Zoekresultaten
Resultaat 61 - 80 (van 482)
Marco van den Berg | Jakob Zwinderman No prima donna's
topteams; succesvol teamwork in projecten
Inleiding over teamvorming.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,2 MB | Tirion Sport, Baarn | 2012
E-book
Paul de Blot Ignatius van Loyola als crisismanager
Studie over de managementkwaliteiten van de stichter van de jezuïtenorde (1491-1556) en zijn spiritualisteit in bedrijfsvoering.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,4 MB | Ten Have, Utrecht | 2012
E-book
Paul van Schaik De prestatiedoorbraak
behaal ongekende resultaten met bevlogen medewerkers!
Non-fictie
Nederlands | 192 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2015
Gedrukt boek
Hans Wopereis Het licht en de korenmaat
je ziel als werkgever
Uitleg van een spiritualistische en bijbels getinte veranderingsmethode voor organisatiecultuur.
Non-fictie
Nederlands | 272 pagina's (ePub2, 0,5 MB) | Ten Have, Utrecht | 2012
E-book
Simone Nijboer Ondernemen met bezieling
Persoonlijke beschouwing over het bedrijven van ondernemerschap met hart en ziel.
Non-fictie
Nederlands | 94 pagina's (ePub2, 0,6 MB) | Ten Have, Utrecht | 2012
E-book
Denise Hulst Een volle agenda, maar nooit druk
Benedictijns tijdmanagement
Adviezen voor het effectief en efficiënt omgaan met tijd op basis van de ideeën van Benedictus van Nursia (ca. 480-547).
Non-fictie
Nederlands | 54 pagina's (ePub2, 1,8 MB) | Ten Have, Utrecht | 2012
E-book
Jaap Peters | Mathieu Weggeman Het Rijnland praktijkboekje
hoe maak je een Rijnlandse organisatie?
Jaap Peters en Mathieu Weggeman vinden het belangrijk dat we in Nederland weer vaker tegen elkaar kunnen zeggen: `Kijk, een typisch Rijnlands bedrijf. Een Rijnlands bedrijf is anders opgezet dan een traditionele organisatie: weinig tot geen hiërarchie, de staf is dienend in plaats van sturend, het leiderschap is gericht op het bevorderen van autonomie en vakmanschap. Niet de aandeelhouder komt op de eerste plaats, maar de professional op de werkvloer. Het is een bedrijf waar je trots op kunt zijn...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,2 MB | Business Contact, Amsterdam | 2012
E-book
Jos Burgers Gek op gaten
ontdek wat klanten écht willen!
Adviezen aan managers en verkopers betreffende klantgerichtheid.
Non-fictie
Nederlands | 144 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2012
Gedrukt boek
Ben Tiggelaar | Joël Aerts MBA in één dag
het boek; een frisse blik op de beste ideeën van de belangrijkste managementdenkers
Adviezen aan managers om leiderschapskwaliteiten zo snel mogelijk tot ontwikkeling te brengen.
Non-fictie
Nederlands | 205 pagina's (ePub2, 1,9 MB) | Tyler Roland Press, Soest | 2012
E-book
Peter Olsthoorn De macht van Facebook
Theo, ben je dood ofzo?
Analyse van Facebook, het grootse sociale netwerk ter wereld, met aandacht voor zowel de innovaties als de excessen ervan.
Non-fictie
Nederlands | 245 pagina's | Elikser, Leeuwarden | 2012
Gedrukt boek
Aafke de Vor Trainen met resultaat
van klantvraag naar effect op de werkplek
Handboek op hbo-niveau voor de bedrijfstrainer.
Non-fictie
Nederlands | 525 pagina's | Kluwer, Deventer | 2012
Gedrukt boek
Anselm Grün Manager ontmoet monnik
gesprekken over God, geld en geweten
Beschouwingen door de benedictijner monnik en de bestuursvoorzitter van een firma in van sportartikelen over allerlei economische en maatschappelijke kwesties.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 0,3 MB | Ten Have, Utrecht | 2012
E-book
Bob Nelson De kleine managen voor dummies
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Pearson, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Hugo Vos Borrelbabbelen
ontspannen netwerken, voor wie niet durft maar wel wil
Non-fictie
Nederlands | 159 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2012
Gedrukt boek
Nicolette Elenbaas Zelfstandig ondernemer
Overzicht van alle zaken waarmee een beginnend ondernemer te maken krijgt.
Non-fictie
Nederlands | 111 pagina's | Spectrum, Houten [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Mariska van Dasselaar Zakelijk bloggen
laat de klant zien dat jij de expert bent
Praktische handleiding voor marketeers en (kleine) ondernemers.
Non-fictie
Nederlands | 206 pagina's | Van Duuren Management, Culemborg | 2012
Gedrukt boek
Jan Schouten | Anke Baak | Wiebe Kamminga Improving teams
There are many reasons why things go wrong in the way teams work together. With this book you learn to what degree certain factors can influence the way your team operates. The starting point for a lot of the questions and assignments is always your team. You will be confronted with questions such as How does that work in my team? What do I want to improve? and How can I go about that?. The book closes with a procedure that your team can use for setting up a work programme for team improvement. Jan...
Non-fictie
Engels | 168 pagina's (ePub2, 2,5 MB) | Thema, Zaltbommel | 2010
E-book
Joan Magretta Michael Porter
de essentie van competitie en strategie
Samenvatting van het gedachtegoed van de Amerikaanse managementgoeroe.
Non-fictie
Nederlands | 239 pagina's | Spectrum, Houten | 2012
Gedrukt boek
Hans Jaspers Anderen stimuleren en jezelf motiveren
Praktische gids voor leidinggevenden, coaches en docenten.
Non-fictie
Nederlands | 189 pagina's | SWP, Amsterdam | 2012
Gedrukt boek
Farah Nobbe | Natalie Holwerda-Mieras Speak up dear!
over vrouwen, profileren en spreken
Adviezen aan vrouwen voor spreken in het openbaar.
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2012
Gedrukt boek