Zoekresultaten
Resultaat 681 - 700 (van 2109)
Rens van der Vorst Digitale gremlins
slimme sabotages om je te onttrekken aan de greep van het algoritme
Kritische beschouwing over de invloed van digitale technologie op het dagelijks leven en de wijze waarop de controle teruggepakt kan worden.
Non-fictie
Nederlands | 132 pagina's (ePub2, 2,9 MB) | Uitgeverij Business Contact, Amsterdam | 2023
E-book
Arnold Karskens Reisgids voor de frontlijn
hét overlevingshandboek voor de avontuurlijke reiziger, hulpverlener, oorlogsjournalist, zakenman & pensionado met lef
Non-fictie
Nederlands | 400 pagina's | Keff & Dessing Publishing, [Amsterdam] | 2014
Gedrukt boek
Leo van der Aalst TMap Next
Business Driven Test Management
Beschrijving van een instrumentarium van testmethoden voor informatiesystemen.
Non-fictie
Nederlands | 256 pagina's (ePub2, 2,4 MB) | Sogetibooks, Vianen UT | 2013
E-book
Tonnis Bolks Professioneel communiceren met ouders
Studieboek voor pabo-studenten over het communiceren met ouders in het basisonderwijs, de kinderopvang en het peuterspeelzaalwerk.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
Sjoukje van de Kolk Aandacht
beter omgaan met het meest schaarse goed van deze tijd
Aandacht is het toverwoord van onze tijd. Aandacht geeft rust in een snel leven. Het helpt om in het hier en nu te blijven. Aandacht verbindt mensen met elkaar en hun omgeving. Maar wie kan nog aandacht geven en aandachtig leven in onze jachtige 24-uurs maatschappij, met een toenemende individualisering en een overvloed aan prikkels? Aandachtsschaarste is het resultaat. Hoe is dat ontstaan, wat zijn de gevolgen en hoe leren we er anders mee om te gaan? Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,9 MB | Spectrum, Houten | 2011
E-book
Indira Reynaert Basisboek crossmedia concepting
Studieboek op hbo/wo-niveau
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2012
Gedrukt boek
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 5 MB | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Allan Pease Succesvol schrijven
Tips voor succesvolle zakelijke schriftelijke communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 158 pagina's | Spectrum, Utrecht | 2008
Gedrukt boek
Jeu Consten De beamer voorbij
authentiek presenteren voor ervaren sprekers
Praktische adviezen aan mensen die een toespraak of presentatie moeten houden, in principe zonder auditieve of visuele hulpmiddelen, maar louter met de eigen stem en lichaamstaal.
Non-fictie
Nederlands | 147 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2006
Gedrukt boek
Gerard Rathenau Google Analytics
Non-fictie
Nederlands | 220 pagina's | Van Duuren Informatica, [Culemborg] | 2014
Gedrukt boek
Eline Ruinemans-van Gorp Dialoog in crisistijd
handvat voor een goed gesprek
Handreikingen voor het voeren van heldere, open dialogen zowel privé als zakelijk.
Non-fictie
Nederlands | 66 pagina's | Eline Consult, Nieuwleusen | 2022
Gedrukt boek
Stella Braam Tussen gekken & gajes
avonturen in de undercoverjournalistiek
Een criminele politie-informant, integere rechercheurs die worden teruggefloten, dealende beveiligingsbeambten, gesjeesde hulpverleners, stervende daklozen en gesmokkelde Chinezen: een bont gezelschap kruist het pad van undercoverjournaliste Stella Braam. Waar anderen angstig terugdeinzen, onderzoekt zij vastberaden de rafelrand van Nederland. Zo is zij getuige van een poging tot liquidatie en sabotage. Wordt zij typiste op een witwaskantoor. Ze krijgt het aan de stok met een Antilliaanse drugsbende,...
Non-fictie
Nederlands | 161 pagina's (ePub2, 4,8 MB) | Nijgh & Van Ditmar, Amsterdam | 2012
E-book
Loek ten Berge | Ellen van der Aart | Frank Hagemans | Guido Winckels Dit is marketing!
Inleidend studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Uitgeverij Coutinho, Bussum | 2018
Gedrukt boek
Geof Cox Onderhandelen
Praktische handleiding voor zakelijke onderhandelingen.
Non-fictie
Nederlands | 218 pagina's | Pearson Benelux, Amsterdam | 2013
Gedrukt boek
Ruben van der Laan Creatief en betrokken vergaderen
twee gouden regels en zeven gewoonten
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Kluwer, [Deventer] | 2012
Gedrukt boek
Henk Jan Kamsteeg Spreken met passie
de kracht van storytelling
Praktische adviezen in verhaalvorm om bij een lezing, spreekbeurt of presentatie het publiek te boeien met een pakkend verhaal dat bijblijft.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Corinne Keijzer LinkedIn voor bedrijven
omdat geen bedrijf meer zonder kan
Als bedrijf kun je LinkedIn voor vele doeleinden inzetten, hoe klein of groot je bedrijf ook is, voor alle soorten en maten ondernemers is het geschikt. Doelgerichte updates plaatsen, adverteren, je bedrijf als werkgever profileren, er zijn zoveel meer mogelijkheden dan het persoonlijke profiel. De bekende LinkedIn expert Corinne Keijzer leert je in dit 320 pagina's tellende e-book alle geheimen omtrent de LinkedIn bedrijfspagina kennen. Kortom, het is weer een handleiding boordevol tips en adviezen...
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's (PDF, 25 MB) | Some Books Uitgeverij, Amersfoort | 2019
E-book
Bert van Dijk Influencing others, start with yourself
on behaviour and Leary's Rose
'That's just the way I am.' A lot of people think that the way they behave is fixed in stone. Nothing could be further from the truth. This book shows you how you can consciously choose to adopt the most effective behaviour in order to improve your success rate at achieving your goals. This book uses Leary's Rose interaction model to give you an insight into the different communication processes. Leary's Rose is a schematic reproduction of different ways of behaving and the effect this has on other...
Non-fictie
Engels | 92 pagina's (ePub2, 2 MB) | Thema, Publisher of Schouten Global, Zaltbommel | 2023
E-book
W.J. Michels Basisboek communicatie
Overzicht van een planmatige aanpak van geïntegreerde interne communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 214 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 2005
Gedrukt boek