Zoekresultaten
Resultaat 61 - 80 (van 124)
Portaal
praktische taaldidactiek voor het primair onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 451 pagina's | Coutinho, Bussum | 2002
Gedrukt boek
Pedagogiek in beeld
een inleiding in de pedagogische studie van opvoeding, onderwijs en hulpverlening
Non-fictie
Nederlands | 437 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2016
Gedrukt boek
Hilde Heuninck Nog lang niet uitgeteld
Handboek voor professionele hulpverleners op basisscholen om leerlingen met rekenproblemen te begeleiden.
Non-fictie
Nederlands | 112 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Hester Radstake AMA's onderweg
de integratie van alleenstaande minderjarige asielzoekers in Nederland
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | SWP, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Mariëtte van Brandenburg Intensieve orthopedagogische gezinsbehandeling
een methodiek
Non-fictie
Nederlands | 140 pagina's | SWP, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Werkboek voor de begeleiding van kinderen met visuele perceptiestoornissen (CVI)
Non-fictie
Nederlands | 103 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Tandem Naar de gewone kleuterschool
Praktische beschouwingen over de integratie van kleuters met een verstandelijke handicap of ontwikkelingsachterstand in het gewone onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 100 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Ginette Geenens Niemand mocht het weten
het leven van een laaggeletterde vrouw
Levensbeschrijving van een laaggeletterde Vlaamse textielarbeidster die na haar pensioen door taallessen haar zelfvertrouwen krijgt.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Houtekiet, Antwerpen, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Leidje Witte Vergadertechnieken
samen vergaderen
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2002
Gedrukt boek
Ivo van Hilvoorde Grenswachters van de pedagogiek
demarcatie en disciplinevorming in de ontwikkeling van de Nederlandse academische pedagogiek (1900-1970)
Non-fictie
Nederlands | 255 pagina's | HBUitgevers, [Baarn] | 2002
Gedrukt boek
KPC Groep Samenwerking in de uitvoering
leerlingbegeleiding in het voortgezet onderwijs en externe instellingen
Non-fictie
Nederlands | 181 pagina's | Garant, Leuven, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Wilma Schepers Zelf een kinderdagverblijf starten
Praktische handleiding voor startende ondernemers in de kinderopvang.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Elsevier gezondheidszorg, Maarssen | 2002
Gedrukt boek
Van eetlast naar eetlust
eetproblemen van babyleeftijd tot volwassenheid
Non-fictie
Nederlands | 228 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Rondom het jonge kind
Handboek voor personeel van kinderdagverblijven met veel theorie over de aspecten communicatie, gezondheidszoeg, kinderbescherming, organisatie en juridische aspecten.
Non-fictie
Nederlands | 274 pagina's | SWP, Amsterdam | 2006
Gedrukt boek
Monique Derwig Schrijfkriebels
handboek voor bewegingservaringen in het platte vlak
Non-fictie
Nederlands | 36 pagina's | Elsevier, Maarssen | 2003
Gedrukt boek
Annet De Vroey Polyfonie in de klas
een praktijkboek voor inclusie
Onderwijskundige studie over de integratie van basisonderwijs en speciaal onderwijs, oftewel de deelname van kinderen met speciale onderwijsbehoeften aan het 'gewone' onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 237 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek
Muizen in het auditorium
ICT in het hoger onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 216 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2002
Gedrukt boek
Han de Jonge De bouwcoördinator
Praktische beschrijving van de bouwcoördinator in het primair onderwijs, een functionaris die leerkrachten coacht en belast is met gedelegeerde directietaken.
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Kluwer, Alphen aan den Rijn | 2002
Gedrukt boek
Ruth M. van Pelt Marokkaanse jeugd, thuis in een tehuis?
residentiële hulpverlening aan Marokkaanse jongeren en hun ouders
Non-fictie
Nederlands | 109 pagina's | SWP, Amsterdam | 2002
Gedrukt boek
Danny Van De Velde De groep in actie
praktijkboek samenwerkingsvaardigheden
Praktisch handboek voor leerkrachten in het voortgezet onderwijs en vormingscentra voor het aanleren van samenwerkingsvaardigheden bij hun leerlingen.
Non-fictie
Nederlands | 221 pagina's | Acco, Leuven, Leusden | 2002
Gedrukt boek