Zoekresultaten
Resultaat 41 - 60 (van 69)
Jeanne Boden De essentie van China
communicatie, cultuur, commitment
Praktische informatie over de Chinese bedrijfscultuur, economie en wetgeving voor Nederlandse ondernemers die in China zaken willen gaan doen.
Non-fictie
Nederlands | 243 pagina's | Coutinho, Bussum | 2006
Gedrukt boek
Erik Reijnders Interne communicatie voor de professional
naar een interactie-visie
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's | Van Gorcum, Assen | 2006
Gedrukt boek
Christelijke Hogeschool Windesheim Meesterlijk: inspirerende essenties van leren
Artikelen over belangrijke aspecten van het leerproces bij kinderen, waarbij spel en zelfsturing centraal staan.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2006
Gedrukt boek
Relatiemedia
praktijkboek voor doelgroepgericht communiceren
Praktijkboek voor het ontwikkelen, maken en uitgeven van gratis bladen voor medewerkers en relaties van bedrijven.
Non-fictie
Nederlands | 572 pagina's | FT Prentice Hall, [Amsterdam etc.] | 2006
Gedrukt boek
Joyce Meuzelaar Marketing is waardenloos authenticiteit is magnetizing
Beschrijving van een marketingconcept waarbij bedrijven cliënten trekken door een imago van authenticiteit en echtheid.
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2006
Gedrukt boek
Anita Roelands Overleggen met effect
Praktisch studie- en werkboek over verschillende communicatiestijlen binnen overlegsituaties en voor het bepalen en uitwerken van de eigen communicatiestijl voor effectief overleg.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Coutinho, Bussum | 2006
Gedrukt boek
Basisboek entertainmentmarketing
muziek, film, games, media, sport en evenementen
Hand- en studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 655 pagina's | Coutinho, Bussum | 2006
Gedrukt boek
Goos Geursen Als de leuning beweegt ...
... en morgen ineens ergens anders hangt, er anders uitziet of halverwege ophoudt, hoe kom je dan waar je wilt zijn?; nieuw houvast voor marketeers, communicatiemensen en managers
Non-fictie
Nederlands | 218 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, [Zaltbommel] | 2006
Gedrukt boek
Rolf Meursing De mobiele organisatie
Praktische leidraad voor het mobiel uitwisselen van informatie binnen organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 108 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2006
Gedrukt boek
Martin Euwema Vuurhaarden, pyromanen en brandweermannen
omgaan met conflicten op het werk
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, [Zaltbommel] | 2006
Gedrukt boek
Liz Harris-Tuck Brand You
Handboek vanuit marketingperspectief voor het kiezen van de juiste stage en baan, met name voor studenten in het hoger beroeps- en universitair onderwijs in commerciële richtingen.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's | Pearson Prentice Hall, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Gertine Fornerod Samenwerken in projectgroepen
via digitale en traditionele communicatiemiddelen
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen [etc.] | 2006
Gedrukt boek
Pim van den Berg Ondernemen is een straatfeest
perspectief op de 21ste eeuw; een inspiratieboek van Pim van den Berg
Visie in woord en beeld op marketing, volgens welke verkopers alleen succesvol kunnen zijn als ze zelf de straat opgaan om inspiratie en kennis over de markt te verzamelen.
Non-fictie
Nederlands | 287 pagina's | Forum, Amsterdam | 2006
Gedrukt boek
Robertus Helena Leurs Onbegrijpelijk kwaad
Marc Dutroux als 'ster van het kwaad' en als sublieme media-ervaring
Cultuur- en mediafilosofisch onderzoek naar de verbijstering die volgde op de kortstondige ontsnapping van kindermoordenaar Marc Dutroux op 23 april 1998.
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Vossiuspers UvA, [Amsterdam] | 2006
Gedrukt boek
Floris Hurts De onmisbaarheidsfactor
in zeven stappen bereiken dat klanten niet meer zonder u willen
Stappenplan voor marketeers en managers om hun bedrijf beter aan te laten sluiten bij de wensen van de klant door een totaalconcept van serviceverlening.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijk en educatieve uitgeverij, [Zaltbommel] | 2006
Gedrukt boek
Bas Bakker (Markt)onderzoek: basis en verdieping
Studieboek en naslagwerk op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 130 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2006
Gedrukt boek
Marij Bosdriesz Schoolmaatschappelijk werk in uitvoering
handreiking schoolmaatschappelijk werk in het primair onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 95 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2006
Gedrukt boek
Jack Diekstra Communiceren is geen kunst
competentiegerichte trainingen voor het hbo
Hand- en studieboek voor communicatie in met name een zakelijke context.
Non-fictie
Nederlands | 180 pagina's | Boom onderwijs, [Amsterdam] | 2006
Gedrukt boek
Gust De Meyer De beste smaak is de slechte smaak
populaire cultuur en complexiteit
Pleidooi voor een positieve herwaardering van videogames, televisie en internet als uitingen van massacultuur.
Non-fictie
Nederlands | 260 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2006
Gedrukt boek
Stichting Interreligieuze Dialoog Interreligieus werken
Informatie en tips met betrekking tot interreligieuze ontmoetingen.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Damon, Budel | 2006
Gedrukt boek