Zoekresultaten
Resultaat 61 - 80 (van 170)
Robert Marzano Leren in 5 dimensies
moderne didactiek voor het voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 244 pagina's | Koninklijke Van Gorcum, Assen | 2013
Gedrukt boek
P.A. van Lier Sociaal-emotionele ontwikkeling
de vertrouwensrelatie als basis
Studieboek voor leerkrachten in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | De Ruiter, [Gorinchem] | 1993
Gedrukt boek
Institute of Family Studies Child rearing
influence on prosocial and moral development
Non-fictie
Engels | 196 pagina's | Swets & Zeitlinger, Amsterdam [etc.] | 1992
Gedrukt boek
Frank van Rijswijk Leren kun je leren
didactische uitgangspunten voor de verbetering van het zelfstandig leervermogen
Non-fictie
Nederlands | 70 pagina's | SVE, Landelijk Studie- en Ontwikkelingscentrum Volwasseneneducatie, Amersfoort | 1992
Gedrukt boek
Met vallen en opstaan
Wenken voor de verzorging en opvoeding van kinderen van 0 tot 2 jaar vanuit christelijk perspectief.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Groen, Leiden | 1992
Gedrukt boek
J.W. Steutel Deugden en morele opvoeding
een wijsgerig-pedagogische studie
Analyse van een hernieuwde belangstelling voor de morele opvoeding die gericht is op deugden.
Non-fictie
Nederlands | 157 pagina's | Boom, Meppel [etc.] | 1992
Gedrukt boek
Inez H.M. van Eijk Etiquette
waarom eigenlijk?
Non-fictie
Nederlands | 24 pagina's | Stichting IVIO, Lelystad | 1992
Gedrukt boek
Anneke van Luyk Linkshandig
handig of onhandig?
Interviews met linkshandigen, afgewisseld met meningen van deskundigen.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | BZZTôH, 's-Gravenhage | 1992
Gedrukt boek
Jan Kloen Lichamelijke opvoeding kan ook anders
Non-fictie
Nederlands | 222 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 1992
Gedrukt boek
Marlies Beermann Muziek- en dansspelletjes voor kinderen van 3-8 jaar
120 eenvoudige en creatieve groepsspelletjes gebaseerd op dans en muziek, bedoeld voor alle onderwijs- en vormingssituaties
Non-fictie
Nederlands | 107 pagina's | Panta Rhei, Katwijk | 1994
Gedrukt boek
Nederlands Bibliotheek en Lektuur Centrum Neem en lees
literaire competentie; het doel van het literatuuronderwijs
Bundel bijdragen aan het congres over literatuurdidactiek van de Katholieke Universiteit Nijmegen in 1990.
Non-fictie
Nederlands | 236 pagina's | Nederlands Bibliotheek en Lektuur Centrum, Den Haag | 1992
Gedrukt boek
Germ Huizinga Willemschool 1892-1992
Nederlands | 60 pagina's | Duoprint, Hengelo | 1992
Gedrukt boek
Wijnanda Deroo Het eeuwige moment
een fotografische visie op het cultuurbehoud; a photographic view of cultural preservation
Met lit. opg. Visie in woord en beeld van drie fotografen op cultuurbehoud en -bezit.
Non-fictie
Engels | Nederlands | 80 pagina's | Fragment, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
Geert van Beckhoven Beter naar een nieuwe baan
anders denken en doen bij het veranderen van werkkring, midcareer-ontwikkelingen en outplacement
Non-fictie
Nederlands | 234 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 1992
Gedrukt boek
Fred Goffree De educatieve ontwerper
productief, reflectief, studieus
Handboek waarin werk-/studiemateriaal is opgenomen voor het samenstellen van lesprogramma's voor kinderen of volwassenen.
Non-fictie
Nederlands | 211 pagina's | Thesis, Amsterdam | 1992
Gedrukt boek
Hans Hart de Ruyter Teamgerichte begeleiding
begeleiding van teams in de (semi)residentiële setting met behulp van de systeemtheorie
Non-fictie
Nederlands | 148 pagina's | Wolters-Noordhoff, Groningen | 1992
Gedrukt boek
Gerjo Kok Gezondheidsvoorlichting
Non-fictie
Nederlands | 88 pagina's | Coutinho, Muiderberg | 1992
Gedrukt boek
'Een onderwijsbestel met toekomst...'
75 jaar onderwijspacificatie 1917-1992
Opstellen over de historische ontwikkeling en actuele betekenis van de gelijkberechtiging van openbaar en bijzonder onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 232 pagina's | Unie voor Christelijk onderwijs, Amersfoort | 1992
Gedrukt boek
Taakgroep Nederlands Van onbegrensd belang: de staat van het onderwijs Nederlands in Nederland en Vlaanderen
rapport van de Taakgroep Nederlands
Onderzoek naar de positie van het vak Nederlands in het onderwijs, met aanbevelingen ter verbetering.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Stichting Bibliographia Neerlandica, 's-Gravenhage | 1992
Gedrukt boek
J.P. van Brakel Hervormd gevormd
hervormde scholen Katwijk aan Zee 1892 1992
Non-fictie
Nederlands | 136 pagina's | Bestuur Hervormde Scholen, Katwijk | 1992
Gedrukt boek