Zoekresultaten
Resultaat 61 - 80 (van 144)
Van taak tot competentie
'leren leren' voor het hoger beroepsonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 278 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten [etc.] | 2004
Gedrukt boek
Co-actief coachen
nieuwe vaardigheden voor professioneel en persoonlijk coachen
Non-fictie
Nederlands | 286 pagina's | Thema, Zaltbommel | 2009
Gedrukt boek
Jet Isarin Kind als geen ander
moeders van gehandicapte kinderen tussen wie en wat
Non-fictie
Nederlands | 247 pagina's | DAMON, Budel | 2004
Gedrukt boek
Rien van IJzendoorn De kwaliteit van de Nederlandse kinderopvang
Overzicht van de huidige stand van kennis over de kwaliteit van kinderopvang.
Non-fictie
Nederlands | 185 pagina's | Boom, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Instrumenten voor interne begeleiders
Instrumenten die de dagelijkse praktijk van de interne begeleider op de basisschool meer structuur moeten geven.
Non-fictie
Nederlands | 238 pagina's | HBuitgevers, Baarn | 2004
Gedrukt boek
Antoinette Leijser Juan y Rosa están de vacaciones
Oplossingen van de oefeningen en opdrachten in het gelijknamige werkboek om Spaans te leren. Voorzien van kleine zwart-wittekeningen. Vanaf ca. 9 t/m 13 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 48 pagina's | IVIO-Wereldschool, [Lelystad] | 2007
Gedrukt boek
GIL, een (re)actief proces
Non-fictie
Nederlands | 301 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2004
Gedrukt boek
Integratie in Hongarije en Nederland
speciale onderwijszorg in Hongaarse en Nederlandse basisscholen
Non-fictie
Nederlands | 186 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2004
Gedrukt boek
Anke van Keulen Poppen zoals wij
methodisch werken aan respect voor diversiteit met jonge kinderen
Methodiek voor de identiteitsontwikkeling, sociaal-emotionele en cognitieve ontwikkeling van kinderen tussen 1 en 7 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 102 pagina's | SWP, Amsterdam | 2004
Gedrukt boek
Losbandige jeugd
jongeren en moraal in de Nederlanden tijdens de late Middeleeuwen en de Vroegmoderne Tijd
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Verloren, Hilversum | 2004
Gedrukt boek
CED-Groep De kansen voor het grijpen!
onderwijsvernieuwing voor kansarme leerlingen: het Rotterdamse verhaal
Non-fictie
Nederlands | 196 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2004
Gedrukt boek
Lex Herweijer Ouders over opvoeding en onderwijs
Onderzoeksverslag.
Non-fictie
Nederlands | 252 pagina's | Sociaal en Cultureel Planbureau, Den Haag | 2004
Gedrukt boek
Eric Verbiest Samen wijs
bouwstenen voor professionele leergemeenschappen in scholen
Non-fictie
Nederlands | 194 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2004
Gedrukt boek
Maakt de school het verschil?
effectiviteit van scholen, leraren en klassen in de eerste graad van het middelbaar onderwijs; een exploratie van LOSO-gegevens
Non-fictie
Nederlands | 337 pagina's | Acco, Leuven, Voorburg | 2004
Gedrukt boek
Peter Rutgers Lokaal onderwijsbestuur in ontwikkeling
vormgeven aan bestuurlijke vernieuwing
Non-fictie
Nederlands | 382 pagina's | VNG Uitgeverij, Den Haag | 2004
Gedrukt boek
Programmacommissie Beleidsgericht Onderzoek Primair Onderwijs WSNS welbeschouwd
Non-fictie
Nederlands | 279 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2004
Gedrukt boek
Osho Kinderen & ouders
vrijheid toestaan, privacy respecteren en intelligentie voeden
Lezing van de bekende Indiase geestelijk leraar (1931-1990) over het opvoeden van kinderen.
Non-fictie
Nederlands | 151 pagina's | Osho Publikaties, Dinxperlo | 2012
Gedrukt boek
J.B.M. Kuks Praktische neurologie
van symptoom naar diagnose
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | Bohn Stafleu Van Loghum, Houten | 2004
Gedrukt boek
Viviane Redant BaMa
(r)evolutie in het hoger onderwijs?
Non-fictie
Nederlands | 141 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2004
Gedrukt boek
Het kind en het badwater
sturingsdilemma's in het onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 243 pagina's | LEMMA, Utrecht | 2004
Gedrukt boek