Zoekresultaten
Resultaat 41 - 60 (van 61)
Jaap Toorenaar Hoe verzinnen ze het?
bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord
Interviews met de makers van de meest succesvolle reclamefilmpjes en -campagnes van de afgelopen jaren.
Non-fictie
Nederlands | 376 pagina's (ePub2, 22 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2019
E-book
Ronan Farrow Catch & kill
chantage, spionage en het complot om seksueel misbruik te verzwijgen
Verslag van de moeizame speurtocht om het seksuele wangedrag en het machtsmisbruik van filmproducent Harvey Weinstein aan het licht te brengen en wat er daarna gebeurde.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,7 MB | Luitingh Sijthoff, Amsterdam | 2019
E-book
Joke Claessens | Rob D'Hondt Praktijkboek motiverende gespreksvoering
werken aan jouw vaardigheden
Werkboek om een gesprekstechniek aan te leren voor een gemotiveerde samenwerking tussen hulpverlening en hulpvrager.
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Uitgeverij Ekklesia, [Houten] | 2019
Gedrukt boek
Jasper Meerding En nu weer aan het werk!
maak vergaderen boeiend en efficiënt
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Kayo Matsushita When news travels east
translation practices by Japanese newspapers
Journalism and unique translation practices by Japanese media today International news stories provided to the public basically rely on translation. Most of this translation is done not by translators, but by journalists with practically no training in translation. What happens when the norms of journalism and those of translation clash? In this book, the author, a trained conference interpreter and former international journalist, investigates translator decisions in the practice of Japanese news...
Non-fictie
Engels | PDF, 3,3 MB | Leuven University Press, Leuven | 2019
E-book
Egbert Jan van Bel Kloteklanten 3.0
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Klaas Weima Aandacht
"aandachtsmarketing"
Praktische gids voor marketeers om temidden van alle mediageweld toch aandacht te trekken voor hun merk, product of dienst.
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | S2uitgevers, [Baarn] | 2019
Gedrukt boek
Werner Hoenders Verkopen als tweede beroep
klantgericht verkopen voor zakelijke professionals
Adviezen voor zakelijke professionals (vrije beroepen) zoals advocaten, ingenieurs, accountants en adviseurs om hun diensten door sympathiek en assertief gedrag onder de aandacht van cliënten te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 167 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2019
Gedrukt boek
Marc Oosterhout Power brands 2.0
de 12 wetten van het nieuwe merkdenken
Leidraad voor ondernemers en marketeers die hun merk krachtig in de markt willen zetten.
Non-fictie
Nederlands | 173 pagina's | Adformatie, [Amsterdam] | 2019
Gedrukt boek
Ment Kuiper Marketingplan op 1 A4
een succesvolle klantgerichte strategie ontwikkelen die echt werkt; voor business to business (B2B), business to consumer (B2C), non-profit, online en offline
SAMENVATTING: "Alle professionals in het marketing- en communicatievak maken plannen en ontwikkelen strategieën. Dat kost soms meer tijd dan je denkt met minder effect dan je had gehoopt. Het gevolg is dat we plannen gaan maken vanuit automatisme. Meer gestructureerde marketing- en communicatieplannen leiden tot grotere successen, betere acceptatie door collega’s en management en snellere implementatie. Dit boek helpt je op basis van een duidelijke en eenduidige structuur aan een werkbaar succesvol...
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Charles Huijskens Overleven in crisistijd
Adviezen aan ondernemers, politici en bekende Nederlanders die in een crisissituatie belanden die de aandacht van de media trekt.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Prometheus, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Bureau Wibaut Hosselen, harken en andere handigheden
survivalgids voor freelance journalisten
Freelance journalisten vertellen over hun ervaringen en geven praktische adviezen aan collega's.
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Uitgeverij Van Gennep, [Alkmaar] | 2019
Gedrukt boek
Jan De Maeyer N(i)et echt!
mediawijsheid in tijden van fake news
Non-fictie
Nederlands | 176 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2019
Gedrukt boek
Sandy Rogers | Leena Rinne | Glenn Vergoossen Leiderschap in loyaliteit
de winnende mindset voor trouwe klanten
Adviezen aan marketeers, verkopers en bedrijfsleiders om klanten aan hun bedrijf te verbinden.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Tom Lenting Gamegeschiedenis van Nederland 1978-2018
Non-fictie
Nederlands | 186 pagina's | Karel van Mander Academy, [Steenwijk] | 2019
Gedrukt boek
Frank Regtvoort Wat communiceren betekent
Diverse gedachten over communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 79 pagina's | Uitgeverij Nobelman, Groningen | 2019
Gedrukt boek
C.N.A. Molenaar Het einde van concurrentie?
zakendoen in de platformeconomie
SAMENVATTING: "Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van netwerken, algoritmes en internet. Hierdoor veranderen marktomstandigheden, waardoor de concurrentie ook verandert. Hoe kun je nog concurreren met grote interne aanbieders als Bol.com, Amazon.com of Zalando.com? De concurrentiestrijd vindt niet langer meer plaats op basis van producten of prijs, maar op basis van klantbinding. Daarnaast komen er steeds meer platformen, de zogenaamde multisided platformen,...
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Selma Koopman | Corine Matser | Marjolein van Braam Morris | Bas Bakker Het Betekenboek
iedereen kan tekenen, jij ook!
Nederlands | 196 pagina's | de Betekenaar, Utrecht | 2019
Gedrukt boek
Theo de Joode | Bert van der Zaag Communicatie voor Financials
Nederlands | 258 pagina's | 2019
Gedrukt boek
Andy Mosmans Startup branding
een goed begin is het halve merk
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Adfo Books, [Amsterdam] | 2017
Gedrukt boek