Zoekresultaten
Resultaat 741 - 760 (van 762)
Peter Marber Seeing the elephant
understanding globalization from trunk to tail
Non-fictie
Engels | 420 pagina's | Wiley, Hoboken, NJ | 2009
Gedrukt boek
Leslie Hamilton | Philip Webster The international business environment
Engels | 454 pagina's | Oxford University Press, Oxford | 2018
Gedrukt boek
Roberto Verganti Design-driven innovation
changing the rules of competition by radically innovating what things mean
Nieuwe ideeën over ontwikkeling en marketing van nieuwe produkten met behulp van creatieve deskundigen op het gebied van marktpsychologie.
Non-fictie
Engels | 272 pagina's | Harvard Business School Press, Boston, MA | 2009
Gedrukt boek
Giep Franzen The science and art of branding
Gedegen handboek over de diverse facetten en economische mogelijkheden van handelsmerken.
Non-fictie
Engels | 575 pagina's | Sharpe, Armonk, NY [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Kim Dushinski The mobile marketing handbook
a step-by-step guide to creating dynamic mobile marketing campaigns
Praktisch handboek voor telemarketing met behulp van de mobiele telefoon.
Non-fictie
Engels | 218 pagina's | CyberAge Books/Information Today, Medford, NJ | 2009
Gedrukt boek
Karl E. Weick Making sense of the organization
Verkenning van de bedrijfspraktijken ter voorkoming en correctie van grote tegenslagen.
Non-fictie
Engels | 300 pagina's | Wiley, Chichester | 2009
Gedrukt boek
Elizabeth Martin-Chua Maximizing human capital in Asia
from the inside out
Monografie waarin wordt uitgelegd hoe oosters en westers personeelsmanagement in lijn kan worden gebracht en hoe personeel in het verre oosten te motiveren.
Non-fictie
Engels | 215 pagina's | Wiley, Singapore | 2009
Gedrukt boek
Leo Babauta The power of less
the fine art of limiting yourself to the essential ... in business and in life
Stappenplan waarmee men door effectiever met de tijd om te gaan meer kan doen in minder tijd.
Non-fictie
Engels | 170 pagina's | Hyperion, New York, NY | 2009
Gedrukt boek
Tracy Fitzgerald 200 projects to get you into fashion design
Handboek ter voorbereiding op de opleiding voor modeontwerpen.
Non-fictie
Engels | 128 pagina's | Barron's, Hauppauge, NY | 2009
Gedrukt boek
Dan Senor Start-up nation
the story of Israel's economic miracle
Analyse van de factoren die tot het economische succes van Israël geleid hebben.
Non-fictie
Engels | 301 pagina's | Twelve, New York, NY [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Paul Gillin Secrets of social media marketing
how to use online conversations and customer communities to turbo-charge your business!
Praktische handleiding.
Non-fictie
Engels | 290 pagina's | Quill Driver Books, Fresno, CA | 2009
Gedrukt boek
David Meerman Scott World wide rave
creating triggers that get millions of people to spread your ideas and share your stories
De Amerikaanse "viral marketing" specialist geeft uiteenlopende voorbeelden van de marketingmogelijkheden via sociale netwerken op internet.
Non-fictie
Engels | 194 pagina's | Wiley, Hoboken, NJ | 2009
Gedrukt boek
Barbara Smit Sneaker wars
the enemy brothers who founded Adidas and Puma and the family feud that forever changed the business of sports
Bedrijfsgeschiedenis van de gebroeders Dassler die samen een innovatieve fabriek van sportschoenen oprichtten, maar naderhand hun eigen weg gingen en de wereldmerken Puma en Adidas introduceerden, die elkaar hevig beconcurreren.
Engels | 383 pagina's | Ecco, New York, NY | 2009
Gedrukt boek
Pierre-Michel Menger Le travail créateur
s'accomplir dans l'incertain
La création est un acte de travail. Depuis l'élaboration de l'œuvre jusqu'à l'organisation des activités en marchés, en professions, en relations d'emploi et en dispositifs d'évaluation, un même principe régulateur agit : l'activité créatrice est de part en part fécondée par l'incertitude. Le travail n'est gratifiant pour l'artiste que si son déroulement demeure surprenant. Les professionnels, les critiques et les publics procèdent à d'incessantes comparaisons pour identifier les qualités...
Frans | 670 pagina's | Gallimard, Paris | 2009
Gedrukt boek
Die kulturelle Seite der Währung
Europäische Währungskulturen, Geldwerterfahrungen und Notenbanksysteme im 20. Jahrhundert
Duits | 252 pagina's | Oldenbourg, München | 2009
Gedrukt boek
Simon Sinek Start with why
how great leaders inspire everyone to take action
Non-fictie
Engels | 246 pagina's | Portfolio Penguin, London | 2019
Gedrukt boek
Mini restaurant bible
Tekstloze interieurfoto's in kleur van een kleine honderd restaurants van over de hele wereld.
Non-fictie
Engels | 384 pagina's | Tectum, Antwerp | 2009
Gedrukt boek
Mitch Joel Six pixels of separation
everyone is connected. Connect your business to everyone
Verhandeling over de wijze waarop ondernemen winstgevender kan zijn door profijt te trekken uit het gegeven dat in het huidige internettijdperk bijna iedereen met iedereen verbonden is.
Non-fictie
Engels | 288 pagina's | Business Plus, New York, NY [etc.] | 2009
Gedrukt boek
Klaus Grewe Der Fulbert-Stollen am Laacher See
Duits | 23 pagina's | Rheinischer Verein für Denkmalpflege und Landschaftsschutz, Köln | 2009
Gedrukt boek
David Freemantle Wanted
how to become the most wanted employee around
Adviezen om je als professional in allerlei opzichten positief te onderscheiden van concurrenten.
Non-fictie
Engels | 211 pagina's | Pearson Prentice Hall Business, Harlow [etc.] | 2009
Gedrukt boek