Zoekresultaten
Resultaat 681 - 700 (van 1208)
H.G.A. Honders | L.L. Jongejans | J.H.F. Budding-Derks | S. van Haaren-van der Ster Examentraining
Non-fictie
Nederlands | 294 pagina's | L & M Educatief, Zeist | 2023
Gedrukt boek
Eleonora Gerarda Jacobs-Hessing Leerlingverschillen en onderwijsaanbod
een studie naar het funktioneren van individuele verschillen tussen leerlingen bij het werken met thematisch-kommunikatieve onderwijsleerpakketten in aanvangsonderwijs Frans; een onderzoek in heterogene klassen en bij individuele leerlingen
Non-fictie
Nederlands | 268 pagina's | WCC, Utrecht | 1989
Gedrukt boek
Gabi te Riele | Aleid van de Vooren-Fokma Met vriendelijke groet
zakelijk schrijven voor anderstaligen
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2024
Gedrukt boek
P.L.M. Loonen For to learne to buye and sell
learning English in the low Dutch area between 1500 and 1800; a critical survey
Non-fictie
Engels | 375 pagina's | APA-Holland University Press, Amsterdam [etc.] | 1991
Gedrukt boek
Thuis leren lezen
leren als je eraan toe bent
Kartonnen leeswoordenboek dat ouders en leerkrachten samen met jonge kinderen kunnen gebruiken om de nieuwsgierigheid naar letters en woorden te bevredigen.
Non-fictie
Nederlands | 31 pagina's | Zwijsen thuis, Tilburg | 2003
Gedrukt boek
MesoConsult Taal met beleid
Non-fictie
Nederlands | 68 pagina's | MesoConsult, Tilburg | 2003
Gedrukt boek
Dolf Weverink Het nieuwe schrijven
creatief, crossmediaal, zakelijk
Tips voor het schrijven van zakelijke teksten in het Nederlands.
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Leporello Uitgevers, [Amstelveen] | 2012
Gedrukt boek
Het leesplankje
Aan de hand van zeventien korte leeslesjes wordt kennisgemaakt met de figuren, die voorkomen op het leesplankje "Aap, noot, mies" van de onderwijzer M.B. Hoogeveen. Met een vertelplaat.
Non-fictie
Nederlands | 22 pagina's | Libre, Leeuwarden | 2013
Gedrukt boek
SLO De taalcoördinator werkt!
een studie naar de positie van inhoudelijk coördinatoren op de basisschool
Non-fictie
Nederlands | 207 pagina's | SLO, Enschede | 2004
Gedrukt boek
Resi Damhuis Mondelinge communicatie
drie werkwijzen voor mondelinge taalontwikkeling
Non-fictie
Nederlands | 375 pagina's | Expertisecentrum Nederlands, [Nijmegen] | 2003
Gedrukt boek
Natuurlijk leert een kind lezen
Praktische aanwijzingen die als alternatief gebruikt kunnen worden naast methoden voor aanvankelijk lezen op de vernieuwde basisschool.
Non-fictie
Nederlands | 117 pagina's | Pendoor, Amsterdam | 1986
Gedrukt boek
Marianne Bodde-Alderlieste Engels in het basisonderwijs
kennisbasis vakdidactiek
Non-fictie
Nederlands | 317 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Grammatica
Oefeningen voor zinsontleding waaronder de persoonsvorm, onderwerp, gezegde, werkwoordelijk gezegde (met valkuilen), naamwoordelijk gezegde (met valkuilen), lijdend en meewerkend voorwerp. Werkboek met antwoorden achterin en enkele kleine kleurenillustraties. Vanaf ca. 10 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 52 pagina's | Junior Einstein, Enschede | 2018
Gedrukt boek
Grammatica
In 28 'kaarten' wordt uitgelegd hoe je zinnen ontleed. Aan bod komen o.a. persoonsvorm, onderwerp, gezegde, werkwoordelijk gezegde (met valkuilen), naamwoordelijk gezegde (met valkuilen), lijdend en meewerkend voorwerp, voorzetselvoorwerp. Met enkele kleine kleurenillustraties. Met hulp vanaf ca. 10 t/m 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 32 pagina's | Junior Einstein, Enschede | 2018
Gedrukt boek
Henk Huizenga Competentiegericht taalonderwijs
Hand- en studieboek voor (aankomende) leerkrachten in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 209 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen [etc.] | 2005
Gedrukt boek
Ludo Verhoeven Tussendoelen mondelinge communicatie
leerlijnen voor groep 1 tot en met 8
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Expertisecentrum Nederlands, Nijmegen | 2007
Gedrukt boek
Nederlandse Vereniging voor Toegepaste Taalwetenschap Computer-ondersteund talenonderwijs
Studies over de vraag welke rol de computer kan spelen bij het onderwijs in moderne talen
Non-fictie
Nederlands | 109 pagina's | VU Uitgeverij, Amsterdam | 1989
Gedrukt boek
Raymond Godding Tweede taal-vaardig
tweede-taalverwerving in de basisschool
Bespreking van leermiddelen en lesmaterialen voor extra lessen Nederlands aan buitenlandse kinderen in het basisonderwijs, met als uitgangspunten functionele en communicatieve taalgebruikssituaties en thematisch-cursorisch ingerichte onderwijsleersituaties.
Non-fictie
Nederlands | 131 pagina's | Zwijsen, Tilburg | 1988
Gedrukt boek
W.H.J. van Bon Spellingproblemen
theorie en praktijk
Diagnostiek en behandeling van spellingproblemen.
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Lemniscaat, Rotterdam | 1993
Gedrukt boek
Margareth van Kleef Werken aan taalbewustzijn
prototype voor het stimuleren van fonologisch bewustzijn in betekenisvolle contexten
Centraal staat de vraag hoe het taalbewustzijn in het algemeen en het fonologisch bewustzijn in het bijzonder op een zo natuurlijk mogelijke wijze kan worden gestimuleerd.
Non-fictie
Nederlands | 204 pagina's | Expertisecentrum Nederlands, [Nijmegen] | 2002
Gedrukt boek