduction to the main reasons for the revision. Subsequently attention is paid to the results on a macro-level. These parts mainly focus on the revision of data in relation to the production process. Finally some issues in relation to the implementation...
Non-fictie
Engels | 32 pagina's | Statistics Netherlands, Division Presentation and Integration, Sector National Accounts, Voorburg [etc.] | 1999
Gedrukt boek
Marco van Gelderen Strategies, uncertainty and performance of small business startups
Non-fictie
Engels | EIM, Business & Policy Research, Zoetermeer | 2000
Gedrukt boek
J.P.J. de Jong Determinants of the innovative ability of SMEs
literature review
Non-fictie
Engels | 102 pagina's | EIM, Small Business Research and Consultancy, Zoetermeer | 1999
Gedrukt boek
Brugt Kazemier Measuring well-being with an integrated system of economic and social accounts
an application of the SESAME approach to the Netherlands
This paper contains a pilot application to the Netherlands of the socio-demographic module of SESAME. The core indicator that can be derived from this module is inactive/active ratio. This ratio provides an indication for the economic basis of the welfare state and plays a quite important role in socio-economic policy. Figures for the year 1992
Non-fictie
Engels | 47 pagina's | Statistics Netherlands, Division Presentation and Integration, Sector National Accounts, Voorburg [etc.] | 1999
Gedrukt boek
Consumer behaviour
a European perspective
Non-fictie
Engels | 701 pagina's | FT Prentice Hall, Harlow [etc.] | 2006
Gedrukt boek
Charlotte Koch A human-resource-based theory of the small firm
Non-fictie
Engels | 46 pagina's | EIM, Small Business Research and Consultancy, Zoetermeer | 1999
Gedrukt boek
Catherine Amor Markten in Frankrijk
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | De Lantaarn, Amsterdam | 2000
Gedrukt boek
Michael Karl Witzel The American diner
Overzicht in woord en beeld van de bouwkundige geschiedenis van dit typisch Amerikaanse restauranttype.
Non-fictie
Engels | 160 pagina's | MBI, Osceola, WI | 1999
Gedrukt boek
N.S. Bosma Scanning the future of entrepreneurship
a scenario analysis for the Netherlands
Non-fictie
Engels | 82 pagina's | EIM, doordacht onderzoek voor bedrijf en beleid, Zoetermeer | 1999
Gedrukt boek
Annie Gurton Press here
how to develop good relationships with journalists and achieve positive editorial publicity
Non-fictie
Engels | 349 pagina's | Prentice Hall, London [etc.] | 2001
Gedrukt boek
Marc P. Cosentino Case in point
complete case interview preparation, featuring the new streamlined Ivy Case System
Praktische handleiding bij de voorbereiding op het case-interview tijdens een assessment.
Non-fictie
Engels | 258 pagina's | Burgee Press, Santa Barbara, California | 2016
Gedrukt boek
Naresh K. Malhotra Marketing research
an applied approach
Studieboek over marktonderzoek voor het hoger beroepsonderwijs.
Non-fictie
Engels | 786 pagina's | Financial Times Prentice Hall, Harlow [etc.] | 2003
Gedrukt boek
Adam Morgan Eating the big fish
how challenger brands can compete against brand leaders
Geactualiseerd overzicht van mogelijkheden om kleine merknamen grotere bekendheid te doen verkrijgen.
Non-fictie
Engels | 336 pagina's | Wiley, Hoboken, NJ | 2009
Gedrukt boek
Takahiro Fujimoto The evolution of a manufacturing system at Toyota
Non-fictie
Engels | 380 pagina's | Oxford University Press, New York, Oxford | 1999
Gedrukt boek
Mary Portas Windows
the art of retail display
Foto's van artistiek ingerichte etalages.
Non-fictie
Engels | 192 pagina's | Thames & Hudson, London | 1999
Gedrukt boek
James F. Foley The global entrepreneur
taking your business international
Praktische handleiding voor ondernemers.
Non-fictie
Engels | 403 pagina's | Dearborn, Chicago, IL | 1999
Gedrukt boek