Zoekresultaten
Resultaat 61 - 80 (van 152)
Sandra Koot Co-teaching
krachtig gereedschap bij de begeleiding van leraren
Handboek voor het coachen van leerkrachten in het basisonderwijs voor het geven van specifieke aandacht aan leerlingen met uiteenlopende onderwijsbehoeften (Passend onderwijs).
Non-fictie
Nederlands | 194 pagina's | Pica, Huizen | 2011
Gedrukt boek
Frits Boer Slaapproblemen bij kinderen
Gids voor ouders en opvoeders.
Non-fictie
Nederlands | 114 pagina's | LannooCampus, Houten | 2011
Gedrukt boek
Onderwijs in bewegen
basisthema's in bewegingsonderwijs en sport op school
Non-fictie
Nederlands | 336 pagina's | Bohn Stafleu van Loghum, Houten | 2011
Gedrukt boek
Sandra Cornelissen Duidelijk koken met Sandra
Non-fictie
Nederlands | 123 pagina's | SWP, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Katrien Rotsaert Mag ik nog een verhaaltje alsjeblieft?
voorlezen aan kleine en grote kinderen
Vragen over het nut van voorlezen, goede voorleesboeken, voorleesactiviteiten enz. worden beantwoord. Met zwart-witillustraties. Voor opvoeders, leerkrachten e.a. van kinderen van 0 tot 12 jaar.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
John Tressel De beroepsbekwame docent
het ontwikkelen van onderwijskundige professionaliteit
Overzicht van de verschillende methodieken voor leerkrachten in met name het voortgezet en middelbaar beroepsonderwijs om hun vakbekwaamheden op peil te brengen en up-to-date te houden.
Non-fictie
Nederlands | 257 pagina's | Boom Lemma uitgevers, Den Haag | 2011
Gedrukt boek
René Kneyber Orde houden in het voortgezet onderwijs
Praktische gids voor docenten voor de aanpak van jongeren met gedragsproblemen in het voortgezet onderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 96 pagina's | Handelingsbrutaal, [Culemborg] | 2013
Gedrukt boek
Jantien de Groot Doelgericht spelen
themalessen voor spelen en werken in basisonderwijs en hulpverlening
Themalessen voor kinderen vanaf ca. 6 tot en met 12 jaar om hun sociale vaardigheden verder te ontwikkelen en hun zelfvertrouwen te vergroten.
Non-fictie
Nederlands | 223 pagina's | SWP, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Evalueren om te leren
toetsen en beoordelen op school
Handreiking voor leerkrachten in het basisonderwijs om systematische evaluatie tot een vast onderdeel van het leerproces te maken.
Non-fictie
Nederlands | 246 pagina's | Coutinho, Bussum | 2011
Gedrukt boek
Gerrit Vignero De draad tussen cliënt en begeleider
emotionele ontwikkeling als inspiratiebron in de begeleiding van mensen met een verstandelijke handicap
Non-fictie
Nederlands | 243 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2011
Gedrukt boek
Roel Huntink Leraar in ontwikkeling
Werkboek voor leerkrachten, vanaf het basisonderwijs tot en met het hoger onderwijs, voor persoonlijke professionele ontwikkeling.
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Boom/Nelissen, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Rekenen - wiskunde in de praktijk
Non-fictie
Nederlands | 364 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2011
Gedrukt boek
Graa Boomsma Uit de school
barre ervaringen van een bevlogen docent
Kritische columns over het voortgezet onderwijs in Nederland, gebaseerd op de eigen ervaringen van de schrijver als docent Nederlands.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2011
Gedrukt boek
Marieth Guelen Seksuele mishandeling van jonge kinderen
diagnostiek en behandeling in de praktijk
Non-fictie
Nederlands | 215 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2011
Gedrukt boek
Betsy van de Grift Hoera, het is een jongen/meisje!
opvoedstrategieën voor thuis en in de kinderopvang
Non-fictie
Nederlands | 80 pagina's | Reed Business, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Wil Oonk | Ronald Keijzer | Sabine Lit | Frits Barth | Martine den Engelsen | Anita Lek | Caroliene van Waveren Hogervorst Rekenen - wiskunde in de praktijk
Non-fictie
Nederlands | 440 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2015
Gedrukt boek
Ruud Kouijzer Vonken en vinken
vernieuwing in het basisonderwijs
Non-fictie
Nederlands | 127 pagina's | SWP, Amsterdam | 2011
Gedrukt boek
Brian Twint De Affectief Bewuste Benadering
het op maat begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking
Non-fictie
Nederlands | 119 pagina's | Boom/Nelissen, [Amsterdam] | 2011
Gedrukt boek
Winny Bosch-Sthijns Handleiding methode aanpakkaarten
speciaal ontwikkeld voor kinderen met aandachts- en werkhoudingsproblemen
Methode voor de begeleiding van hoogbegaafde kinderen in het basisonderwijs.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Garant, Antwerpen, Apeldoorn | 2011
Gedrukt boek
Renate de Wit De zorgcoördinator in het voortgezet onderwijs
Non-fictie
Nederlands | 171 pagina's | Acco, Leuven, Den Haag | 2011
Gedrukt boek