Zoekresultaten
Resultaat 61 - 80 (van 628)
Ghislaine Bromberger De kracht van beelddenken
een creatieve manier om koers te bepalen voor individu, team en organisatie
Stappenplan op basis van gestalttherapie om veranderingen te weeg te brengen in persoonlijk, team- en bedrijfsverband.
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Nelissen, Soest | 2004
Gedrukt boek
Pyter Wagenaar Zinnen en waanzinnen
de Nederlandse grammatica in een notendop
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Reed Business Information, 's-Gravenhage | 2004
Gedrukt boek
Frank Dietz Toegepaste micro-economie
Studieboek voor het hoger onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 410 pagina's | Coutinho, Bussum | 2004
Gedrukt boek
Hendrik Bouwknegt Goederentreinen in Nederland
de stand van zaken in 2003
Beschrijving van het spoorweggoederenvervoer sedert de liberalisatie in 1994.
Non-fictie
Nederlands | 152 pagina's | Uquilair, ['s-Hertogenbosch] | 2004
Gedrukt boek
Edward De Bono Zes waarde-insignes
Filosofische beschouwing over het nemen van belangrijke bedrijfsbeslissingen.
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2006
Gedrukt boek
Presence
een ontdekkingsreis naar diepgaande verandering in mensen en organisaties
Non-fictie
Nederlands | 304 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2006
Gedrukt boek
Ton Westerveld Omgaan met agressie kun je leren
Praktische handreiking voor het omgaan met agressief gedrag door preventie en adequate reactie.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2004
Gedrukt boek
Ronald Jansen Leren van ontslag
'Zoiets overkomt mij niet... Maar wat te doen als dat wel zo is?'
Praktische gids met betrekking tot de juridische en psychologische gevolgen van onvrijwillig ontslag.
Non-fictie
Nederlands | 99 pagina's | LEMMA, Utrecht | 2004
Gedrukt boek
A.W.W. Heezen Introductie basisbegrippen bedrijfseconomie en bedrijfsadministratie
Studieboek voor het hoger onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 214 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2015
Gedrukt boek
Marjolijn van Burik Een praatje maken
contact leggen in werk en privé
Non-fictie
Nederlands | 90 pagina's | Thema, bedrijfswetenschappelijke en educatieve uitgeverij, Zaltbommel | 2004
Gedrukt boek
Alex Pattakos Geef zin aan je werk
de zingevingsprincipes van Viktor Frankl
Toepassing van de principes van de logotherapie op werksituaties.
Non-fictie
Nederlands | 203 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2006
Gedrukt boek
Bram Bouwens Op papier gesteld
de geschiedenis van de Nederlandse papier- en kartonindustrie in de twintigste eeuw
Non-fictie
Nederlands | 400 pagina's | Boom, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Lois Frankel Opzij! opzij! opzij!
101 adviezen om carrière te maken voor vrouwen
Frankel - Amerikaans managementcoach en psychotherapeut - legt bloot waarom de carrière van sommige vrouwen stagneert, terwijl die van anderen niet te stuiten lijkt. Oorspr. titel: Nice girls don't get the corner office (2004)
Non-fictie
Nederlands | 271 pagina's | Arena, Amsterdam | 2005
Gedrukt boek
Fred Lee Als Disney de baas was in uw ziekenhuis
9 1/2 dingen die u anders zou doen
Ideeën voor het verbeteren van de zorg in ziekenhuizen, ontleend aan het management van Disneyworld.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | Elsevier gezondheidszorg, Maarssen | 2009
Gedrukt boek
David Pinto Interculturele communicatie, conflicten en management (ICCM)
nieuwe theorie over verschillen tussen mensen, methode hoe om te gaan met deze verschillen, 80 cases uit de praktijk met ruim 20 beoordelingen van de theorie en de methode
Non-fictie
Nederlands | 358 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten | 2004
Gedrukt boek
Edward De Bono Gym voor je geest
creatieve adviezen voor een sprankelende persoonlijkheid
Adviezen om in conversatie door middel van creativiteit, verbeeldingskracht en empathie een aangename en voor anderen aantrekkelijke persoonlijkheid te worden.
Non-fictie
Nederlands | 233 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2007
Gedrukt boek
Paco Underhill De magie van het winkelen
Bespreking van alle aspecten van kopen en verkopen aan de hand van een dagje in een groot winkelcentrum, waar detaillisten, winkelinrichters en marketeers trachten in te spelen op groepen consumenten met verschillend sociaal gedrag en uiteenlopende wensen.
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | Forum, Amsterdam | 2006
Gedrukt boek
Jeremy Rifkin De Europese droom
hoe Europa's visie op de toekomst langzaam maar zeker de Amerikaanse droom overschaduwt
Non-fictie
Nederlands | 456 pagina's | Business Contact, Amsterdam [etc.] | 2005
Gedrukt boek
Charles J. Fombrun Reputatiemanagement
hoe succesvolle ondernemingen bouwen aan sterke reputaties
Non-fictie
Nederlands | 217 pagina's | FT Prentice Hall, Amsterdam [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Jan Baccarne Marktgericht calculeren
een competentietraining
Studieboek op hbo-niveau voor (aankomende) marketingmedewerkers.
Non-fictie
Nederlands | 140 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2013
Gedrukt boek