Zoekresultaten
Resultaat 641 - 660 (van 2109)
Peter Olsthoorn De macht van Facebook
Theo, ben je dood ofzo?
Analyse van Facebook, het grootse sociale netwerk ter wereld, met aandacht voor zowel de innovaties als de excessen ervan.
Non-fictie
Nederlands | 245 pagina's | Elikser, Leeuwarden | 2012
Gedrukt boek
Ardi Bouwers Cirkels en rechte lijnen
communicatie tussen Chinezen en Nederlanders
Overzicht van gebruiken en omgangsvormen in China.
Non-fictie
Nederlands | 199 pagina's | Brave New Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Jos Linneman | Arjan Broere Scherp onderhandelen zonder bot te zijn
zelfbewust onderhandelen met oog voor de relatie
Non-fictie
Nederlands | 240 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2012
Gedrukt boek
Carmine Gallo Spreek als TED
de negen geheimen van de beste sprekers ter wereld
TED is een wereldwijd fenomeen dat de beste sprekers ter wereld bij elkaar brengt. De TED-talks zijn online al meer dan een miljard keer bekeken en ze zijn vrijwel zonder uitzondering boeiend en inspirerend. TED is uitgegroeid tot dé standaard voor spreken in het openbaar. Maar wat maakt die presentaties nu zo bijzonder? Communicatiecoach en bestsellerauteur Carmine Gallo analyseerde honderden TED-talks en interviewde de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain....
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Kees van der Vloed Samenspraak
30 communicatiemodellen voor het onderwijs
Naslagwerk met 30 communicatiemodellen die zijn toegespitst op de onderwijspraktijk van leraren en schoolleiders.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Uitgeverij Aspekt, Soesterberg | 2021
Gedrukt boek
Journalistieke cultuur in Nederland
Bundel essays van Nederlandse wetenschappers en journalisten over de (toekomst van de) Nederlandse journalistiek.
Non-fictie
Nederlands | 375 pagina's | Amsterdam University Press, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Elke Wiss En ze filosofeerden nog lang en gelukkig
verhalen om je denken uit te dagen
Verhalen die stof tot nadenken geven, aangevuld met aanwijzingen voor het voeren van gesprekken of houden van nabesprekingen over de verhalen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's (ePub2, 2,6 MB) | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2021
E-book
René Kok Nederlanders onderweg
ANP Photo beeld van Nederland
Fotoboek.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Waanders, Zwolle | 2007
Gedrukt boek
Johan Verbeke Diplomatic skills
The Basics
Whether you're negotiating a deal, giving a presentation, or conducting a challenging discussion, diplomatic skills are invaluable. Diplomats are skilled practitioners when it comes to negotiation, public speaking and debating. But these skills aren't exclusive to diplomats, they are essential for professionals across various fields. This book reviews these and other skills in depth, highlighting their universal applicability. Ultimately, we are reminded that we're all diplomats in our own way, influencing...
Engels | 232 pagina's (ePub3, 2,6 MB) | BORGERHOFF & LAMBERIGTS, Brussel | 2022
E-book
Maria Staal Marketing voor schrijvers
Praktische adviezen aan auteurs die hun in eigen beheer uitgegeven boek onder de aandacht van een lezerspubliek willen brengen.
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | FTK Publishing, Haren Gn | 2020
E-book
Caro van Roon Blufcursus voor eerlijke mensen
zet de spotlights op je kwaliteiten en ambities
In ‘Blufcursus voor eerlijke mensen’ rekent Caro van Roon af met het beeld dat je moet liegen om te bluffen. In de praktijk blijkt bluffen namelijk een sociale vaardigheid te zijn waar je veel aan hebt. Door resultaatgericht te bluffen vergroot je de kans dat je de baan of dat gewilde project binnenhaalt die anders aan je neus voorbij zouden zijn gegaan. Bluffen kan prima zonder leugens en jezelf anders voordoen dan je werkelijk bent, zegt Caro van Roon. Het gaat erom je kwaliteiten en behaalde resultaten...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Geert Poort | Corona de Wert Handboek webredactie
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek
Philip Van Kelst De klantendriehoek
hoe greep krijgen op moeilijke klanten
Moeilijke klanten bestaan niet! Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden zij 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig model voor een duurzaam klantencontact. Het focust op de ontwikkeling van de eigen sensitiviteit (gevoeligheid voor de communicatieve noden van de klant) én de flexibiliteit als dienstverlener om het eigen gedrag aan die noden aan te passen. Het biedt tevens...
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2016
Gedrukt boek
Koen Van den Eeckhout Powerful charts
the art of creating clear, correct and beautiful data visuals
Charts are an excellent way to share complex ideas or large amounts of data with your audience. But they are also hard to make: which chart works best in which situation - and why? What color scheme should you use to strengthen your message? What are some common pitfalls to avoid? How can you add the perfect title, labels, legend and caption? And how do you move beyond a boring pie or bar chart? Powerful Charts explains how basic design and communication principles help you decide which chart type...
Engels | 200 pagina's (ePub2, 19 MB) | Owl Press, Ghent | 2022
E-book
Renée van Zijl De inzet van touchpoints
moderne mediaplanning
Touchpoints zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal 'winkel' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints...
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2) | Econtentenzo, Waalre | 2019
E-book
Bert van Dijk Beïnvloed anderen, begin bij jezelf
We komen allemaal wel mensen tegen waar het niet echt mee klikt of waar we grote moeite mee hebben, maar waar we wel iets mee moeten: overleggen, samenwerken, naast wonen. We ergeren ons aan hun gedrag, verbazen ons over hun manier van reageren of we lijken eindeloos langs elkaar heen te praten. Vermoeiend en soms ook frustrerend. Dit boek geeft je de raad die je nodig hebt om met het meest lastige gedrag om te gaan. Daarvoor is het nodig dat je: * je realiseert dat je alleen je eigen gedrag kunt...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2018
E-book
Bronislaw Verhage Grondslagen van de marketing
Non-fictie
Nederlands | 1022 pagina's | Stenfert Kroese, Groningen [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Patrick Petersen Handboek online marketing
praktische lessen om expert te worden
Non-fictie
Nederlands | 632 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Wim Donders | Liesbeth Ruijs Praktische gespreksvoering
Praktisch studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Noelle Aarts | Chantal Steuten | Cees van Woerkum Strategische communicatie
principes en toepassingen
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2014
Gedrukt boek