Zoekresultaten
Resultaat 501 - 520 (van 2109)
Katheline De Lembre Marketing
de basisprincipes
Non-fictie
Nederlands | 163 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Jeu Consten Ik kwam, sprak en overwon
presenteren met stijl, flair en passie
Praktische adviezen aan mensen die een toespraak of presentatie moeten houden, in principe zonder auditieve of visuele hulpmiddelen, maar louter met de eigen stem en lichaamstaal.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Thema, Zaltbommel | 2012
E-book
Jasper Meerding En nu weer aan het werk!
maak vergaderen boeiend en efficiënt
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
MARE Research De (on)zin van het (on)bewuste
waarom kwalitatief onderzoek de toekomst heeft
Consumenten nemen hun beslissingen vooral onbewust. Althans, dit zeggen enkele toonaangevende wetenschappers. Als deze stelling waar is kan dit verregaande implicaties hebben voor traditioneel marktonderzoek en hun opdrachtgevers, die primair naar bewuste attitudes kijken. Is het onbewuste echt almachtig en bewustzijn slechts een slaaf van het onbewuste? En hoe wetenschappelijk is fMRI-onderzoek eigenlijk? Om deze vragen te beantwoorden heeft MARE Research een expert- en literatuuronderzoek uitgevoerd....
Non-fictie
Nederlands | 55 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Eburon Elements, Delft | 2011
E-book
John Kotter De kunst van overtuigen
draagvlak en betrokkenheid creëren
Parabel aan de hand waarvan managers die een verandering binnen hun bedrijf willen doorvoeren, adviezen krijgen om weerstanden daarbij te overwinnen.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2010
Gedrukt boek
Peter 't Lam | Paula Zweekhorst Kiezen voor communicatie
kernbegrippen van professionele communicatie
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Boom, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Huub Wijfjes Journalistiek in Nederland, 1850-2000
beroep, cultuur en organisatie
Non-fictie
Nederlands | 620 pagina's | Boom, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Thomas Benedict De winnende dialoog
onderhandelen voor professionals
Uw zakelijke succes hangt in belangrijke mate af van de kwaliteit van de gesprekken en onderhandelingen die u voert. 'De winnende dialoog' biedt u het overzicht, de techniek én het inzicht om uitdagende zakelijke gesprekssituaties tot een goed einde te brengen. Het boek leert u om bij uw gesprekspartner gevoel of handelen te signaleren dat het resultaat van uw onderhandeling kan ondermijnen - en biedt u een effectieve manier daarmee om te gaan. Een manier die niet alleen respectvol is jegens de...
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2009
E-book
Jan Zimmerman De kleine Je website promoten voor dummies
Praktische gids voor beheerders en eigenaars van commerciële websites.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Annemieke Nijman Kleintje feedback
geven en ontvangen
Beknopte handleiding voor leidinggevenden voor het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Non-fictie
Nederlands | 40 pagina's (PDF, 2,3 MB) | Thema, Zaltbommel | 2014
E-book
Nienke Bloem | Evelien van Damme | Karolien van der Ouderaa De CX travel guide
Praktisch werkboek voor managers en marketeers om de klantbeleving centraal te stellen.
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Eburon Business, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Dan Roam Teken en win
een spoedcursus om te leren overtuigen, verkopen en innoveren met simpele tekeningen
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Nubiz, Hilversum | 2018
Gedrukt boek
Annemieke Nijman Luisteren, dat is toch niet zo moeilijk?
Gids voor een betere mondelinge communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 43 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Jan Zimmerman Internetmarketing voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 361 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Ita Pronk-Verduijn Heel Holland Googelt
plaats uw website bovenaan in de zoekresultaten
Non-fictie
Nederlands | 308 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2015
Gedrukt boek
Sjors van Leeuwen CRM in de praktijk
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfsstrategie; van CRM naar klantgedreven ondernemen
Non-fictie
Nederlands | 306 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Suzanne Tesselaar Storytelling handboek
organisatieverhalen voor managers, trainers en onderzoekers
Praktische gids voor het vertellen van verhalen als methodiek om bepaalde doelstellingen te bereiken.
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's | Boom, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Natasja Loomans Iets voor de rondvraag?
over vergaderen en besluitvorming in groepen
Maakt elke vergadering leuk en effectief. - Vergaderen kan effectief en leuk zijn - Geschreven door ervaren trainer Duidelijk communiceren Natasja Loomans maakt overtuigend duidelijk dat vergaderingen effectief en leuk kunnen zijn. Dat vereist wel een duidelijk doel, een positieve instelling van alle vergaderaars, voldoende communicatieve vaardigheden en een slim gebruik van de hulpmiddelen. En een voorzitter die duidelijk onderscheid maakt tussen inhoud, proces en procedure, en die de communicatieve...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Thema, Zaltbommel | 2012
E-book
Christa Althof Interactief presenteren
een persoonlijke masterclass
Praktische tips voor het geven van een presentatie en het betrekken van het publiek.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Maarten van Rossum | Tim Masselink Toponderhandelaars
de praktijk achter de theorie
Theorie en praktijk van de zogenoemde Harvard-methode, een wijze van onderhandelen waarbij je waarde toevoegt en elkaars problemen oplost; mede uiteengezet aan de hand van interviews en met praktische tips van tien professionele onderhandelaars uit de politiek en het zakenleven.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 13 MB | Thema, Zaltbommel | 2018
E-book