Zoekresultaten
Resultaat 621 - 640 (van 2109)
Evert Heintz Een leven lang Flow
Ontdek je ongekende vermogens met de Piramide van Inzicht®
"Plotseling sloeg de grond onder mijn voeten weg en viel ik de diepte in. Tijdens mijn val belandde ik op een sneeuwbrug die mijn leven heeft gered, want de gletsjerspleet was minstens 50 meter diep." Je kunt als mens veel meer dan je denkt! In Een leven lang FLOW leer je op praktische wijze je ongekende vermogens te ontdekken en zo de flow en energie in je eigen leven te verhogen. Na een bijna-doodervaring ontwikkelde auteur en gepassioneerd bergbeklimmer Evert Heintz het vitaliteitsmodel De Piramide...
Nederlands | 268 pagina's (ePub2, 11 MB) | Heintz, Heemskerk | 2023
E-book
Casper Thomas De autoritaire verleiding
over de opmars van de antiliberale wereldorde
Journalistieke analyse van de opkomst van autoritaire leiders in landen als Hongarije, Rusland, Turkije, India en de Verenigde Staten.
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's (ePub2, 3,2 MB) | Atlas Contact, Amsterdam | 2018
E-book
Peter Ampe From cold case to gold case
how to craft engaging case films
how to translate an idea into a compelling case study film. The author Peter Ampe combines fifteen years of jury experience with sharp analyses of award-winning cases. This guide is based on the vital insight that case study films have a lot in common with short movies. You will learn how to go from copywriter to screenwriter and use plot, genre and structure to evolve from complacent to compelling, from messy to seamless - from case to story. This step by step guide provides an essential tool for...
Non-fictie
Engels | 118 pagina's (ePub2, 3,5 MB) | Borgerhoff & Lamberigts, Ghent | 2020
E-book
Désirée van Osch Communicatietheorie
een inleiding voor communicatieprofessionals
Iedereen communiceert. Maar wat is communicatie eigenlijk? Voor communicatieprofessionals of iedereen die dat wil worden, biedt deze inleiding in de communicatietheorie zicht op dat zo opvallende en toch gemaskeerde fenomeen in onze maatschappij. Kort en krachtig beschrijft Désirée van Osch de basics van communicatie op een deskundige en prettig leesbare wijze. Dit levert snel en accuraat een grote dosis kennis voor een waardevol vakgebied. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's (PDF, 4,3 MB) | Econtentenzo, Waalre | 2020
E-book
Charida Dorder AI in marketing
gids voor de marketingprofessional van de toekomst
Praktische gids voor marketeers over de opkomst van kunstmatige intelligentie (AI) in marketing, met beschrijvingen van methodes om AI in te zetten voor o.m. het creëren van content, marketing analytics en customer service. Met foto’s en illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2023
Gedrukt boek
Noël Slangen Modellen van C
strategische communicatie in 62 verrassende modellen
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2006
Gedrukt boek
Rudy Moenaert | Henry Robben The customer leader
A Leadership Guide to Build Great Business through the Choices Customers Make
The Customer Leader makes your favorite management books obsolete. You can start emptying and rearranging your bookcase and make room for the Customer Leader. The Customer Leader is an action-packed, no-nonsense page-turner. It helps you to define value, analyze the arena you are competing in, develop a winning value proposition, and build a customer-driven organization. The Customer Leader is about leadership, customers, and creating great business. It addresses the most important question every...
Engels | 208 pagina's (ePub2, 1 MB) | S2 Uitgevers, Baarn | 2023
E-book
Hanan Challouki Inclusive Communication
Everything you need to know to reach a diverse audience
In an increasingly diverse society, companies and governments are constantly looking for ways to communicate efficiently and broaden their target audience. The difference between the diversity in society and the lack of it in the majority of sectors is enormous. Companies are increasingly aware of the potential of diverse target groups and want to know how to reach them effectively. However, in-house communication teams and creative agencies lack the necessary expertise to achieve this. With this...
Engels | 160 pagina's (ePub2, 2,8 MB) | Pelckmans, Edegem | 2022
E-book
Daniël Schut | Jean H.M. Wagemans Argumentatie en debat
Theorie en praktische aanwijzingen voor het voeren van debatten.
Non-fictie
Nederlands | 156 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Patrick Lencioni De 6 talenten voor teamwork
voorkom frustraties en werk met plezier
Net als in zijn baanbrekende bestseller De vijf frustraties van teamwork deelt Lencioni zijn inzichten over topprestaties en werkplezier in de vorm van een verhaal. Bul Breukers loopt vast in zijn werk en ook thuis gaat het niet lekker. Hij besluit een eind te maken aan zijn werkfrustraties en ontdekt gaandeweg dat teams veel soepeler en productiever worden als iedereen in het team zich mag bezighouden met de dingen waar hij of zij goed in is en energie van krijgt. Het onderliggende model bij Buls...
Nederlands | 168 pagina's (ePub2, 5,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2023
E-book
Juanita Brown | David Isaacs Het World Café
de toekomst vormgeven door zinvolle gesprekken
Beschrijving van een flexibele, inspirerende aanpak voor het ontwikkelen van een gezamenlijke dialoog rondom een bepaald thema, voor het delen van wederzijdse kennis en om nieuwe kansen te ontdekken.
Non-fictie
Nederlands | 270 pagina's | Heart Media, Haarzuilens | 2021
Gedrukt boek
Judith ter Horst Zakelijk schrijven
Non-fictie
Nederlands | 190 pagina's | Coutinho, Bussum | 2006
Gedrukt boek
Pacelle van Goethem IJs verkopen aan eskimo's
de psychologie van overtuigen
Praktische tips om mensen te overtuigen, aangevuld met voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Youssef Azghari Aan de slag met diversiteit
effectief communiceren met verschillende culturen
Adviezen voor professionals in de dienstverlening om effectief te communiceren met mensen uit verschillende culturen.
Non-fictie
Nederlands | 166 pagina's | Nelissen, Barneveld | 2009
Gedrukt boek
Marjolijn van Burik Een praatje maken
contact leggen in werk en privé
Non-fictie
Nederlands | 90 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2004
Gedrukt boek
Huib Koeleman Social media voor interne communicatie
twitteren op je werk
Non-fictie
Nederlands | 234 pagina's | Kluwer, Deventer | 2011
Gedrukt boek
Darwin Frieser Effectief mondeling communiceren in drie stappen
Studieboek op hbo/wo-niveau over mondelinge communicatie in een zakelijke omgeving.
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Arjan Broere Doelgericht onderhandelen
leer het proces te beïnvloeden en behaal het optimale resultaat
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Spectrum, Houten | 2014
Gedrukt boek
Mária Ballendux-Bogyay Leven en werken met Hongaren
Beschrijving van de verschillen in gedragscultuur tussen Nederlanders en Hongaren.
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | KIT Publishers, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Chantal Schinkels Het koopinfuus
hoe we verslaafd worden gemaakt aan online bestellen
Je hebt het in een gesprek over een bepaald type sneakers en even later zie je van precies die sneakers online een advertentie. Toeval? Natuurlijk niet. Adverteerders en online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen. Ze gaan steeds verder in hun drang naar meer data en meer conversie – zonder zich de vraag te stellen of hun werkwijze wel ethisch verantwoord is. Online shoppen is een casino geworden waarbij alles erop...
Nederlands | 188 pagina's (ePub2, 5,3 MB) | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam, Antwerpen | 2023
E-book