Zoekresultaten
Resultaat 561 - 580 (van 1993)
Juanita Brown | David Isaacs Het World Café
de toekomst vormgeven door zinvolle gesprekken
Beschrijving van een flexibele, inspirerende aanpak voor het ontwikkelen van een gezamenlijke dialoog rondom een bepaald thema, voor het delen van wederzijdse kennis en om nieuwe kansen te ontdekken.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Heart Media, Haarzuilens | 2021
Gedrukt boek
Judith ter Horst Zakelijk schrijven
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Coutinho, Bussum | 2006
Gedrukt boek
Pacelle van Goethem IJs verkopen aan eskimo's
de psychologie van overtuigen
Praktische tips om mensen te overtuigen, aangevuld met voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Youssef Azghari Aan de slag met diversiteit
effectief communiceren met verschillende culturen
Adviezen voor professionals in de dienstverlening om effectief te communiceren met mensen uit verschillende culturen.
Non-fictie
Nederlands | 166 pagina's | Nelissen, Barneveld | 2009
Gedrukt boek
Marjolijn van Burik Een praatje maken
contact leggen in werk en privé
Non-fictie
Nederlands | 90 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2004
Gedrukt boek
Huib Koeleman Social media voor interne communicatie
twitteren op je werk
Non-fictie
Nederlands | 234 pagina's | Kluwer, Deventer | 2011
Gedrukt boek
Darwin Frieser Effectief mondeling communiceren in drie stappen
Studieboek op hbo/wo-niveau over mondelinge communicatie in een zakelijke omgeving.
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Arjan Broere Doelgericht onderhandelen
leer het proces te beïnvloeden en behaal het optimale resultaat
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Spectrum, Houten | 2014
Gedrukt boek
Mária Ballendux-Bogyay Leven en werken met Hongaren
Beschrijving van de verschillen in gedragscultuur tussen Nederlanders en Hongaren.
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | KIT Publishers, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Peter Olsthoorn De macht van Facebook
Theo, ben je dood ofzo?
Analyse van Facebook, het grootse sociale netwerk ter wereld, met aandacht voor zowel de innovaties als de excessen ervan.
Non-fictie
Nederlands | 245 pagina's | Elikser, Leeuwarden | 2012
Gedrukt boek
Ardi Bouwers Cirkels en rechte lijnen
communicatie tussen Chinezen en Nederlanders
Overzicht van gebruiken en omgangsvormen in China.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Brave New Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Jos Linneman | Arjan Broere Scherp onderhandelen zonder bot te zijn
zelfbewust onderhandelen met oog voor de relatie
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2012
Gedrukt boek
Carmine Gallo Spreek als TED
de negen geheimen van de beste sprekers ter wereld
TED is een wereldwijd fenomeen dat de beste sprekers ter wereld bij elkaar brengt. De TED-talks zijn online al meer dan een miljard keer bekeken en ze zijn vrijwel zonder uitzondering boeiend en inspirerend. TED is uitgegroeid tot dé standaard voor spreken in het openbaar. Maar wat maakt die presentaties nu zo bijzonder? Communicatiecoach en bestsellerauteur Carmine Gallo analyseerde honderden TED-talks en interviewde de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain....
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Kees van der Vloed Samenspraak
30 communicatiemodellen voor het onderwijs
Naslagwerk met 30 communicatiemodellen die zijn toegespitst op de onderwijspraktijk van leraren en schoolleiders.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Uitgeverij Aspekt, Soesterberg | 2021
Gedrukt boek
Journalistieke cultuur in Nederland
Bundel essays van Nederlandse wetenschappers en journalisten over de (toekomst van de) Nederlandse journalistiek.
Non-fictie
Nederlands | 375 pagina's | Amsterdam University Press, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Elke Wiss En ze filosofeerden nog lang en gelukkig
verhalen om je denken uit te dagen
Verhalen die stof tot nadenken geven, aangevuld met aanwijzingen voor het voeren van gesprekken of houden van nabesprekingen over de verhalen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's (ePub2, 2,6 MB) | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2021
E-book
René Kok Nederlanders onderweg
ANP Photo beeld van Nederland
Fotoboek.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Waanders, Zwolle | 2007
Gedrukt boek
Maria Staal Marketing voor schrijvers
Praktische adviezen aan auteurs die hun in eigen beheer uitgegeven boek onder de aandacht van een lezerspubliek willen brengen.
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | FTK Publishing, Haren Gn | 2020
E-book
Caro van Roon Blufcursus voor eerlijke mensen
zet de spotlights op je kwaliteiten en ambities
In ‘Blufcursus voor eerlijke mensen’ rekent Caro van Roon af met het beeld dat je moet liegen om te bluffen. In de praktijk blijkt bluffen namelijk een sociale vaardigheid te zijn waar je veel aan hebt. Door resultaatgericht te bluffen vergroot je de kans dat je de baan of dat gewilde project binnenhaalt die anders aan je neus voorbij zouden zijn gegaan. Bluffen kan prima zonder leugens en jezelf anders voordoen dan je werkelijk bent, zegt Caro van Roon. Het gaat erom je kwaliteiten en behaalde resultaten...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Geert Poort | Corona de Wert Handboek webredactie
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek