Zoekresultaten
Resultaat 701 - 720 (van 2109)
Mark Van Bogaert Met woorden verleiden
schrijftips voor uw mailings, presentaties en andere wervende teksten
Non-fictie
Nederlands | 262 pagina's | Lannoo Campus, Leuven | 2013
Gedrukt boek
Bert van Dijk Influencing others, start with yourself
on behaviour and Leary's Rose
'That's just the way I am.' A lot of people think that the way they behave is fixed in stone. Nothing could be further from the truth. This book shows you how you can consciously choose to adopt the most effective behaviour in order to improve your success rate at achieving your goals. This book uses Leary's Rose interaction model to give you an insight into the different communication processes. Leary's Rose is a schematic reproduction of different ways of behaving and the effect this has on other...
Non-fictie
Engels | 92 pagina's (ePub2, 2 MB) | Thema, Publisher of Schouten Global, Zaltbommel | 2023
E-book
Sjoukje van de Kolk Aandacht
beter omgaan met het meest schaarse goed van deze tijd
Aandacht is het toverwoord van onze tijd. Aandacht geeft rust in een snel leven. Het helpt om in het hier en nu te blijven. Aandacht verbindt mensen met elkaar en hun omgeving. Maar wie kan nog aandacht geven en aandachtig leven in onze jachtige 24-uurs maatschappij, met een toenemende individualisering en een overvloed aan prikkels? Aandachtsschaarste is het resultaat. Hoe is dat ontstaan, wat zijn de gevolgen en hoe leren we er anders mee om te gaan? Bron: Flaptekst, uitgeversinformatie
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,9 MB | Spectrum, Houten | 2011
E-book
Patrick van Veen Verliefd op je klant
wat een bioloog je kan leren over verkoop en klantcontact
Klanten zijn net mensen, aldus Jos Burgers. En mensen zijn precies als dieren; alle sociale interactie is gebaseerd op dezelfde principes. We willen allemaal aandacht, begrip en steun van elkaar. Als je dat beseft, kun je klanten verleiden, ze verliefd maken en zelf verliefd worden, en een langdurige relatie met ze onderhouden. Jouw houding bepaalt het gevoel dat de klant overhoudt aan het contact. Dat gevoel bepaalt of hij terugkomt en of hij een positieve boodschapper voor jou wordt. Maar het bepaalt...
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2017
E-book
Kiki Verbeek Integere types doen niet aan marketing
overtuigend zakelijk bloggen
Handleiding voor professionele dienstverleners voor bloggen als hulpmiddel voor acquisitie.
Non-fictie
Nederlands | ePub3, 5 MB | Thema, Zaltbommel | 2017
E-book
Pyter Wagenaar Zinnen en waanzinnen
de Nederlandse grammatica in een notendop
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Reed Business Information, 's-Gravenhage | 2004
Gedrukt boek
Patrick T.H.M. Janssen Interculturele competenties
Studieboek voor studenten hbo en wo.
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Pauline Dekker Motiveren kun je leren
gidsen naar gezond gedrag, hét handboek voor hulpverleners
Gids voor artsen en hulpverleners voor het motiveren van patiënten om gezond te gaan leven.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Thoeris, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Stella Braam Tussen gekken & gajes
avonturen in de undercoverjournalistiek
Een criminele politie-informant, integere rechercheurs die worden teruggefloten, dealende beveiligingsbeambten, gesjeesde hulpverleners, stervende daklozen en gesmokkelde Chinezen: een bont gezelschap kruist het pad van undercoverjournaliste Stella Braam. Waar anderen angstig terugdeinzen, onderzoekt zij vastberaden de rafelrand van Nederland. Zo is zij getuige van een poging tot liquidatie en sabotage. Wordt zij typiste op een witwaskantoor. Ze krijgt het aan de stok met een Antilliaanse drugsbende,...
Non-fictie
Nederlands | 161 pagina's (ePub2, 4,8 MB) | Nijgh & Van Ditmar, Amsterdam | 2012
E-book
Berry Veldhoen | Stephan van Slooten Klanthelden® in de 9+ organisatie
excelleren in emotionele klantbeleving
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2014
Gedrukt boek
Judith Smits De FUNfactor
hoe je direct jouw eerste indruk versterkt en met plezier netwerkt!
Stappenplan voor het leggen en onderhouden van zakelijke contacten.
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | BEST Publishers, [Nederland] | 2018
Gedrukt boek
Axelle Vanquaillie Start to draw
visueel communiceren op het werk
Praktische adviezen om door middel van tekeningen in een zakelijke sfeer informatie over te dragen die beklijft.
Non-fictie
Nederlands | 120 pagina's | LannooCampus, Leuven, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
Jan Merton | Nico de Leeuw Communicatie en ethiek
betrouwbaar zijn, vertrouwen ontvangen
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Futuro Uitgevers, Amsterdam | 2017
Gedrukt boek
Rina Sikkema Non-verbale werkvormen in supervisie en coaching
de taal van het lichaam
Werkboek met oefeningen en ondersteunende theorie voor coaches en begeleiders.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Nelissen, Amsterdam | 2010
Gedrukt boek
Michiel Maandag Het enige boek over merken dat je nodig hebt
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek
Corinne Keijzer LinkedIn voor bedrijven
omdat geen bedrijf meer zonder kan
Als bedrijf kun je LinkedIn voor vele doeleinden inzetten, hoe klein of groot je bedrijf ook is, voor alle soorten en maten ondernemers is het geschikt. Doelgerichte updates plaatsen, adverteren, je bedrijf als werkgever profileren, er zijn zoveel meer mogelijkheden dan het persoonlijke profiel. De bekende LinkedIn expert Corinne Keijzer leert je in dit 320 pagina's tellende e-book alle geheimen omtrent de LinkedIn bedrijfspagina kennen. Kortom, het is weer een handleiding boordevol tips en adviezen...
Non-fictie
Nederlands | 320 pagina's (PDF, 25 MB) | Some Books Uitgeverij, Amersfoort | 2019
E-book
Henk Jan Kamsteeg Spreken met passie
de kracht van storytelling
Praktische adviezen in verhaalvorm om bij een lezing, spreekbeurt of presentatie het publiek te boeien met een pakkend verhaal dat bijblijft.
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Désirée van Osch Communicatietheorie
een inleiding voor communicatieprofessionals
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 197 pagina's | Econtentenzo, [Waalre] | 2020
Gedrukt boek
Youssef Azghari Creatief analytisch denken
omgaan met diversiteit in de sociale dienstverlening
Studieboek op hbo-niveau over interculturele communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 125 pagina's | Boom/Nelissen, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Het grote marcom inspiratieboek
Beknopt overzicht van de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing en communicatie.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Adfo Books, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek