Zoekresultaten
Resultaat 481 - 500 (van 682)
Rienk Stuive Wat is een bedrijf?
SAMENVATTING: "Wat is een bedrijf? gaat in op de beginselen van wat een bedrijf is en maakt stap voor stap duidelijk hoe een bedrijf werkt. Aan de hand van een groot aantal praktijkvoorbeelden en interviews met medewerkers krijgen studenten hier inzicht in. Zo veel mogelijk soorten bedrijven worden beschreven: van productiebedrijven, handelsondernemingen en private ondernemingen tot bedrijven uit de publieke sector en ideële organisaties. Studenten maken kennis met verschillende functionarissen...
Nederlands | 195 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2019
Gedrukt boek
Marc Oosterhout Power brands 2.0
de 12 wetten van het nieuwe merkdenken
Leidraad voor ondernemers en marketeers die hun merk krachtig in de markt willen zetten.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Adformatie, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Klaas Weima Aandacht
"aandachtsmarketing"
Praktische gids voor marketeers om temidden van alle mediageweld toch aandacht te trekken voor hun merk, product of dienst.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek
Talent mobiliseren
het identificeren, ontwikkelen en benutten van talent in organisaties
Non-fictie
Nederlands | 295 pagina's | B + B Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2019
Gedrukt boek
André Troost Ober, er zit soep in mijn haar
De auteur observeerde als mystery guest de interactie tussen klanten en personeel in diverse horecagelegenheden en destilleerde daar anekdotes en leermomenten uit.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2019
Gedrukt boek
Sigfrid Eggers | Rik Van Puymbroeck The wolfpack
365 days at the wheel
Fotoboek waarin wielerploeg Deceuninck - Quickstep gedurende het hele wielerseizoen 2019 is gevolgd.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 238 pagina's | Kannibaal, Veurne | 2019
Gedrukt boek
Caroline van Beekhoff Trends toepassen
in vijf stappen van trend naar uitwerking
Methode voor het vertalen van markttrends of maatschappelijke trends voor bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | CMS, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Carolien Vader Content Playbook
Handleiding voor de formule van een tijdschrijft of mediamerk, zowel in druk als digitaal, qua inhoud, doelgroep en vormgeving.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Lev., [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Michael Vlerick De tweede vervreemding
het tijdperk van de wereldwijde samenwerking
Analyse van de grote wereldproblemen zoals armoede, massamigratie en klimaatverandering, met een pleidooi voor wereldwijde samenwerking als oplossing.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Lannoo, Tielt | 2019
Gedrukt boek
Ien G.M. van der Pol Coachen waar het pijn doet
begeleiden naar heelheid bij trauma
Handleiding voor traumacoaches voor behandelingen volgens de Identity-oriented Psychotrauma Therapy (IoPT).
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Gerd-Jan Poortman We by Me
teamwork begint bij jezelf
Adviezen voor het leiding geven aan een team, gebaseerd op de ervaringen van de auteur als wedstrijdzeiler.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Edicola Publishing bv, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Menno Lanting Disruptie in de overheid
in 5 stappen naar echte vernieuwing
Stappenplan voor bestuurlijke vernieuwing bij de overheid.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Herman Siebens Verantwoord professioneel handelen
een inleiding
Inleiding tot de ethiek voor bedrijven en instellingen.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Gompel&Svacina, Oud-Turnhout, 's-Hertogenbosch | 2019
Gedrukt boek
Henk Volberda | Kevin Heij | Menno Bosma Innovatie jij.nu
niet de robots, maar wij zijn aan zet
Theorie en praktijk van technologische en sociale innovatie binnen bedrijven en organisaties en de samenhang daartussen.
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's | Management IMPACT, Deventer | 2019
Gedrukt boek
Paul van Schaik | Dennis Stout | Alfred Schmits Wij is belangrijker dan why
de prestatiedoorbraak van NS
Beschrijving van het verbetertraject dat de Nederlandse Spoorwegen hebben doorlopen en dat met technieken als lean, specifieke verbeteraanpakken en psychologische inzichten is gerealiseerd.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2019
Gedrukt boek
Erik de Haan Spannende momenten in coaching
wat weten we over het coachproces dankzij kwalitatief onderzoek?; handboek kwalitatief onderzoek in coaching
Kwalitatief onderzoek naar doorbraakmomenten tijdens het coachingsproces in het kader van werkgerelateerd leren, gezien vanuit het perspectief van de coach, de coachee en de opdrachtgever.
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Tim Claes Zebra management
verdien je strepen als manager
Ervaringen van een manager die organisaties die in zwaar weer verkeren uit de problemen probeert te halen.
Non-fictie
Nederlands | 266 pagina's | Pelckmans Pro, Kalmthout | 2019
Gedrukt boek
Jürgen Leitzke De bom, of Hoe je een briljante projectleider wordt
onconventionele inzichten over projectmanagement voor iedereen
Non-fictie
Nederlands | 274 pagina's | Uitgeverij Boekscout, Soest | 2019
Gedrukt boek
Parag Khanna Azië is de toekomst
handel, cultuur en conflict in de 21e eeuw
Analyse van de opkomende invloed van Aziatische landen op economisch en politiek gebied en de wijze waarop het Westen daarop kan inspelen.
Non-fictie
Nederlands | 429 pagina's | Spectrum, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Joost van der Leij Management cybernetics
gezonde financiën & gezonde medewerkers
Beschrijving van een managementmodel dat zowel een goede financiële situatie als het welbevinden van de medewerkers van een bedrijf dient te bevorderen.
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Philosophicon, [Nieuwveen] | 2019
Gedrukt boek