Zoekresultaten
Resultaat 41 - 60 (van 132)
Leraar in een kleurrijke school
keuzes en overwegingen van docenten rondom het lesgeven in een multiculturele school
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Coutinho, Bussum | 2004
Gedrukt boek
M.M.W. Oosterhof-van der Poel Opvoedingsvragen 4-12 jarigen
handleiding voor opvoeders
Non-fictie
Nederlands | 101 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2004
Gedrukt boek
J.B.M. Kuks Praktische neurologie
van symptoom naar diagnose
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten | 2004
Gedrukt boek
Leerzaam
samen leren in Dalton en vmbo; negen portretten
Bespreking van het Dalton vmbo aan de hand van de Daltonprincipes, toegelicht met behulp van interviews met leerkrachten aan deze schoolsoort.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2004
Gedrukt boek
Ron Ritzen Filosofie van het onderwijs
een analyse van acht hoofdvragen
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | DAMON, Budel | 2004
Gedrukt boek
Peter Frederiks Waren we maar eerder begonnen
over de aanpak van onderwijsvernieuwing
Non-fictie
Nederlands | 155 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten | 2004
Gedrukt boek
Losbandige jeugd
jongeren en moraal in de Nederlanden tijdens de late Middeleeuwen en de Vroegmoderne Tijd
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Verloren, Hilversum | 2004
Gedrukt boek
Rien van IJzendoorn De kwaliteit van de Nederlandse kinderopvang
Overzicht van de huidige stand van kennis over de kwaliteit van kinderopvang.
Non-fictie
Nederlands | 185 pagina's | Boom, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Paul Baeten De maat van kindermishandeling
meldcode en criteria van kindermishandeling
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | SPW, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Jet Isarin Kind als geen ander
moeders van gehandicapte kinderen tussen wie en wat
Non-fictie
Nederlands | 247 pagina's | DAMON, Budel | 2004
Gedrukt boek
José van Loo Effectief communiceren met ouders
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2004
Gedrukt boek
Mylène Hanson Gesprekken in de multiculturele klas
omgaan met diversiteit in het primair onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Coutinho, Bussum | 2004
Gedrukt boek
Olga Rodenko Wat heet opvoeden
een bezinning op de pedagogische taak
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | SWP, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Reinalda Kerseboom Vertel mij wat
kinderen helpen met verhalen
Theorie en praktijk van het vertellen van verhalen aan kinderen met probleemgedrag als psychotherapeutisch middel.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten | 2004
Gedrukt boek
Ervaringscentrum voor vraaggericht werken Durven loslaten
vraaggericht werken in het basisonderwijs; portretten over luisteren naar leerlingen
Non-fictie
Nederlands | 85 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2004
Gedrukt boek
Christelijke Hogeschool Windesheim Dwarsliggers, de uitdaging
Non-fictie
Nederlands | 74 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2004
Gedrukt boek
Pieter Verstraete Macht en onmacht in het orthopedagogisch werkveld
Foucault en de zorg voor personen met een mentale handicap in de 19de eeuw
Non-fictie
Nederlands | 135 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2004
Gedrukt boek
Kansrijke taalhoeken in groep 1-8
Didactisch werkboek voor moedertaalonderwijs voor leerkrachten van de basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | HBuitgevers, Baarn | 2004
Gedrukt boek
Anne Luc van der Vegt Kijken door het venster
onderzoek naar acht jaar vensterscholen in Groningen
Verslag van de ontwikkeling van en ervaringen met brede scholen (vensterscholen) in Groningen.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | SWP, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Esther Hageman Een beslissend jaar
vier seizoenen in groep 8
Belevenissen in groep 8 van de basisschool, gezien vanuit het perspectief van de leerkracht.
Non-fictie
Nederlands | 248 pagina's | Het Spectrum, Utrecht | 2004
Gedrukt boek