Zoekresultaten
Resultaat 481 - 500 (van 545)
Floris van der Veen Chatiquette
slimmer chatten met je klanten
Gidsje met tips om goed zakelijk te chatten, als onderdeel van online marketing.
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2009
Gedrukt boek
Mark Rosenkrantz Database management en analyses met Microsoft Excel
Mogelijkheden van het spreadsheetprogramma voor de gevorderde dagelijkse gebruiker.
Non-fictie
Nederlands | 169 pagina's | Kluwer, Deventer | 2009
Gedrukt boek
Alain Verbeke International business strategy
rethinking the foundations of global corporate success
Studie over de wijze waarin centrale principes van strategisch beleid toegepast kunnen worden in het management van multinationale ondernemingen.
Non-fictie
Engels | 481 pagina's | Cambridge University Press, Cambridge [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Philip Kotler Chaotics
the business of managing and marketing in the age of turbulence
Non-fictie
Engels | 206 pagina's | AMACOM, New York, NY [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Tamara Raaijmakers BRAVO-beleid: over leefstijl en werk
Overzicht voor ondernemingsraden voor gezondheidsbeleid binnen bedrijven; met een stappenplan.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2009
Gedrukt boek
Privaat beheerde woondomeinen
een wereld op zich?
Overzicht van de gang van zaken in privaat beheerde woondomeinen.
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's | LEMMA, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Patrick Vermeren Rond leiderschap
de brug tussen wetenschap en praktijk
Handboek leiderschapsconcept voor leidinggevenden en HR-praktijkmensen.
Non-fictie
Nederlands | 621 pagina's | Academia Press, Gent | 2014
Gedrukt boek
Pierre Winkler Praktijkboek maatschappelijk verantwoord ondernemen
naar een succesvol MVO-beleid
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Coutinho, Bussum | 2009
Gedrukt boek
Judith van Erp Naming en shaming in het markttoezicht
een onderzoek naar de openbaarmaking van sancties op de financiële markt
Non-fictie
Nederlands | 177 pagina's | Boom Juridische uitgevers, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Michel A. Jansen Brand flow
creëer de optimale merkervaring
Een compleet andere benadering dan van de meeste andere organisaties om het eigen merk meer succesvol te laten zijn dan dat van de concurrentie.
Non-fictie
Nederlands | 149 pagina's | Kluwer, Deventer | 2009
Gedrukt boek
Wim van der Mark Marketing.com
e-communicatie in praktijk
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Frans Sandbergen Het wil
Filosofisch getinte vragen en opmerkingen die de lezer aan het denken moeten zetten over wat deze wil.
Non-fictie
Nederlands | 53 pagina's | Chevigny, [Muiderberg] | 2009
Gedrukt boek
Examenbundel havo economie
Non-fictie
Nederlands | 291 pagina's | ThiemeMeulenhoff, Utrecht [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Isabelle De Voldere Werk maken van een creatieve economie
Beleidsmatige analyse en prognose van de Vlaamse economie in 2015 en de wijze waarop creativiteit de tegenwoordige groei daarvan kan bevorderen.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's | LannooCampus, Leuven | 2009
Gedrukt boek
Kijk op ketens
het ketenlandschap van Nederland; resultaten van vier jaar ketenlandschapsonderzoek aan de Universiteit Utrecht
Wetenschappelijk onderzoek naar de samenwerking, de communicatie en ICT in maatschappelijke ketens.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Grijpink, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Frank Haveman Sneller naar het merkenparadijs
met evolutionary branding
Poging om met behulp van de evolutietheorie orde te scheppen in de vermeende chaos op het gebied van merkstrategie.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | Eburon, Delft | 2009
Gedrukt boek
Mark van Twist Bijvangsten van beleid
over ongezochte opbrengsten van de wijkenaanpak
Beschrijving van een contextuele benadering van de evaluatie van overheidsbeleid aan de hand van de Nederlandse wijkenaanpak.
Non-fictie
Nederlands | 81 pagina's | LEMMA, Den Haag | 2009
Gedrukt boek
Marteyn Roes | Nino Adamo Marketingplan voor ondernemers in het mkb
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2013
Gedrukt boek
Atlas Haarlem Oost
artistiek onderzoek als aanjager van stedelijke vernieuwing
De Atlas Haarlem Oost verbeeldt het interdisciplinaire kunstproject Kijken naar Haarlem Oost (2006-2009), een initiatief van beeldend kunstenaar Marjolijn Boterenbrood. In dit kunstproject werden, met de inbreng van kunstenaars, ontwerpers en stedenbouwkundigen en een landschapsarchitect, nieuwe invalshoeken in een specifieke stedelijke context gegenereerd. Het project geeft een multidisciplinaire visie op veranderingen en actuele ontwikkelingen die in veel (provincie)steden spelen, zoals de uitbreiding...
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Episode publishers, Rotterdam | 2009
Gedrukt boek
Loek van den Broek Alles over werven en selecteren
een compleet overzicht voor recruiters en selecteurs
Handleiding voor HR managers, lijnmanagers, recruiters en selecteurs.
Non-fictie
Nederlands | 302 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2009
Gedrukt boek