Zoekresultaten
Resultaat 661 - 680 (van 1993)
Désirée van Osch Communicatietheorie
een inleiding voor communicatieprofessionals
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Econtentenzo, [Waalre] | 2020
Gedrukt boek
Riny Jans Een goed rapport
schrijven van beleidsnota's, evaluatierapporten, verklarende en beschrijvende nota's en instructierapporten
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | HNB/Nelissen, Barneveld | 2009
Gedrukt boek
Lex Boon Mr. Kaor Yamamoto
het intrigerende verhaal van een mysterieuze Japanner, een Volendams hotel en duizenden brieven
Verslag van een onderzoek naar de herkomst van raadselachtige brieven uit Japan, gericht aan een hotel in Volendam.
Non-fictie
Nederlands | 62 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | J.M. Meulenhoff, Amsterdam | 2020
E-book
Het grote marcom inspiratieboek
Beknopt overzicht van de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing en communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Adfo Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Alex Stoter De communicerende organisatie
communicatie in relatie tot organisatieverandering
Non-fictie
Nederlands | 212 pagina's | Boom Onderwijs, [Den Haag] | 2009
Gedrukt boek
Martine Meijburg LinkedIn-marketing in 60 minuten
Non-fictie
Nederlands | 142 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2013
Gedrukt boek
Pieter van Os Wij begrijpen elkaar uitstekend
de permanente wurggreep van pers en politiek
Analyse door de politicoloog en journalist van de wisselwerking tussen journalisten en politici in Den Haag.
Non-fictie
Nederlands | 294 pagina's | Prometheus/Bakker, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek
Monic Bührs | Elisa de Groot Vrouwen bluffen niet
en 14 andere onmisbare inzichten voor mannen
Inzichten betreffende de verschillende spelregels die mannen en vrouwen hanteren op de werkvloer, met adviezen aan vrouwen om succesvoller te zijn in hun werk.
Non-fictie
Nederlands | 88 pagina's | AnderZ, [Culemborg] | 2015
Gedrukt boek
Corinne Keijzer Facebook voor ondernemers
Non-fictie
Nederlands | 162 pagina's | Van Duuren Media, Culemborg | 2014
Gedrukt boek
Jaap Toorenaar Hoe verzinnen ze het?
bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord
Interviews met de makers van de meest succesvolle reclamefilmpjes en -campagnes van de afgelopen jaren.
Non-fictie
Nederlands | 376 pagina's (ePub2, 22 MB) | Maven Publishing, Amsterdam | 2019
E-book
Robbie Kellman Baxter Het membership-model
wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kunt leren
Adviezen aan ondernemers betreffende het Amerikaanse managersconcept om 'supporters' te werven in plaats van klanten.
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Bernard Hammelburg | Paul van Liempt Geen vak voor bange mensen
over journalisten en andere barbaren
Anekdotische verhalen over het vak van de journalist, gevolgd door interviews met mensen over hun ervaring met journalisten.
Non-fictie
Nederlands | 264 pagina's | Prometheus · Bert Bakker, Amsterdam | 2015
Gedrukt boek
Frank Garten Werken met andere culturen
vloeiend communiceren en onderhandelen door bestaande patronen te doorbreken
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2011
Gedrukt boek
Renée van Zijl Webcare
een tool voor relatiemanagement
Studieboek op hbo-niveau over het beheren door bedrijven en organisaties van klantcontacten via internet en sociale media.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 9,5 MB | Econtentenzo, Haelen | 2018
E-book
Rens van der Vorst Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem
en 99 andere belangrijke technologische vragen van deze tijd
Rens van der Vorst geeft in ‘Waarom je altijd wilt winnen van je navigatiesysteem’ antwoord op belangrijke technologische vragen. Want we leven meer dan ooit in een wereld vol digitale technologie. Videovergaderingen. Selfies. Big Data. Sociale media. Emoji. Netflix. Slimme barbies. Bitcoins. Kunstmatige intelligentie. Biotechnologie. Algoritmes. Spotify. Smartphones. Zelfrijdende auto’s. Dickpics. Robots. En dat is slechts een niet geheel willekeurige selectie. Zo’n wereld leidt tot allerlei nieuwe...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Harm Ede Botje | Mischa Cohen Mijn meningen zijn feiten
de wording van Thierry Baudet
Nieuwe boek bij Uitgeverij Atlas Contact Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Atlas Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Leo van der Aalst TMap Next
Business Driven Test Management
"Business Driven Test Management (BDTM) This book offers business and IT managers insight into the possibilities of exerting increased business control of the test process: Business Driven Test Management (BDTM). The concept of BDTM prioritises the result and gives the client of the test process (whether a business or IT manager) the ability to manage the risk coverage, lead time and cost of the test process in both the planning and the execution phases. The book also contains an introduction to...
Non-fictie
Engels | 256 pagina's (ePub2, 1,5 MB) | Sogetibooks, Vianen UT | 2013
E-book
Marieta Koopmans Feedback
commentaar geven en ontvangen
Adviezen voor het verbeteren van de communicatie op de werkvloer door een beter gebruik van feedback.
Non-fictie
Nederlands | 118 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2007
Gedrukt boek
Sander Hermsen | Reint Jan Renes Draaiboek gedragsverandering
de psychologie van beïnvloeding begrijpen en gebruiken
Er wordt van alles uit de kast gehaald om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrities, nudging en veel (te veel) informatie. Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Met wisselend succes. Wetenschappers Sander Hermsen en Reint Jan Renes laten in een...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,6 MB | Business Contact, Amsterdam | 2016
E-book
Marjolein de Jong Aan de slag met eindredactie
Praktische handleiding voor het begrijpelijk en correct schrijven van teksten.
Non-fictie
Nederlands | 91 pagina's | VMN, Alphen aan den Rijn | 2020
Gedrukt boek