Zoekresultaten
Resultaat 681 - 700 (van 743)
Robbert Masselink | Jeannette de Haan | Nathalie Hugenholtz | Marco van Rossum | Robert Paul Schwippert Veranderen met appreciative inquiry
waarderend actieonderzoek in de praktijk
Beschrijving van een methode voor organisatieverandering waarbij wordt uitgegaan van wensen in plaats van problemen.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Boom, [Amsterdam] | 2020
Gedrukt boek
Noëlla de Jager Overleven als ondernemer
worstelingen van een vrouwelijke ondernemer
Non-fictie
Nederlands | 138 pagina's | Good Place 2 Work, [Rotterdam] | 2020
Gedrukt boek
D.J. Buijs | J.J. Nuijten | J.J. Veld Arbeidsrecht voor managers
Overzicht van het arbeidsovereenkomstenrecht en aspecten van enkele sociale verzekeringswetgeving.
Non-fictie
Nederlands | 284 pagina's | Vakmedianet, Alphen aan den Rijn | 2020
Gedrukt boek
Vakantieboek voor professionals en managers
trends & tips, fun & facts, bijlezen, quizzes & tests
Luchtig reisboek voor professionals, ondernemers en managers met een combinatie van vakartikelen en puzzels, strips en columns.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Kunsthandel
kunstecosysteem verstoord, galeriemodel onder druk, impact kunstbeurzen
Nederlands | 64 pagina's | Boekmanstichting, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Dik Kruis Van de hertogin Hedwige geleerd!
32 lessen over ontpolderen
Nederlands | 72 pagina's | Probook, Utrecht | 2020
Gedrukt boek
Pascal Van Loo Het ronde vierkant
hoe je organisatie hybride maken?
Pleidooi voor hybride organisaties, die structuur combineren met voldoende vrijheid voor medewerkers om oplossingen te bedenken voor dagelijkse en complexe uitdagingen.
Non-fictie
Nederlands | 251 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Leen Paape COVID-19
een bevel uit het niets; essays over een overrompelende verandering
Essays over de sociale en economische impact van de corona-pandemie.
Non-fictie
Nederlands | 335 pagina's | Mediawerf, [Haarlem] | 2020
Gedrukt boek
Vitataal Tussen aanhalingstekens
citaten van 120 denkers over mens en maatschappij
Bundeling van honderdtwintig citaten ingedeeld in zes thema's: filosofie, feminisme, psychologie, politiek, leiderschap en economie.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Davidsfonds Uitgeverij, Leuven | 2020
Gedrukt boek
Hans Klippus | Ferdi van Dommelen | Erica van Dommelen EIFFEL is de naam
...en daar zijn wij trots op!
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Ferdi en Erica van Dommelen, [Vught] | 2020
Gedrukt boek
Bert Smits | Yves Larock Iedereen schoolmaker
investeren in samen leren
Handreiking voor leerkrachten, leidinggevenden en andere betrokkenen om hun school te maken tot een lerende organisatie.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Hedi van Alphen | Jacqui Halmans Doe dit boek
de weg naar persoonlijke groei
Begeleidingsboek voor begeleiders van coaches bij een niet alledaagse methode gericht op persoonlijke groei met veel opdrachten.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Boom, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Nele Pieters | Stephanie Duval You do You en de juiste mensen zullen je vinden
Visie op concurrentiestrategie, gericht op met name grotere ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 153 pagina's | Pelckmans Pro, Kalmthout | 2020
Gedrukt boek
Harry van der Schans iDNA
duurzaam leren innoveren
Uiteenzetting hoe creativiteit als een proces valt te structureren om tot innovatie te kunnen komen binnen de onderneming.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's | [Thema], [Zaltbommel] | 2015
Gedrukt boek
Mandy Kraakman | Dennis Mensink Lief
succesvol ondernemen voor een betere wereld
Nederlands | 203 pagina's | Mediatic Media, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Norbert Scholl Interviewen voor Marketing-Insights
handleiding voor het opzetten, uitvoeren en rapporteren van kwalitatief onderzoek met face-to-face- en video-interviews.
SAMENVATTING: Hoe voer je op een goede en verantwoorde manier onderzoek uit in face-to-face-interviews? Hoe haal je er efficiënt en effectief de juiste marketing-insights uit? 'Interviewen voor Marketing-Insights' geeft het antwoord. Geschreven voor marketingstudenten en bruikbaar voor professionals in de marketingpraktijk, is het toepasbaar op o.a. onderzoek over consumentengedrag, customer journey, communicatie en UX. Alle fasen van onderzoek passeren de revue: steekproeftrekking, voorbereiding,...
Nederlands | 162 pagina's | MOA, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Rob Bertels | Gerlof Schutte Meesteradviseur
Handboek voor duurzame groei in je adviesrol
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2020
Gedrukt boek
Edith Hagenaar Zielsmissie
de geheime code in je horoscoop die jou leidt naar een leven vol vervulling en waarde
Pars Fortunae is een punt op je horoscoop dat je persoonlijke missie aanduidt, en kan helpen de juiste keuzes te maken op allerlei gebieden.
Non-fictie
Nederlands | 110 pagina's | Palaysia Productions, Amstelveen | 2020
Gedrukt boek
Kees Faber | Jef de Jager | Peter Zwaal Faber Pallets
kroniek van een familiebedrijf
Non-fictie
Nederlands | 334 pagina's | Uitgeverij Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2020
Gedrukt boek
Marjolijn Cohen In 10 stappen ideale klanten door social media
vergroot je zichtbaarheid en verspil geen tijd
Praktijkvoorbeelden en tips om social media in te zetten bij het werven van klanten.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Expertboek, [Breda] | 2020
Gedrukt boek