Zoekresultaten
Resultaat 641 - 660 (van 2109)
René Kok Nederlanders onderweg
ANP Photo beeld van Nederland
Fotoboek.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Waanders, Zwolle | 2007
Gedrukt boek
Journalistieke cultuur in Nederland
Bundel essays van Nederlandse wetenschappers en journalisten over de (toekomst van de) Nederlandse journalistiek.
Non-fictie
Nederlands | 375 pagina's | Amsterdam University Press, [Amsterdam] | 2015
Gedrukt boek
Désirée van Osch Communicatietheorie
een inleiding voor communicatieprofessionals
Iedereen communiceert. Maar wat is communicatie eigenlijk? Voor communicatieprofessionals of iedereen die dat wil worden, biedt deze inleiding in de communicatietheorie zicht op dat zo opvallende en toch gemaskeerde fenomeen in onze maatschappij. Kort en krachtig beschrijft Désirée van Osch de basics van communicatie op een deskundige en prettig leesbare wijze. Dit levert snel en accuraat een grote dosis kennis voor een waardevol vakgebied. Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | 198 pagina's (PDF, 4,3 MB) | Econtentenzo, Waalre | 2020
E-book
Geert Poort | Corona de Wert Handboek webredactie
Non-fictie
Nederlands | 299 pagina's | Thema, uitgeverij van Schouten & Nelissen, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek
Patrick Lencioni De 6 talenten voor teamwork
voorkom frustraties en werk met plezier
Net als in zijn baanbrekende bestseller De vijf frustraties van teamwork deelt Lencioni zijn inzichten over topprestaties en werkplezier in de vorm van een verhaal. Bul Breukers loopt vast in zijn werk en ook thuis gaat het niet lekker. Hij besluit een eind te maken aan zijn werkfrustraties en ontdekt gaandeweg dat teams veel soepeler en productiever worden als iedereen in het team zich mag bezighouden met de dingen waar hij of zij goed in is en energie van krijgt. Het onderliggende model bij Buls...
Nederlands | 168 pagina's (ePub2, 5,5 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2023
E-book
Philip Van Kelst De klantendriehoek
hoe greep krijgen op moeilijke klanten
Moeilijke klanten bestaan niet! Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor worden zij 'moeilijke klanten'. De klantendriehoek biedt een eenvoudig model voor een duurzaam klantencontact. Het focust op de ontwikkeling van de eigen sensitiviteit (gevoeligheid voor de communicatieve noden van de klant) én de flexibiliteit als dienstverlener om het eigen gedrag aan die noden aan te passen. Het biedt tevens...
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2016
Gedrukt boek
Pacelle van Goethem IJs verkopen aan eskimo's
de psychologie van overtuigen
Praktische tips om mensen te overtuigen, aangevuld met voorbeelden.
Non-fictie
Nederlands | 179 pagina's (ePub2, 1 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Johan Verbeke Diplomatic skills
The Basics
Whether you're negotiating a deal, giving a presentation, or conducting a challenging discussion, diplomatic skills are invaluable. Diplomats are skilled practitioners when it comes to negotiation, public speaking and debating. But these skills aren't exclusive to diplomats, they are essential for professionals across various fields. This book reviews these and other skills in depth, highlighting their universal applicability. Ultimately, we are reminded that we're all diplomats in our own way, influencing...
Engels | 232 pagina's (ePub3, 2,6 MB) | BORGERHOFF & LAMBERIGTS, Brussel | 2022
E-book
Bronislaw Verhage Grondslagen van de marketing
Non-fictie
Nederlands | 1022 pagina's | Stenfert Kroese, Groningen [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Patrick Petersen Handboek online marketing
praktische lessen om expert te worden
Non-fictie
Nederlands | 632 pagina's | Boom, Amsterdam | 2018
Gedrukt boek
Chantal Schinkels Het koopinfuus
hoe we verslaafd worden gemaakt aan online bestellen
Je hebt het in een gesprek over een bepaald type sneakers en even later zie je van precies die sneakers online een advertentie. Toeval? Natuurlijk niet. Adverteerders en online retailers verzamelen op grote schaal data over consumenten die ze vervolgens weer inzetten om ons nóg meer te laten kopen. Ze gaan steeds verder in hun drang naar meer data en meer conversie – zonder zich de vraag te stellen of hun werkwijze wel ethisch verantwoord is. Online shoppen is een casino geworden waarbij alles erop...
Nederlands | 188 pagina's (ePub2, 5,3 MB) | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam, Antwerpen | 2023
E-book
Wim Donders | Liesbeth Ruijs Praktische gespreksvoering
Praktisch studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Boom, Amsterdam | 2019
Gedrukt boek
Sue Fox Zakelijke etiquette voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 324 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Koen Van den Eeckhout Powerful charts
the art of creating clear, correct and beautiful data visuals
Charts are an excellent way to share complex ideas or large amounts of data with your audience. But they are also hard to make: which chart works best in which situation - and why? What color scheme should you use to strengthen your message? What are some common pitfalls to avoid? How can you add the perfect title, labels, legend and caption? And how do you move beyond a boring pie or bar chart? Powerful Charts explains how basic design and communication principles help you decide which chart type...
Engels | 200 pagina's (ePub2, 19 MB) | Owl Press, Ghent | 2022
E-book
Carmine Gallo Spreek als TED
de negen geheimen van de beste sprekers ter wereld
TED is een wereldwijd fenomeen dat de beste sprekers ter wereld bij elkaar brengt. De TED-talks zijn online al meer dan een miljard keer bekeken en ze zijn vrijwel zonder uitzondering boeiend en inspirerend. TED is uitgegroeid tot dé standaard voor spreken in het openbaar. Maar wat maakt die presentaties nu zo bijzonder? Communicatiecoach en bestsellerauteur Carmine Gallo analyseerde honderden TED-talks en interviewde de populairste TED-sprekers, onder wie Brené Brown, Ken Robinson en Susan Cain....
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's (ePub2, 1,3 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2015
E-book
Patrick Petersen Mobile customer experience & mixed reality
hoe augmented en virtual reality customer experience omgooien
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's | Van Duuren Media, [Culemborg] | 2017
Gedrukt boek
Elke Wiss En ze filosofeerden nog lang en gelukkig
verhalen om je denken uit te dagen
Verhalen die stof tot nadenken geven, aangevuld met aanwijzingen voor het voeren van gesprekken of houden van nabesprekingen over de verhalen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's (ePub2, 2,6 MB) | Ambo|Anthos, Amsterdam | 2021
E-book
Klaas Salverda Testament van de pers
Thematische bloemlezing van (fragmenten van) krantenberichten van 1975 tot 2015, die samen een beeld geven van ontwikkelingen in Nederland en de rest van de wereld en van de pers als bron van informatie.
Non-fictie
Nederlands | 604 pagina's | Eburon, Delft | 2016
Gedrukt boek
Noelle Aarts | Chantal Steuten | Cees van Woerkum Strategische communicatie
principes en toepassingen
Studieboek op hbo/wo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2014
Gedrukt boek
Maria Staal Marketing voor schrijvers
Praktische adviezen aan auteurs die hun in eigen beheer uitgegeven boek onder de aandacht van een lezerspubliek willen brengen.
Non-fictie
Nederlands | 89 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | FTK Publishing, Haren Gn | 2020
E-book