Zoekresultaten
Resultaat 61 - 80 (van 217)
Sijbren Kuiper | Natascha van der Zwan Nederland pensioenland
wat je wilt weten over pensioen
Non-fictie
Nederlands | 175 pagina's | AUP, Amsterdam | 2016
Gedrukt boek
Philippe Quatennens Be nice, get rich
hoe ik de rijkste man ter wereld werd
Persoonlijk verhaal van de Belgische zakenman Philippe Quatennens, met praktische tips voor een succesvol en gelukkig leven. Met foto’s en illustraties in zwart-wit.
Non-fictie
Nederlands | 214 pagina's | Houtekiet, Antwerpen, Amsterdam | 2023
Gedrukt boek
Michel Schaeffer Het geheim van bol.com
over dromen en doen
In de bestseller ‘Het geheim van bol.com’ geeft Michel Schaeffer, die vanaf de beginjaren deel uitmaakte van het team, een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in het tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte. Bol.com is een Nederlands succesverhaal en weet al vele jaren lang vriend en vijand te verbazen. Een fascinerend verhaal over groot durven denken, omgaan met succes en teleurstellingen en de drang naar continue vernieuwing, dat je zal inspireren je eigen grootse dromen...
Non-fictie
Nederlands | ePub2 | Business Contact, Amsterdam | 2020
E-book
Hans van der Loo | Patrick Davidson Musk Mania
de 5 waanzinnige succesprincipes van Elon Musk
Beschouwing over de vijf uitgangspunten voor succes van de Canadees-Amerikaanse ondernemer die talrijke innovaties op zijn naam heeft staan.
Non-fictie
Nederlands | 104 pagina's | Vakmedianet, [Deventer] | 2016
Gedrukt boek
Ralph van Dam | Linda van 't Land Langs de afgrond
Persoonlijk relaas van een ondernemer die in een faillissement verzeild raakte.
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Van Duuren Management, [Culemborg] | 2018
Gedrukt boek
Erik Peekel Het evenement dat niemand wil missen
hoe organiseer je dat?
Praktische handleiding voor het organiseren van evenementen en congressen
Non-fictie
Nederlands | 143 pagina's | Aaaaha! the Actor Factory, Den Haag | 2015
Gedrukt boek
Chris Anderson The long tail
waarom we in de toekomst minder verkopen van meer
Economische prognose over ingrijpende veranderingen in de manier van zakendoen vanwege ontwikkelingen op het internet.
Non-fictie
Nederlands | 303 pagina's | Nieuw Amsterdam, [Amsterdam] | 2009
Gedrukt boek
Jeroen Smit Het drama Ahold
Geschiedenis van de gebeurtenissen die ertoe leidden dat in 2003 het voortbestaan van het Ahold-concern ernstig werd bedreigd.
Non-fictie
Nederlands | 348 pagina's | Balans, [Amsterdam] | 2006
Gedrukt boek
Martijn Arets Platform revolutie
van Amazon tot Zalando, de impact van platformen op hoe wij werken en leven
Beschouwing van het functioneren van grote online ondernemingen en analyse van de effecten die online platformen op onze economie en maatschappij hebben.
Non-fictie
Nederlands | 368 pagina's | Boom | Management IMPACT, Amsterdam | 2020
Gedrukt boek
E-business
Studieboek op hbo-niveau.
Non-fictie
Nederlands | 351 pagina's | Noordhoff Uitgevers, Groningen | 2015
Gedrukt boek
Roel Grit Zo organiseer je een event
Praktische gids voor het organiseren van evenementen.
Non-fictie
Nederlands | 115 pagina's | Noordhoff, Groningen [etc.] | 2012
Gedrukt boek
Reinout van der Heijden Een goed pensioen
Praktische informatie over de AOW, de hoogte van het pensioen en de mogelijkheden om dit aan te vullen.
Non-fictie
Nederlands | 126 pagina's | Consumentenbond, Den Haag | 2013
Gedrukt boek
Gaby Balkema Huis kopen? Zo gedaan!
de aanschaf van een woning in 18 stappen; over de onderzoekplicht, splitsingsaktes, verborgen gebreken, aanschrijvingen en andere tricky details
Wie een woning koopt, doet dat geregeld zonder een specialist te raadplegen. Makelaar Gaby Balkema kan zich hier na vijftien jaar nog dagelijks over verbazen: een woning weer verkopen kost veel tijd, moeite en niet te vergeten geld. Waar moet je bij het kopen van een woning allemaal aan denken? Welke stappen zet je, en in welke volgorde? Hoe voldoe je als koper aan je onderzoeksplicht? Wat betekenen termen als ‘aanschrijving’ en ‘schriftelijkheidsvereiste’? Op deze en andere vragen geeft dit boek...
Non-fictie
Nederlands | 128 pagina's (ePub2) | Lev., Amsterdam | 2016
E-book
Paul Moers Werk aan de winkel 3.0
hoe overleef ik als retailer de toekomst?
Praktische adviezen aan detailhandelaren over hoe zij moeten inspelen op het veranderd consumentengedrag en klanten kunnen blijven trekken.
Non-fictie
Nederlands | 224 pagina's | Retaildenkers, [Zelhem] | 2015
Gedrukt boek
Cor Molenaar Red de winkel!
zo kan het niet langer
Beschrijving van een integraal model voor de detailhandel, waarin fysieke winkels, technologie en internet met elkaar zijn gecombineerd.
Non-fictie
Nederlands | 191 pagina's | Academic Service, Den Haag | 2013
Gedrukt boek
Hans de Geus Hoe ik toch huisjesmelker werd
over woonarmoede en ongelijkheid
Hans de Geus kon geen hypotheek krijgen voor de bovenwoning die hij in Amsterdam wilde kopen. Hij kreeg wel een lening voor de aankoop van een paar appartementen die hij wilde verhuren op de vrije markt. Dat zette hem aan het denken over de oorzaken en gevolgen van de woningnood in Nederland. Wonen is een grondrecht, maar wonen is onbetaalbaar geworden. De torenhoge huizenprijzen maken het starters en jongeren onmogelijk een huis te kopen. Tenzij ze een beroep kunnen doen op ouders die bemiddeld...
Non-fictie
Nederlands | 227 pagina's (ePub2, 2,7 MB) | Wereldbibliotheek, Amsterdam | 2021
E-book
Ray Dalio Principes
Adviezen van de succesvolle Amerikaanse ondernemer en de inzichten waaraan hij zijn succes te danken heeft.
Non-fictie
Nederlands | 442 pagina's (ePub2, 1,4 MB) | Business Contact, Amsterdam | 2019
E-book
Michael Garvey | Heather Dismore | Andrew G. Dismore Een restaurant runnen voor dummies®
Handboek over alle facetten die komen kijken bij het succesvol openen en laten slagen van een restaurant.
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 5,5 MB | Voor Dummies, Amersfoort | 2020
E-book
Wijnand Jongen Het einde van online winkelen
de toekomst van retail in een wereld die altijd verbonden is
De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In ‘Het einde van online winkelen’ laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things 24 uur per dag verbonden zijn. Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten...
Non-fictie
Nederlands | ePub2, 1,3 MB | Business Contact, Amsterdam | 2018
E-book
Maaike Gulden Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten
Non-fictie
Nederlands | 160 pagina's | Haystack, Zaltbommel | 2014
Gedrukt boek