Zoekresultaten
Resultaat 601 - 620 (van 2109)
Wil Michels Fanstrategie
Praktische adviezen aan ondernemers en marketeers om liefhebbers van hun merk te mobiliseren voor de promotie ervan.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Noordhoff, Groningen, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Wim De Wel What the h#ck communicatie
Praktische informatie voor het verbeteren van communicatie in het dagelijkse leven.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Wim De Wel, [Tremelo] | 2021
Gedrukt boek
Edwin Kaats Leren samenwerken tussen organisaties
samen bouwen aan allianties, netwerken, ketens en partnerships
Handboek voor professionals die samenwerkingsverbanden tot stand brengen en hun functioneren willen verbeteren of evalueren.
Non-fictie
Nederlands | 495 pagina's | Kluwer, Deventer | 2012
Gedrukt boek
Amy E. Herman De kunst van het observeren
scherper denken door aandachtig kijken
Eenvoudige manieren om beter te leren observeren, analyseren en communiceren.
Non-fictie
Nederlands | 309 pagina's (ePub2, 15 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Andrew Newberg | Mark Robert Waldman Compassievolle communicatie
een neuropsychologische benadering
Theorie en praktijk van het voeren met gebruik van mindfulness en neuropsychologie van zinvolle gesprekken in relaties, op het werk en met kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Ten Have, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Henk Middelveld De nieuwe openbare bibliotheek
herpositionering van de meest gebruikte culturele voorziening in Nederland
De opkomst van internet en van elektronische informatiedragers heeft enorme gevolgen voor de rol en taken van de openbare bibliotheek: de gedrukte media verliezen terrein. Onderzoek naar de veranderende omgeving van de openbare bibliotheek en de consequenties voor de dienstverlening, het personeel, de collectie en de gebouwen. De auteur gelooft niet in de definitieve teloorgang van het boek, en zolang er boeken zijn, zijn er bibliotheken.
Non-fictie
Nederlands | 105 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2003
Gedrukt boek
Maarten Beernink Verdienen met uitgeven
inspiratiegids voor je boek in eigen beheer
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2015
Gedrukt boek
Raimond Honig Houd ermee op!
over eerlijk communiceren met jezelf en anderen
Houd ermee op! Over eerlijk communiceren met jezelf en anderen In `Houd ermee op! Over eerlijk communiceren met jezelf en anderen, gaat auteur Raimond Honig samen met jou op zoek naar de vele levensvragen die we allemaal hebben. Hij hoopt je hiermee op een gestructureerde manier inzicht te geven in de wijze waarop ook jij jouw vraagstukken bij de hand kunt nemen en je jouw leven kunt leven zoals jij dat wenst, zonder dat je dat laat doen door en doet voor anderen in plaats van voor jezelf. En natuurlijk...
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's (ePub2, 0,3 MB) | CMI Books, Lierderholthuis | 2014
E-book
Martín Caparrós Honger
Analyse van het wereldwijde probleem van de voedselproductie en -verdeling.
Non-fictie
Nederlands | 656 pagina's | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
René Boonstra Transmedia storytelling
stappenplan voor communicatieprojecten
Non-fictie
Nederlands | 165 pagina's | Boom Lemma Uitgevers, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Eveline van Zeeland Basisboek neuromarketing
neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2016
Gedrukt boek
Eveline De Ridder Communiceren als het (nog niet) brandt
Praktische gids over crisiscommunicatie voor managers en leidinggevenden om reputatieschade te voorkomen.
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's | Pelckmans, Kalmthout | 2022
Gedrukt boek
Mirjam Wiersma Zakelijk flirten
tools voor een sprankelend en overtuigend gesprek
Wil je graag op dezelfde golflengte zitten met je gesprekspartner? Je zakelijke gesprek laten sprankelen? De ander overtuigen en verleiden tot het aannemen van je boodschap? Zakelijk flirten laat zien hoe je met je charme en de juiste focus mensen enthousiast maakt. Het boek staat vol concrete tips en voorbeelden hoe je gesprekken kunt sturen. Leer hoe je altijd een goede eerste indruk maakt, hoe je voor een goede werksfeer zorgt en hoe je met woorden kunt boeien. Leer ook de lichaamstaal van je...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,5 MB | Spectrum, Amsterdam | 2011
E-book
Michiel Hogerhuis Alle gedrag is communicatie
wat we doen is niet normaal
Kritische benadering van het traditionele communicatiemodel uit de communicatieleer (zender - boodschap - ontvanger) met grotere nadruk op de rol van allerlei vooronderstellingen en psychologische processen in de intermenselijke communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | SWP, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Frank Uit de Weerd | Marita Fridjhon Systeem geïnspireerd leiderschap
hoe je de collectieve wijsheid kunt aanboren om beter in te spelen op veranderingen, wendbaarder te worden en de samenwerking te versterken
Ons tijdsgewricht vraagt om nieuw leiderschap. Het klassieke model van de top-down gedreven, 'alwetende' leider werkt niet meer in een complexe, snel veranderende wereld. Er is een alternatieve manier van leidinggeven nodig die gebruik maakt van de inzichten, ervaringen, en creativiteit van alle medewerkers in de organisatie, weg van de druk, stress en angst die zo kenmerkend is voor traditioneel leiderschap. Systeem Geïnspireerd Leiderschap verschaft een krachtig alternatief voor moderne leiders....
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's (ePub2, 3,9 MB) | Uitgeverij Thema, Zaltbommel | 2023
E-book
Susanne Piët Het groot communicatiedenkboek
Non-fictie
Nederlands | 415 pagina's | FT Prentice Hall, [Amsterdam] | 2005
Gedrukt boek
William Ury Persoonlijk onderhandelen
jezelf overtuigen als voorwaarde voor succes
Bij een moeilijk gesprek of onderhandeling zet je je vaak schrap en ben je sterk gefocust op de ander en diens doelen. ‘Hoe voorkom ik dat ik aan het kortste eind trek?’ Gevolg is dat je reactief handelt en je eigen belang uit het oog verliest. Het leidt doorgaans tot compromissen of teleurstellingen. Dit gebeurt niet alleen in onderhandelingen maar bij heel veel beslissingen die je neemt. William Ury pleit er dan ook voor dat je goed kijkt wat je nodig hebt om je eigen potentieel optimaal waar te...
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Charida Dorder AI in marketing
gids voor de marketingprofessional van de toekomst
Praktische gids voor marketeers over de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing, met beschrijvingen van methodes om AI in te zetten voor o.m. het creëren van content, marketing analytics en customer service. Met foto’s en illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2023
Gedrukt boek
Noël Slangen Modellen van C
strategische communicatie in 62 verrassende modellen
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2006
Gedrukt boek
Juanita Brown | David Isaacs Het World Café
de toekomst vormgeven door zinvolle gesprekken
Beschrijving van een flexibele, inspirerende aanpak voor het ontwikkelen van een gezamenlijke dialoog rondom een bepaald thema, voor het delen van wederzijdse kennis en om nieuwe kansen te ontdekken.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Heart Media, Haarzuilens | 2021
Gedrukt boek