Zoekresultaten
Resultaat 41 - 60 (van 538)
Maarten De Gendt Opgebrand
Ervaringen van een burn-outpatiënt en van direct betrokkenen tijdens en na de gebeurtenis die tot de diagnose burn-out leidde.
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's | Davidsfonds Uitgeverij, Leuven | 2014
Gedrukt boek
Koos Woltjes Donkervoort
een biografie over ondernemerschap, tegenslag en heel veel pk's
Het levensverhaal van een gepassioneerde auto-ontwerper en diens zeer succesvolle onderneming.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | Uitgeverij Haystack, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek
Joseph A. Michelli De Starbucks-strategie
de grondbeginselen van een goede relatie met je klanten, binding met je werknemers en kennis van je producten
Analyse van de factoren die het wereldwijde succes bepaalden van de Amerikaanse koffieketen Starbucks.
Non-fictie
Nederlands | 384 pagina's | Spectrum, Houten | 2014
Gedrukt boek
Arianna Huffington Het nieuwe succes
een toekomst vol kracht, wijsheid en evenwicht
Schets van de contouren van een nieuwe definitie van succes.
Non-fictie
Nederlands | 313 pagina's | Lev., Utrecht | 2014
Gedrukt boek
Jurjen Jongejan Meer omzet met je webshop
in vier stappen naar een hogere conversie
Non-fictie
Nederlands | 230 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2014
Gedrukt boek
Karel Witteveen Van idee naar tekst
creatief denken en schrijven voor professionals
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Kiki Verbeek Waarom iedereen luistert als je over seks praat & 10 andere manieren om jezelf krachtig te profileren
overtuigende profielteksten voor zzp'ers
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek
Willem Vermeend Arm & rijk in Nederland
hoe het echt zit met inkomen en vermogen
Commentaar door de Nederlandse politicus en econoom op het gedachtegoed van Thomas Piketty, die een steeds grotere kloof voorspelt tussen rijken en armen.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Uitgeverij Carrera, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Greg McKeown Essentialisme
niet meer alles moeten
Gids om in zakelijke situaties een tijdbesparende selectie van prioriteiten te maken.
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Kosmos Uitgevers, Utrecht | 2018
Gedrukt boek
Denise Hulst Timemanagement 3.0
meer werkgeluk door plannen en prioriteiten stellen
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Spectrum, Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum bv, Houten | 2014
Gedrukt boek
Annic van Wonderen Masterclass ondernemen
Inspiratieboek voor beginnende ondernemers op basis van het motto 'durven, doen en doorzetten'.
Non-fictie
Nederlands | 174 pagina's | Bertram+de Leeuw Uitgevers, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Nir Eyal Hooked
hoe je mensen 'verslaafd' maakt aan je product
Handboek voor marketeers.
Non-fictie
Nederlands | 235 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2015
Gedrukt boek
Natasja Loomans Effectief communiceren en beïnvloeden
persoonlijk inzicht, gesprekstechnieken en beïnvloedingsvaardigheden
Non-fictie
Nederlands | 480 pagina's | Concept uitgeefgroep, Hilversum | 2014
Gedrukt boek
Jeff Sutherland Scrum
tweemaal zoveel doen in de helft van de tijd
Beschrijving van een ontwikkelmethode om succesvol te plannen.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Maven Publishing, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Ewald Engelen De schaduwelite voor en na de crisis
niets geleerd, niets vergeten
Kritische analyse van de oorzaken en gevolgen van de financiële crisis van 2008, met name van de lessen daaruit die de financiële sector niet heeft opgepikt.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | AUP, Amsterdam | 2014
Gedrukt boek
Ekke Overbeek Eurotopper Tusk
het nieuwe Polen in Europa
Portret van Donald Tusk (1957), zeven jaar premier van Polen en nadien verkozen tot voorzitter van de Europese Raad.
Non-fictie
Nederlands | 196 pagina's | Uitgeverij Conserve, Schoorl | 2014
Gedrukt boek
Ben Tiggelaar De ideeën van Jim Collins over ondernemingssucces
MBA in één dag - Management Classics II - Inzicht en advies van de belangrijkste managementgoeroes
Hoe ontwikkel je een écht geweldige organisatie? Wat onderscheidt zo'n organisatie van de rest? Die vraag fascineert Jim Collins. Daarbij is hij niet geïnteresseerd in tijdelijk of eenmalig succes. Het gaat hem om de sleutel tot langdurig, doorlopend succes. Na het succes van de eerste tien MBA in één dag-luisterboeken kon een vervolg niet uitblijven. Ben Tiggelaar presenteert daarom een volledig nieuwe reeks van tien MBA in één dag-luisterboeken met daarin een frisse blik op de beste ideeën...
Nederlands | 58 minuten (86 MB) | Tyler Roland Press, Soest | 2014
Luisterboek (digitaal)
Ben Tiggelaar De twaalf belangrijkste lessen uit MBA in één dag
Management Classics II - Inzicht en advies van de belangrijkste managementgoeroes
De twaalf belangrijkste inzichten uit het MBA in één dag-programma biedt de twaalf belangrijkste inzichten op het gebied van leiderschap, organisatie, strategie en uitvoering. Ben Tiggelaar geeft zijn visie op de beste ideeën van de belangrijkste managementdenkers en gaat in op de volgende thema's: - Leiderschap: hoe geef je effectief leiding aan jezelf en aan anderen? - Organisatie: hoe bouw je een succesvolle organisatie? - Strategie: hoe ontwikkel je een goede strategie? - Uitvoering: hoe...
Nederlands | 1 uur 4 minuten (95 MB) | Tyler Roland Press, Soest | 2014
Luisterboek (digitaal)
Ben Tiggelaar De ideeën van Charles Handy over werk en organisaties
MBA in één dag - Management Classics II - Inzicht en advies van de belangrijkste managementgoeroes
Charles Handy is geen typische managementgoeroe. Stappenplannen, opsommingen en concrete tips hoef je van hem niet te verwachten. Handy denkt anders. Meer filosofisch. Hij zet aan tot denken. Hij wil je helpen om iets te begrijpen, zodat je daarna zelf de vervolgstappen kunt bedenken. In het werk van Charles Handy keert een aantal thema's steeds terug. In dit luisterboek zullen we kijken naar zijn ideeën over organisatieculturen en over zingeving op de werkvloer. Na het succes van de eerste tien...
Nederlands | 59 minuten (88 MB) | Tyler Roland Press, Soest | 2014
Luisterboek (digitaal)
Ben Tiggelaar De ideeën van David Maister over professionals
Management Classics II - Inzicht en advies van de belangrijkste managementgoeroes
David Maister richt zich exclusief op professionele organisaties, hun managers en hun medewerkers: de professionals. Professionele organisaties zijn dienstverlenende organisaties, die maar één product te bieden hebben: hun mensen. Die leveren de toegevoegde waarde. Na het succes van de eerste tien MBA in één dag-luisterboeken kon een vervolg niet uitblijven. Ben Tiggelaar presenteert daarom een volledig nieuwe reeks van tien MBA in één dag-luisterboeken met daarin een frisse blik op de beste...
Nederlands | 1 uur (89 MB) | Tyler Roland Press, Soest | 2014
Luisterboek (digitaal)