Zoekresultaten
Resultaat 541 - 560 (van 1092)
Marco Krijnsen Storkiaan
een leven lang
Non-fictie
Nederlands | 56 pagina's | Marco Krijnsen, Hengelo | 2018
Gedrukt boek
Cor Wijn De essentie van cultuurbeleid en -management
snel inzicht in de invloedrijkste publicaties en de belangrijkste ideeën
SAMENVATTING: "Waarom hebben mensen belangstelling voor kunst en cultuur? Als cultuur waarde toevoegt, waarom zijn kunstenaars dan arm? Hoe grijpen kunst en creativiteit in op stedelijke ontwikkeling - en andersom? Waarin onderscheiden culturele organisaties zich van andere organisaties? Welke factoren bepalen het culturele klimaat en hoe kun je hier als beleidsmaker of als cultureel ondernemer het beste op inspelen? In De essentie van cultuurbeleid en -management geeft Cor Wijn (1962) antwoord op...
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | VOC Uitgevers, Nijmegen | 2018
Gedrukt boek
ShoppingTomorrow
tijd voor transformatie: verander vandaag!
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | BBP Media, [Woerden] | 2018
Gedrukt boek
Rudolf Alexander Anton Bosch Stedelijke macht tussen overvloed en stagnatie
stadsfinanciën, staatsvorming en economie in het hertogdom Gelre, ca. 1350-1550
Non-fictie
Nederlands | 627 pagina's | Rijksuniversiteit Groningen, [Groningen] | 2018
Gedrukt boek
Mirella Eickhof Meten of zweten
talent: meten voor mister Right, zweten bij mister Wrong
Persoonlijke ervaringen van een onderneemster met assessments en talentontwikkeling.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Way2Talent, [Doetinchem] | 2018
Gedrukt boek
Willemien Brand Visual doing
applying visual thinking in your day-to-day business
Non-fictie
Engels | 144 pagina's | Bis Publishers, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Hans van den Broek | Hans Morssinkhof Bij Stork
Geschiedenis van de in 1868 in Hengelo begonnen machinefabriek Stork.
Non-fictie
Nederlands | 419 pagina's | WBOOKS, Zwolle | 2018
Gedrukt boek
R. Brouwers | P. de Keijzer Basis van bedrijfseconomie voor non-financials
SAMENVATTING: "Flexibilisering van onderwijs vraagt om aangepaste leermiddelen die toegesneden zijn op de situatie waarin ze worden gebruikt. Daarom een nieuw boek en nieuwe didactiek. "Basisboek van bedrijfseconomie voor non-financials"is opgedeeld in modules die afgestemd zijn op veelvoorkomende beroepsproducten en beroepshandelingen van verschillende opleidingen. Dit boek bevat zo alle voor de doelgroep én beroepsproduct relevante bedrijfseconomische onderwerpen opgedeeld naar onderwerp en diepgang....
Nederlands | 448 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen/Utrecht | 2018
Gedrukt boek
Nicole J. den Hartigh Frauditing 2.0
wat maakt een fraudeonderzoeker een expert
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Management Impact, Deventer | 2018
Gedrukt boek
Kayleigh Goudsmit Gezocht: historicus
In interviews delen afgestudeerde historici hun inzichten, tips en ervaringen betreffende de arbeidsmarkt voor hun beroepsgroep.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | AUP, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
John Bicheno | Gijs Wijers | Marjolijn Feringa De toolbox voor dienstverlening
vanuit Lean-denken, systeemdenken en ontwerpdenken
Non-fictie
Nederlands | 470 pagina's | LCB, [Amersfoort] | 2018
Gedrukt boek
Peter Altmaier Rots in de branding of blaadjes in de wind?
Lezing door de Duitse minister waarin hij pleit voor meer Europese samenwerking.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | EW, Diemen | 2018
Gedrukt boek
Ariane Moussault Projectmanagement op maat
SAMENVATTING: "Projectmanagement op maat' biedt een stevig theoretisch kader met focus op de denkwijze binnen projectmanagement als vakgebied. De kern van het boek draait om de vraag hoe de beste strategie te formuleren die past bij de specifieke uitdagingen van een project. Hierbij wordt uitgebreid aandacht besteed aan de toegevoegde waarde van stromingen zoals waterval en agile. De belangrijkste karakteristieken van bekende projectmanagementmethoden, zoals PRINCE2, projectmatig werken, PMBOK, Scrum...
Non-fictie
Nederlands | 245 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Armand Govers Een toekomstbestendige organisatie
Deel A: Nieuwe werkelijkheid maakt transformatie urgent 1. Verandering van tijdperk: de nieuwe werkelijkheid 2. Marketingoriëntaties en waardedisciplines 3. Netwerkoriëntatie en synergie 4. Maatschappelijke oriëntatie en Meervoudige Waardecreatie Deel B: Authenticity, Alignment, Agility & Allies 5. Authenticity: weten wat je waard bent 6. Alignment: van waarde zijn 7. Agility: van waarde blijven 8. Allies: samen van meerwaarde zijn
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Hylke Bonnema Geld verdienen met je roeping
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Uitgeverij de Zwanen, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Jesse Norman Adam Smith
what he thought, and why it matters
Non-fictie
Engels | 381 pagina's | Allen Lane, an imprint of Penguin Books, UK | 2018
Gedrukt boek
Wouter Verkerk Help! Ik heb een (bij)baan in de horeca!
de 101 dingen die je moet weten over werken in de bediening van een modern horecabedrijf!
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Verkerk BV, [Amsterdam] | 2022
Gedrukt boek
Karin Prins Organisatiediagnose
van onderzoek tot advies
Uitleg van een systematische aanpak om een organisatorisch vraagstuk te onderzoeken en daarvan een diagnose te stellen.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2018
Gedrukt boek
Vaksectie vraagt leider(schap)!
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Scriptum, Schiedam | 2018
Gedrukt boek
Bart van den Belt Lanceer je bedrijf!
de basis van zakelijk succes
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2016
Gedrukt boek