Boekstart

Ga direct naar de inhoud, het zoekveld of het hoofdmenu.

  • Koffertje
    • Het BoekStartkoffertje
    • Download de waardebon
    • BoekStart in jouw buurt
    • Boekideeën
    • De BoekStartspaarkaart
  • BoekStartdag
  • Actueel
    • Nieuwsoverzicht
    • Mijn VoorleesMoment
  • Boekentips
    • Alle boekentips
    • E-magazine BoekStart voor jou!
    • Webinars met boekentips
  • Samen lezen
    • Waarom voorlezen?
    • Hoe lees je voor?
    • Leesontwikkeling 0-4 jaar
    • Groeimeter
    • Digitaal lezen
    • Liedjes zingen
  • Babyboekje van het Jaar

Zoekresultaten

Resultaat 461 - 480 (van 2109)

Filteren

  • Elisabeth Griffioen Videomarketing

    het grote bij-de-handboek; ontdek de 7 allerbeste scripts voor relaxte video's die je klanten en bekendheid opleveren, en waardoor je voor de camera niet met je mond vol tanden staat - al is het je eerste keer.

    Praktisch handleiding met tips voor met name zzp'ers en mkb'ers die met video aan de slag willen.

    Non-fictie

    Nederlands | 94 pagina's | De Videovakvrouw, [Utrecht] | 2021

    Gedrukt boek

  • Jos Burgers No budget marketing

    het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

    Non-fictie

    Nederlands | 138 pagina's | Academic Service, [Den Haag] | 2006

    Gedrukt boek

  • Peter Op De Beeck Strategisch verbinden

    impact en engagement genereren met interne communicatie

    Hoe zorg je ervoor dat mensen zich goed voelen op hun werkplek? Op welke manier leer je hen samenwerken over afdelingsgrenzen heen, met begrip voor elkaar? Waarom is het belangrijk leidinggevenden te coachen in communicatievaardigheden? Met een doordacht intern communicatiebeleid genereer je niet alleen impact voor je organisatie maar ook engagement bij de werknemers. Vonk is het grootste netwerk voor interne communicatie. In dit boek onderzoekt voorzitter Peter op de Beeck waar de echte toegevoegde...

    Non-fictie

    Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 13 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Gent | 2020

    E-book

  • Chris Fenning De eerste minuut

    Hoe begin je gesprekken die resultaten opleveren?

    Begin je jouw gesprekken op de juiste manier? Communicatie moet duidelijk en kernachtig zijn, en snel ter zake komen. Het probleem is dat we niet altijd weten hoe we dat moeten doen. Wat betekent het om beknopt te zijn? Hoe kun je een complex onderwerp in slechts enkele regels samenvatten? Ontdek hoe je de eerste minuut goed doorkomt met deze stap-voor-stap gids voor bondige en heldere communicatie in dagelijkse werkgesprekken. Leer hoe je: * kortere, betere gesprekken en vergaderingen kunt hebben;...

    Nederlands | 112 pagina's (ePub3, 2,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2024

    E-book

  • Christiaan Slierendrecht Word eens volwassen!

    next level online ondernemen

    Praktische aanwijzingen voor ondernemers om alle digitale ontwikkelingen goed bij te houden.

    Non-fictie

    Nederlands | 270 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2020

    Gedrukt boek

  • Rik Riezebos | Jaap van der Grinten Positioneren

    stappenplan voor een scherpe positionering

    Praktische handleiding voor het positioneren in de markt van zowel producten als organisaties en zelfs personen door het stelselmatig communicatief begeleiden.

    Non-fictie

    Nederlands | 254 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018

    Gedrukt boek

  • Roeland Schweitzer | Willem Wansink Iedereen journalist

    voor gebruikers van sociale media, journalisten en aspirant-journalisten; inclusief elf basisvoorwaarden voor de bonafide journalist

    Iedereen speelt tegenwoordig 'journalist': het mobieltje is camera, toetsenbord, zoekmachine en archief in één. Daarover gaat Iedereen journalist. De informatie die via sociale media zoals Twitter en Facebook op de burger afkomt, is ongecheckt en vaak vooringenomen. Verdwijnt daardoor de klassieke journalistiek? Nee, die is harder nodig dan ooit. Want journalistiek is een vak. Betrouwbare journalisten selecteren en plaatsen informatie in een context. Zij hebben spelregels en passen hoor- en wederhoor...

    Non-fictie

    Nederlands | 91 pagina's | Schworks, woord en beeld, Amerongen | 2016

    Gedrukt boek

  • Marcel Bril Door de mist

    over imago, de kracht van transparante afwegingen, heldere keuzes en open communicatie

    De tijd verandert en dat vraagt ook een andere opstelling van bedrijven en overheden. Kiezers en consumenten hebben -mede door social media- veel meer informatie en daardoor meer kennis beschikbaar. Instituties en bedrijven -die niet open zijn over beleid, product of dienst- kunnen niet meer met goed fatsoen hun deuren gesloten houden. Vanuit de boardroom, ministerskamer of pr-afdeling is het nog nauwelijks mogelijk om je doelgroep een gewenst imago op te dringen. Dit boek deelt gedachten, inzichten...

    Non-fictie

    Nederlands | 82 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | U2pi, Den Haag | 2018

    E-book

  • William L. Ury Onderhandelen met lastige mensen

    een strategie om in vijf stappen een doorbraak te forceren

    Een strategie om in vijf stappen een doorbraak te forceren. Iedereen kan meepraten van lastige onderhandelingen met een geïrriteerde echtgenote, een knorrige baas, een onvermurwbare verkoper, een gewiekste afnemer of een onmogelijke tiener. Zelfs de aardigste en redelijkste mensen kunnen onder spanning veranderen in boosaardige, onhandelbare opponenten. Onderhandelingen lopen maar al te vaak vast of mislukken en kosten dan vreselijk veel tijd, bezorgen ons slapeloze nachten en zelfs maagzweren....

    Non-fictie

    Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Business Contact, Amsterdam | 2010

    E-book

  • Taco Rijssemus De rekbare waarheid

    over de objectiviteit van betrokken journalistiek

    Pleidooi voor betrokken journalistiek, met name vanuit een christelijke invalshoek, waarin de context van een gebeurtenis mede de waarheidsvinding zou mogen sturen.

    Non-fictie

    Nederlands | 234 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Amsterdam University Press, Amsterdam | 2014

    E-book

  • Philip Kotler | Gary Armstrong | Lloyd C. Harris | Hongwei He Principes van marketing

    Studieboek op hbo/wo-niveau.

    Non-fictie

    Nederlands | 653 pagina's | Pearson, [Amsterdam] | 2021

    Gedrukt boek

  • Peter Elberse | Eric Panhuis Moord, macht en angst

    het proces-Holleeder

    'Natuurlijk ben ik een grote boef, maar dat betekent niet dat ik opdrachten geef voor liquidaties.' Willem Holleeder Iedereen kent Willem Holleeder. Hij is met afstand de bekendste boef van Nederland, het ultieme gezicht van de 'Hollandse netwerken', een uitstervende generatie criminelen, goed voor een even bewogen als bloederige geschiedenis. Aangeklaagd voor een reeks onderwereldmoorden ontvangt Holleeder in de bajes nog steeds fanmail, maar zijn imago als 'knuffelcrimineel' is langzaam afgebrokkeld,...

    Non-fictie

    Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Prometheus, Amsterdam | 2019

    E-book

  • Jan Bijker Tien beïnvloedingsvaardigheden

    Adviezen voor het verbeteren van de communicatie bij zakelijke onderhandelingen.

    Non-fictie

    Nederlands | 70 pagina's (ePub3, 1,2 MB) | Thema, Zaltbommel | 2017

    E-book

  • Theo Hendriks Too good to be true

    waarom we geen dag zonder verhalen kunnen

    Verkenning van de werking van verhalen in het dagelijks leven, zowel in positieve als in negatieve zin.

    Non-fictie

    Nederlands | 121 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Lev., Amsterdam | 2023

    E-book

  • Anouhk Sterken Zeg het

    Vergeet alles wat je denkt te weten over presenteren. ‘Je moet je gewoon voorstellen dat iedereen in het publiek naakt is. Dat werkt echt.’ Niet. Het kan makkelijker. Als je weet wát het is dat de aandacht van je publiek kan trekken, dan kun je dat gebruiken in je verhaal. Het geheim zit hem niet in naakte mensen of in goedgetimede handbewegingen. Het geheim zit hem in jouw vermogen om een verbinding te maken met je publiek. Of het nou een presentatie is voor je leidinggevende, een potentiële...

    Non-fictie

    Nederlands | 224 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Lev., Amsterdam | 2020

    E-book

  • Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Sterk merk in de zorg

    power to the people

    Mensen houden van merken. Ook in de zorg. Merken geven patiënten, medewerkers, verwijzers en zorginkopers herkenning, vertrouwen en houvast. Merken maken het leven gemakkelijk. Je weet wat je kunt verwachten én krijgt. Het bouwen van een sterk zorgmerk is echter geen eenvoudige opgave. Sterk merk in de zorg beschrijft hoe je een onderscheidende positie krijgt in de markt én in het hoofd van de doelgroep. Met een eigen karakter en een goede reputatie. Met een unieke set van associaties die je als...

    Non-fictie

    Nederlands | ePub3, 82 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020

    E-book

  • Eveline De Ridder Communiceren als het (nog niet) brandt

    Bij crisiscommunicatie denkt iedereen aan rampen en ongevallen. Hoewel zulke gebeurtenissen heel vaak zeer ingrijpend zijn voor je bedrijf, zijn ze op communicatievlak niet de moeilijkste – als je tenminste goed bent voorbereid. Veel moeilijker wordt het wanneer je bedrijf te maken krijgt met een smeulend vuurtje, een issue dat kan uitgroeien tot een regelrechte reputatieramp. Weinig boeken beschrijven hoe je daarmee kunt omgaan. Bovendien leven we in een tijd waarin iedereen torenhoge verwachtingen...

    Nederlands | 184 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Pelckmans, Edegem | 2022

    E-book

  • Berend Schilder Hoe zal ik het zeggen?

    lastige gesprekken op het werk

    Praktische wenken voor het voeren van moeilijke gesprekken, zoals beoordelings- en slechtnieuwsgesprekken, met name in bedrijfssituaties.

    Non-fictie

    Nederlands | 95 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2007

    Gedrukt boek

  • Jan-Peter Bogers | Ron van Gils StoryDoing voor organisaties

    een goed verhaal doe je!

    Stappenplan voor het maken van het oerverhaal van een organisatie, zodat duidelijk wordt waar de organistatie voor staat, wat de kerntaak is en welke meerwaarde etc.

    Non-fictie

    Nederlands | 254 pagina's | Vakmedianet, Deventer | 2017

    Gedrukt boek

  • Ruurd Mulder De kunst van cultuurmarketing

    Studieboek over de specifieke aspecten van marketing van kunst en cultuur.

    Non-fictie

    Nederlands | 320 pagina's | Coutinho, Bussum | 2013

    Gedrukt boek

Paginanavigatie

Vorige
  1. 1
  2. 21
  3. 22
  4. 23
  5. 24 (actief)
  6. 25
  7. 26
  8. 27
  9. 28
  10. 50
Volgende

Verfijnen op resultaten

Actieve filters

  • Verwijder communicatie
  • Verwijder Economie & Management

Type

  1. Gedrukt boek1899
  2. E-book164
  3. Luisterboek (digitaal)46

Voor

  1. Jeugd6

Inhoud

  1. Non-fictie1993
  2. Fictie4

Onderwerp: Volwassenen

  1. Economie & Management2109
    1. Marketing & Communicatie1679
    2. Carrière & Solliciteren63
    3. Management40
    4. Onderhandelen40
  2. Mens & Maatschappij164
  3. Gezin & Gezondheid157
  4. Technologie & Wetenschap51
  5. Hobby39
  6. Biografie & Waargebeurd38
  7. Literatuur & Romans30
  8. Geschiedenis & Politiek27
  9. Filosofie & Religie20

Onderwerp: Jeugd

  1. Samenleving1
  2. Geschiedenis1

Auteur

  1. Patrick Petersen21
  2. Philip Kotler12
  3. Marion Nieuwenhuizen11
  4. Corinne Keijzer10
  5. Cees Braas9
  6. Betteke van Ruler8
  7. Jos Burgers8
  8. Rens van der Vorst8
  9. Wouter de Vries (jr.)8
  10. S.M. Schroevers7
  11. Seth Godin7
  12. W.J. Michels7
  13. William Ury7
  14. Berend Schilder6
  15. Bert van Dijk6
  16. Bronislaw Verhage6
  17. Désirée C. van Osch6
  18. Ellis Buis6
  19. Jacqueline Mahieu6
  20. M. Waardenburg6
  21. M.A. Broekhoff6
  22. Patrick Lencioni6
  23. R.T. Frambach6
  24. Renée van Zijl6

Taal

  1. Nederlands2054
  2. Engels57

Jaar

  1. 20258
  2. 202444
  3. 202360
  4. 202251
  5. 202181
  6. 2020109
  7. 201978
  8. 201869
  9. 201774
  10. 201669
  11. 201574
  12. 2014128
  13. 201394
  14. 201297
  15. 2011107
  16. 2010108
  17. 200985
  18. 200873
  19. 200791
  20. 200687
  21. 200555
  22. 200490
  23. 200381
  24. 200286
  25. 200118

Snel naar

  • Inschrijven nieuwsbrief
  • BoekStart WebApp
  • Handige websites

Meer over BoekStart

  • Over BoekStart
  • Veelgestelde vragen
  • Contact met BoekStart

Professionals

  • BoekStart voor professionals
  • Privacy
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Home
      • Het BoekStartkoffertje
      • Download de waardebon
      • BoekStart in jouw buurt
      • Boekideeën
      • De BoekStartspaarkaart
    • BoekStartdag
      • Nieuwsoverzicht
      • Mijn VoorleesMoment
      • Alle boekentips
      • E-magazine BoekStart voor jou!
      • Webinars met boekentips
      • Waarom voorlezen?
      • Hoe lees je voor?
      • Leesontwikkeling 0-4 jaar
      • Groeimeter
      • Digitaal lezen
      • Liedjes zingen
    • Babyboekje van het Jaar
  • Zoeken