Zoekresultaten
Resultaat 601 - 620 (van 2109)
William Ury Persoonlijk onderhandelen
jezelf overtuigen als voorwaarde voor succes
Bij een moeilijk gesprek of onderhandeling zet je je vaak schrap en ben je sterk gefocust op de ander en diens doelen. ‘Hoe voorkom ik dat ik aan het kortste eind trek?’ Gevolg is dat je reactief handelt en je eigen belang uit het oog verliest. Het leidt doorgaans tot compromissen of teleurstellingen. Dit gebeurt niet alleen in onderhandelingen maar bij heel veel beslissingen die je neemt. William Ury pleit er dan ook voor dat je goed kijkt wat je nodig hebt om je eigen potentieel optimaal waar te...
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's (ePub2, 0,7 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Bill McGowan | Alisa Bowman De perfecte pitch
de zeven principes van het overtuigen
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Spectrum, Houten | 2014
Gedrukt boek
John Manschot Effectief in cruciale gesprekken
de vier eigenschappen van een succesvol gesprek over lastige kwesties
Adviezen aan managers in bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Wim De Wel What the h#ck communicatie
Praktische informatie voor het verbeteren van communicatie in het dagelijkse leven.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Wim De Wel, [Tremelo] | 2021
Gedrukt boek
Petra Hoogerwerf Vonk!
fondsen werven met hoofd en hart
Adviezen aan medewerkers van goede doelen om sponsors en donateurs over te halen tot financiële steun.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Lenthe Publishers, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek
Patti Valkenburg Beeldschermkinderen
theorieën over kind en media
Overzicht van het tegenwoordige onderzoek naar en de gangbare theorieën over kinderen en de beeldschermmedia.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Boom, Amsterdam | 2008
Gedrukt boek
Edwin Kaats Leren samenwerken tussen organisaties
samen bouwen aan allianties, netwerken, ketens en partnerships
Handboek voor professionals die samenwerkingsverbanden tot stand brengen en hun functioneren willen verbeteren of evalueren.
Non-fictie
Nederlands | 495 pagina's | Kluwer, Deventer | 2012
Gedrukt boek
Wil Michels Fanstrategie
Praktische adviezen aan ondernemers en marketeers om liefhebbers van hun merk te mobiliseren voor de promotie ervan.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Noordhoff, Groningen, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Andrew Newberg | Mark Robert Waldman Compassievolle communicatie
een neuropsychologische benadering
Theorie en praktijk van het voeren met gebruik van mindfulness en neuropsychologie van zinvolle gesprekken in relaties, op het werk en met kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Ten Have, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Ivo Niehe De afterparty
persoonlijke verhalen over wat u nooit te zien kreeg
Een unieke blik achter de schermen bij het werk van een van de bekendste gezichten van de Nederlandse televisie, met foto’s uit zijn rijke privéarchief Ivo Niehe, een van de bekendste presentatoren van de afgelopen decennia, is in zijn rijke televisiearchief gedoken en laat ons meekijken. In zijn programma’s kwamen vele nationaal en internationaal bekende gasten voorbij zoals Prince, Grace Jones, Mies Bouwman, Julio Iglesias, Audrey Hepburn, John Bercow (Mr. Speaker) en Roald Dahl. Nu blikt hij...
Non-fictie
Nederlands | 288 pagina's (ePub2, 50 MB) | Boekerij, Amsterdam | 2023
E-book
René Boonstra Transmedia storytelling
stappenplan voor communicatieprojecten
Non-fictie
Nederlands | 165 pagina's | Boom Lemma Uitgevers, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Twan Huys Ik ben een New Yorker
'Ik ben een New Yorker. Zelfs als Limburger mag ik dat samen met acht miljoen stadsgenoten zeggen. Om New Yorker te zijn, hoef je maar één ding te doen: durf schaamteloos te dromen. Dit is de meest uitbundige stad ter wereld en mijn baan is het perfecte alibi voor een eindeloze ontdekkingsreis.' In Ik ben een New Yorker portretteert Twan Huys de stad en zijn bewoners en schrijft hij over ontmoetingen met intrigerende en extravagante personen. Van 1999 tot 2006 deed hij verslag van de Amerikaanse...
Non-fictie
Nederlands | 208 pagina's (ePub2, 0,4 MB) | Spectrum, Houten | 2013
E-book
Henk Middelveld De nieuwe openbare bibliotheek
herpositionering van de meest gebruikte culturele voorziening in Nederland
De opkomst van internet en van elektronische informatiedragers heeft enorme gevolgen voor de rol en taken van de openbare bibliotheek: de gedrukte media verliezen terrein. Onderzoek naar de veranderende omgeving van de openbare bibliotheek en de consequenties voor de dienstverlening, het personeel, de collectie en de gebouwen. De auteur gelooft niet in de definitieve teloorgang van het boek, en zolang er boeken zijn, zijn er bibliotheken.
Non-fictie
Nederlands | 105 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2003
Gedrukt boek
Maarten Beernink Verdienen met uitgeven
inspiratiegids voor je boek in eigen beheer
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Het Boekenschap, [Zelhem] | 2015
Gedrukt boek
Martín Caparrós Honger
Analyse van het wereldwijde probleem van de voedselproductie en -verdeling.
Non-fictie
Nederlands | 656 pagina's | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Eveline De Ridder Communiceren als het (nog niet) brandt
Praktische gids over crisiscommunicatie voor managers en leidinggevenden om reputatieschade te voorkomen.
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's | Pelckmans, Kalmthout | 2022
Gedrukt boek
Marian Draaisma | Sjors van Leeuwen Power to the people.
marketing in de zorg
Praktisch handboek waarin beschreven wordt hoe je als zorgorganisatie marktgericht wordt en hoe je marketing als nieuwe discipline invoert in de zorg.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 48 MB | Pluryn, Nijmegen | 2020
E-book
Michiel Hogerhuis Alle gedrag is communicatie
wat we doen is niet normaal
Kritische benadering van het traditionele communicatiemodel uit de communicatieleer (zender - boodschap - ontvanger) met grotere nadruk op de rol van allerlei vooronderstellingen en psychologische processen in de intermenselijke communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | SWP, Amsterdam | 2007
Gedrukt boek
Susanne Piët Het groot communicatiedenkboek
Non-fictie
Nederlands | 415 pagina's | FT Prentice Hall, [Amsterdam] | 2005
Gedrukt boek
Eveline van Zeeland Basisboek neuromarketing
neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
Non-fictie
Nederlands | 269 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2016
Gedrukt boek