Zoekresultaten
Resultaat 41 - 47 (van 47)
Rijn Vogelaar De Superpromoter
over de kracht van enthousiasme
Adviezen aan managers en ondernemers voor het inzetten van enthousiaste cliënten en medewerkers voor het in de markt zetten van nieuwe diensten en producten.
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2009
Gedrukt boek
Danny Oosterveer Basisboek data-driven marketing
Basisboek data-driven marketing is een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, datacommunicatie en optimalisatie. In deze tweede editie is meer aandacht besteed aan een sterke toepassing in de praktijk. Zowel vanuit de organisatie(Hoe word je een data-gedreven organisatie? Wat vraagt dat van de cultuur en de mensen?) als vanuit de marketeer (Hoe pas je data-gedreven werken toe in je marketingwerkzaamheden?). Het boek doet dit aan de hand van nieuwe modellen, stappenplannen...
Nederlands | 308 pagina's | Noordhoff, Groningen | 2023
Gedrukt boek
Roel Stavorinus Strategisch brand design
ontwerpen vanuit marketingperspectief
Strategisch Brand Design biedt studenten en professionals een helder overzicht van de belangrijkste stappen bij het ontwikkelen van design voor merken. Het bestaat uit vier delen, te beginnen met een heldere uitleg van de belangrijkste marketingbegrippen. Daarna volgt een duidelijk stappenplan voor onderzoek en strategie. Het geeft vervolgens alle handvatten die je nodig hebt voor het ontwerpen vanuit strategie. Op de website bij het boek staat het vierde deel dat bestaat uit methodieken, tools en...
Non-fictie
Nederlands | 281 pagina's | Noordhoff, Groningen | 2023
Gedrukt boek
Hotel Flora afl. 4
Een literair-journalistieke uitgave van het Rien van Nunen Genootschap
Nederlands | 112 pagina's | Rien van Nunen Genootschap, Hillegom | 2023
Gedrukt boek
Perry ten Hoor | Lynn van de Lucht Maken en raken
de essentie van communicatie en creatie
Non-fictie
Nederlands | 257 pagina's | Uitgeverij Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2023
Gedrukt boek
Nicol Tadema De 7 magische woorden
waarmee jij als tekstschrijver of marketeer jouw resultaten beïnvloedt
Nederlands | 192 pagina's | Nicol Communicatie, Almere | 2023
Gedrukt boek
Seema Sharma The new creatives
how AI changes the face of the creative industry
Non-fictie
Engels | 289 pagina's | BIS, Amsterdam | 2023
Gedrukt boek