Zoekresultaten
Resultaat 721 - 740 (van 1993)
Maurits Kaptein Digitale verleiding
hoe beïnvloedingsprofielen de online marketing op z'n kop zetten
Studie over de beïnvloeding op internet van consumenten en koop- en beslisgedrag.
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Marie Lotte Hagen | Nydia van Voorthuizen Heb je nou al een vriend?
Gids met 50 vragen en opmerkingen waarbij de ongelijkwaardige positie van vrouwen aan de kaak wordt gesteld.
Non-fictie
Nederlands | 184 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Blossom Books, Vleuten | 2020
E-book
Cees Braas | Lidwien van der Pas Corresponderen
doeltreffende e-mails en brieven
Praktische handleiding voor zakelijke correspondentie; studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 182 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Y.H. Gramsbergen-Hoogland | M.A.J. Deveer | M.G. Leezenberg Persoonlijke kwaliteit
inzicht, oefening en ontwikkeling
Studie- en oefenboek over tien sociale vaardigheden, die bij sollicitaties veel gevraagd worden.
Non-fictie
Nederlands | 319 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2016
Gedrukt boek
Christopher Witt Echte leiders gebruiken geen powerpoint
een krachtige visie op presenteren
Praktische adviezen voor het houden van een effectieve presentatie en het afsteken van een speech.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Spectrum, Houten | 2009
Gedrukt boek
Niek Pas Macron en de nieuwe Franse revolutie
Schets van het leven, de persoon en carrière van Emmanuel Macron, sedert mei 2017 president van Frankrijk.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's (ePub2, 1,2 MB) | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2017
E-book
Wim van der Mark Marketing.com 4.0
praktijkboek e-commerce, social media & contentmarketing
Studieboek over online-marketing voor hbo-studenten en marketeers
Non-fictie
Nederlands | 145 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2017
Gedrukt boek
Dicky IJbema Spelen met invloed
Methode om effectiever om te gaan met conflictsituaties, zowel zakelijk als privé.
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | Uitgeverij U2pi, Den Haag | 2017
Gedrukt boek
Marc Castricum | Mitchell de Vries Google AdWords
Non-fictie
Nederlands | 116 pagina's | Van Duuren Informatica, [Culemborg] | 2016
Gedrukt boek
Ralph R. Roberts Advanced verkopen voor dummies
Praktische tips, adviezen en informatie voor verkopers met ervaring.
Non-fictie
Nederlands | 363 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Peter Verhoef | Edwin Kooge | Natasha Walk Waarde creëren met big data analytics
voor slimmere marketingbeslissingen
Non-fictie
Nederlands | 352 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2018
Gedrukt boek
Johanna Kroon Wat hebben ze nú weer bedacht?!
hoe één simpel communicatieprincipe het verschil maakt bij uw verandertraject
Praktische adviezen aan managers voor communicatie met de medewerkers bij veranderingen binnen bedrijven en organisaties.
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2009
Gedrukt boek
Andrew O’Loughlin | Hans Westerbeek | Paul Hover Hoe organiseer je een invloedrijk evenement?
handleiding voor experience design
Handleiding voor het organiseren van evenementen die een blijvende indruk achterlaten bij het publiek. Met aandacht voor het omzetten van een idee naar een haalbaar plan, risicomanagement en het meten van succes. Met kleurenfoto’s en -illustraties.
Non-fictie
Nederlands | 328 pagina's | Golazo Media, Nieuwegein | 2024
Gedrukt boek
Jaap van der Grinten | Helma Weijnand-Schut Mind the gap
stappenplan identiteit en imago
Praktische gids voor managers en marketeers om een product of dienst in de markt te zetten en daarbij de kloof tussen het gewenste en bestaande imago te overbruggen.
Non-fictie
Nederlands | 183 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2014
Gedrukt boek
Hans de Geus Hoe ik toch huisjesmelker werd
over woonarmoede en ongelijkheid
Hans de Geus kon geen hypotheek krijgen voor de bovenwoning die hij in Amsterdam wilde kopen. Hij kreeg wel een lening voor de aankoop van een paar appartementen die hij wilde verhuren op de vrije markt. Dat zette hem aan het denken over de oorzaken en gevolgen van de woningnood in Nederland. Wonen is een grondrecht, maar wonen is onbetaalbaar geworden. De torenhoge huizenprijzen maken het starters en jongeren onmogelijk een huis te kopen. Tenzij ze een beroep kunnen doen op ouders die bemiddeld...
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2021
E-book
Arbinger Institute Anatomie van de vrede
de kern van conflicten aanpakken
Beschrijving van een methode voor conflicthantering die zich kenmerkt door open communicatie en het aangaan van de dialoog met de ander.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's (ePub2, 2 MB) | Ten Have, Utrecht | 2018
E-book
René van Hoften Reclamepsychologie
Studieboek op hbo-niveau voor studenten aan economische, commerciële, communicatieve en bedrijfskundige opleidingen.
Non-fictie
Nederlands | 195 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Erwin Wijman Wat je verkoopt ben je zelf
waarom de beste reclame gratis is
Handboek over marketing waarbij de persoonlijke relatie met de klant centraal staat.
Non-fictie
Nederlands | 188 pagina's | Haystack, [Zaltbommel] | 2023
Gedrukt boek
Jonathan Margolis Guerrillamarketing voor dummies
Uitleg van marketingtactieken waarmee diensten en producten op een persoonlijke, aansprekende en verrassende manier worden gepresenteerd aan potentiële klanten.
Non-fictie
Nederlands | 341 pagina's | Pearson Addison Wesley, Amsterdam | 2009
Gedrukt boek
Lukas Burgering Crisis
een handboek voor iedere organisatie voor de situatie waar niemand graag over nadenkt
Praktische gids voor organisaties en bedrijven voor de omgang met een crisissituatie.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2021
Gedrukt boek